טכנאי מחשבים בנחלים

טכנאי מחשבים בנחלים

טכנאי מחשבים בנחלים-כאשר הדיסק הקשיח פגום, קשה לאחזר את כל הנתונים. אבל אל תפחד, כי עם כלי לשחזור דיסק קשיח, אתה יכול בקלות לזהות ולשחזר את כל הקבצים.

התהליך די פשוט: אתה מחבר את הכונן הקשיח החיצוני למחשב שלך, מפעיל תוכנת שחזור כמו Stellar Phoenix Data Recovery ועוקב אחר ההוראות הפשוטות כיצד לנתח ולשחזר את הכונן שלך. התוכנה תפרט את כל הקבצים שאבדו או נמחקו לבחירה קלה.

אנשים רבים חוו זאת. הדיסק הקשיח פגום והחומרים שבתוכו אבדו. עם זאת, אם יתמזל מזלך, יהיו לך גיבויים מעת לעת. מאמר זה עוסק במה לעשות כאשר אין גיבוי של הדיסק הקשיח שלך.

בדרך כלל, אנו יכולים לנסות לשחזר את הנתונים מדיסק קשיח פגום בשלוש דרכים שונות:

– עם תוכנת שחזור נתונים מקצועית

– עם מכשיר שעוצב במיוחד בשם Data Extractor

– על ידי שליחתו למרכז שחזור נתונים

עבור רובנו, לעולם לא נחווה כשל בדיסק הקשיח. אבל אם יש לך כונן קשיח פגום או שבור, הנה כמה דרכים שבהן תוכל לנסות לתקן אותו לפני שתזרוק אותו.

– השתמש בשורת הפקודה והפקודה "chkdsk x: /f" עבור Windows XP, Vista, 7 ו-8.

– השתמש בכלי הדיסק ב-20 OSx כדי לסרוק שגיאות על ידי לחיצה על "עזרה ראשונה".

– צור USB הניתן לאתחול מהתקן אחר והשתמש בו כדי לאתחל עם הכונן הקשיח שלך.

– הורד תוכנת HDD Inspector שיכולה לעזור באיתור קבצים חסרים במערכת ההפעלה Windows

טכנאי מחשבים בנחלים
טכנאי מחשבים בנחלים

איך ניתן לשחק במשחק פורטנייט במחשב שלך?

Fortnite צבר פופולריות וידועה בעולם המשחקים. זה אחד המשחקים הכי משוחקים ופופולריות התפוצצה.

אתה יכול לשחק Fortnite במחשב שלך על ידי הורדה מהחנות המקוונת שבה אתה משתמש ולאחר מכן התקנת המשחק במחשב שלך. לאחר ההתקנה, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח אותו ולשחק!

ניתן לשחק את Fortnite בחינם בכל קונסולת משחקים או מחשב אישי. החלק הכי טוב בפורטנייט הוא שאין עלויות נסתרות או מנויים – המשחק הזה הוא לגמרי בחינם!

המשחק Fortnite הוא חינמי וזמין לשחק במחשב, PS4, Xbox One, iOS ו-Mac.

מה הקאץ? ובכן זה לא רע. זה דורש רק חיבור לאינטרנט וכמה דקות מזמנכם להתקנה. ההתקנה מתחילה כאשר אתה לוחץ על תוכנית ההתקנה מ-Epic Games.

תהליך ההתקנה יכול להיות מסובך עבור אנשים מסוימים ולכן אנו הולכים לתת לך מדריך שלב אחר שלב כיצד להוריד Fortnite למחשב שלך. תחילה תצטרך ליצור חשבון על ידי כניסה עם כתובת הדוא"ל שלך או על ידי שימוש באישורי חשבון הפייסבוק שלך אם אתה רוצה לשתף את זה עם חברים או בני משפחה, כמו גם לקבל גישה לתכונות אחרות ש-Epic Games מציעה בעת יצירת חשבון כמו פרסום או תגובה בפורומים. לאחר מכן

כולם, כולל כולם לאחרונה, דיברו על Fortnite, ולא במקרה. זהו אחד המשחקים הפופולריים יותר המאפשרים אסטרטגיית משחק ייחודית הכוללת שילוב של סגנונות FPS ו-RPG.

ניתן לשחק Fortnite גם במחשב האישי וגם בקונסולה ב-PS4, Xbox One או Nintendo Switch.

ראוי לציין שלא כל המשחקים דומים ל-Fortnite כמו אחרים.

טכנאי מחשבים בנחלים
טכנאי מחשבים בנחלים

טכנאי מחשבים בנחלים

Fortnite הוא משחק יריות עם עולם פתוח. יש לו עלילה שבה האוכלוסייה האנושית נכחדה ועכשיו זומבים נמצאים בהתקפה. ל-Fortnite יש ארבעה מצבי משחק: סולו, צמדים, squads ו- Battle Royale.

אם אתה רוצה ליהנות מהמשחק הזה במחשב שלך, עליך לוודא תחילה שהמחשב שלך עומד בדרישות המערכת המינימליות; אחרת זה לא יעבוד. עם זאת, אם אתה עומד בדרישות האלה אתה מוכן ללכת – אין תוכנה אחרת הנדרשת עבור מצב המשחק הזה.

כאמור, ישנם ארבעה מצבי משחק שונים בפורטנייט: סולו, דואוס, Squads ו-Battle Royale. אתה יכול לשחק בכל אחד מהמצבים האלה על ידי לחיצה על כפתור הפעל לאחר כניסה לחשבון שיצרת בעת התקנת זה

לחדשות האחרונות, היכנסו לאתר של Fortnite.

עם זאת, לתיאור כללי יותר של המשחק, עיין בוויקיפדיה.

זהו אחד המשחקים הפופולריים ביותר למחשב. לפורטנייט יש מצב הישרדות שבו אתה יכול לשחק לבד או עם חברים.

המשחק מתרחש בעתיד בו זומבים השתלטו וכל אוכלוסיית העולם נכחדה. אבל, בסביבות 200 שנה לאחר הנפילה, עדיין נותרו כמה בני אדם!

השחקן חייב לבנות מבצרים חזקים כדי להגן על עצמם מפני זומבים. המטרה של מצב זה היא להיות האחרון שעומד בתום 100 דקות. כשחקן אתה צריך למצוא אספקה וכלי נשק, אבל היזהר כי אם זומבי כלשהו מתקרב לבסיס שלך – הוא מנצח ואתה מפסיד!

טכנאי מחשבים בנחלים
טכנאי מחשבים בנחלים

טכנאי מחשבים בנחלים

כל העסקים דורשים ממערכות מחשוב להישאר במצב מתקדם והמחשבים חיוניים לעסק.

התקדמות הטכנולוגיה אפשרה פיתוח מערכות מחשוב חדשות וחדשניות לארגונים עסקיים. כחברה חדשנית, אנו במערכות מחשוב מציעים תמיכה ללקוחותינו באמצעות שירותי הטיפול בלקוחות שלנו. יש לנו צוות של אנשי מקצוע מהתעשייה שיכולים לספק לך את שירות המחשבים הטוב ביותר לצרכי העסק שלך.

  לא משנה מה הצורך שלך, אנחנו עומדים לרשותך כדי לעזור לך עם זה!

כל עסק, ללא קשר לגודלו או קנה המידה שלו, זקוק למערכת מחשוב אמינה ומתקדמת על מנת לתפקד בצורה הטובה ביותר. הסיבה לכך היא שהצלחתו של כל ארגון תלויה במידה רבה במערכת המחשוב שלו.

ניתן להגיע למערכת מחשוב אמינה ומתקדמת בעזרת יועץ IT המציע שירותי ייעוץ כגון איתור תקלות בעסק. יועץ ה-IT יציע תמיכה לכל בעיה שעלולה להתעורר על ידי מתן הדרכה כיצד לעמוד בצורה הטובה ביותר בדרישות המחשוב של האדם.

בחירת הטכנולוגיה הטובה ביותר עבור העסק שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון, ממי ינהל ותחזק את השירות ועד כמה זה יעלה. והכי חשוב, אתה רוצה לוודא שאתה מקבל שירות מחשוב המותאם לצרכי העסק שלך.

ביצוע מחקר לפני שאתה בוחר שירות מחשבים הוא קריטי מכיוון שכל חברה היא שונה. אתה רוצה לוודא שכאשר אתה בוחר חברת IT, הם יידעו מאיפה העסק שלך מגיע ומה חשוב על מנת לספק את השירות הטוב ביותר האפשרי.

טכנאי מחשבים בנחלים
טכנאי מחשבים בנחלים

איך אפשר לשחזר את המידע לאחר שביצענו פירמוט מלא של המחשב?

כאשר אתה מפרמט כונן קשיח, כל הנתונים אובדים. זה כולל לא רק את המידע בכונן שלך, אלא גם את המידע על כל מדיה נשלפת שהייתה מחוברת למחשב באותו זמן.

טכנאי מחשבים בנחלים יכול לשחזר חלק מהנתונים שלך לאחר ביצוע עיצוב דיסק באמצעות כלי הדמיה. עם זאת, עיצוב לא רק מוחק את הקבצים שלך ולא מובטח שניתן לשחזר אותם לאחר העיצוב.

זוהי הדרך הרגילה למחוק את כל הנתונים מהכונן הקשיח. הקבצים החדשים יאוחסנו בשטח ריק. במקרה של עיצוב, המשתמש יוצר מחיצה ריקה שבה ניתן לשמור קבצים חדשים.

ניתן לשחזר את המידע במהלך תהליך שחזור הנתונים במקרה של עיצוב בשוגג או מחיקה של קבצים על ידי תוכנת כופר.

פרמוט מחשב בטעות יכול להיות כאב עצום. אתה עלול למחוק בטעות קבצים, לאבד נתונים חשובים ו/או לשלוח את המחשב שלך ללולאת אתחול מחדש בלתי נגמרת. זה הכרחי שיהיה גיבוי כלשהו בהישג יד אם אתה רוצה לשמור את המידע במחשב שלך.

יש פתגם ישן שאומר ש'גרם של מניעה שווה קילו של תרופה'. ההצהרה הזו נכונה לגבי מחשבים – רשת ביטחון תציל את היום שבו דברים ישתבשו.

על מנת לשחזר מחיצה או כונן קשיח שנמחקו, אנחנו צריכים רק שני דברים: מומחה לשחזור נתונים ותוכנה מתאימה לשחזור נתונים.

טכנאי מחשבים בנחלים
טכנאי מחשבים בנחלים

טכנאי מחשבים בנחלים

רק היזהר וודא שאתה עושה הכל כפי שאנשי המקצוע היו עושים.

לא ניתן למחוק לחלוטין את המידע במחשב, גם אם מפרמטים את הכונן הקשיח, גם אם מוחקים בעזרת תוכנה. אתה יכול להריץ תהליך זה לאחור עם תוכנה מיוחדת.

לדברי מומחים, ביצוע גיבוי מלא או התקנה מחדש של מערכת הפעלה אינם מספיקים כדי להבטיח שתוכלו לשחזר את המחשב למצבו המקורי. כדי להיות מסוגל לשחזר אותו ללא שגיאות, עליך לבצע ספירה חוזרת – לעקוב מחדש אחר כל הקבצים והתיקיות בכונן הדיסק הקשיח ולמחוק לחלוטין נתוני מערכת מוסתרים לעומק.

צור מחיצה עבור מערכת ההפעלה וטען אותה.

אם אתם רוצים לנסות להחלים בעצמכם – זה גם אפשרי, בטח קיבלתם לא מעט הערות והמלצות כיצד לבצע כריתה.

היום, נספר לכם על אחת השיטות הנפוצות ביותר לשחזור נתונים במחשב.

זוהי שיטה פיזית לשחזור נתונים ואינה דורשת תמיכה מיוחדת בתוכנה. זה מתאים למי שרוצה לשחזר את המידע שלו בעצמו ולא רוצה ללכת למעבדה בשביל זה.

ההליך האופרטיבי ליצירה מחדש של דיסקי PC בוצע בהרחבה במאמרים רבים בנושא, ולכן לא נתעכב עליו כאן. העיקר שבטח קיבלת כמה הערות ממכריך לגבי אופן ביצוע הפעולה הזו, ואז תוכל לנסות אותה בבית בעצמך.

טכנאי מחשבים בנחלים
טכנאי מחשבים בנחלים

מדוע רשתות סיבים אופטיים יכולות לשפר את המהירות הגלישה ושיפור העברת נתונים?

רשתות סיבים אופטיים עשויות מכבלים אופטיים, המוכרים גם בתור סיבים אופטיים.

אחת הדרכים שבהן רשתות סיבים אופטיות יכולות לשפר את מהירות הגלישה היא על ידי צמצום המרחק שהמידע צריך לעבור כדי להגיע ליעדו.

ניתן לראות את הערך של סיבים אופטיים גם בהעברת נתונים. הסיבה לכך היא שיש פחות סיכוי לפגיעה במידע במסע מנקודה א' לנקודה ב'.

לכבלים אופטיים יש יתרון ברור בהעברת נתונים מכיוון שהם משתמשים באור להעברת מידע בניגוד לגלי רדיו המשמשים מדיה קווית אחרת. טכנאי מחשבים בנחלים

טכנאי מחשבים בנחלים

טכנאי מחשבים בנחלים

רשתות סיבים אופטיים הן הדרך המסורתית להעברת נתונים. הם משתמשים באותות אור במקום בחשמל כדי להעביר נתונים למרחקים ארוכים.

הדרך הברורה ביותר לראות את היתרונות היא במהירויות ההורדה וההעלאה שלהם. בהשוואה לרשתות נחושת, רשתות סיבים אופטיות יכולות להפחית את האפשרות של עיכוב (העיכוב לפני תחילת העברת הנתונים בעקבות הוראות שידור).

הרעיון של שימוש ברשתות סיבים אופטיים כדי להגביר את מהירות העברת הנתונים ולשפר את מהירויות הגלישה קיים כבר זמן מה.

למרות שהיישום של רעיון זה עשוי להיראות פשוט, ישנם דברים רבים שיש לקחת בחשבון לפני שמחליטים אם להשתמש או לא להשתמש ברשתות סיבים אופטיים. אלה כוללים אם לחברה יש מספיק כסף, אם היא יכולה להרשות לעצמה את התשתית הדרושה, ואם היא מסוגלת להעביר את הנתונים החשובים שלה מהתקני אחסון דיגיטליים לרשתות החדשות הללו.

רשת סיבים אופטיים היא סוג של רשת מחשבים המשתמשת באור כדי להעביר נתונים.

טכנאי מחשבים בנחלים
טכנאי מחשבים בנחלים

מה החיסרון בשימוש במחשב נייד?

החיסרון בשימוש במחשב נייד הוא שניתן לגנוב או לשבור אותו בקלות. זה גם קשה לשדרג ולתקן כמו מחשב שולחני.

המחשב הנייד הוא מחשב נייד המופעל באמצעות סוללה. זה עושה את זה נוח כפי שאתה יכול להשתמש בו מתי ומתי שאתה רוצה. מלבד היותם ניידים, הם גם שימושיים אם ברק מכה. הסיבה לכך היא שהם אינם מוארקים ולכן לא יושפעו מנחשולי החשמל כפי שיושפעו מהשולחן העבודה שלך או מכשירי חשמל אחרים.

 אתה צריך לקנות אותם באינטרנט במקום, שלפעמים יכול להיות תהליך יקר, במיוחד עם כמה משחקים ותוכניות בעלות של עד $200-300!

החיסרון העיקרי בשימוש במחשב נייד הוא שלא ניתן לנתק אותו מהמטען. גם אם הסוללה טעונה מספיק, מחשבים ניידים עדיין דורשים חיבור לאינטרנט קווי כדי לעבוד.

מחשבים ניידים נהדרים לשימוש תוך כדי תנועה, אך הם יכולים לרוקן את הסוללה שלהם מהר מאוד.

טכנאי מחשבים בנחלים
טכנאי מחשבים בנחלים

טכנאי מחשבים בנחלים

המחשב הנייד הוא אחד המכשירים החשובים ביותר בימינו, שכן הוא מאפשר גישה למידע רב כמעט בכל מקום. הוא גם נייד ונייד מאוד, וזה יתרון גדול למי שצריך לעבוד ממקומות שונים.

אחד החסרונות שמשתמשים עלולים להתמודד איתם הוא שלמחשבים ניידים בדרך כלל חסרה החומרה הדרושה לכמה תוכניות או משחקים.

נוסף על כך, מחשבים ניידים הם לרוב יקרים ולא עמידים כמו מכשירים אחרים כמו טאבלטים או סמארטפונים.

כאשר מחפשים מעבדה טובה המבצעת תיקון מסך למחשב נייד יש לשים לב לכמה דברים: ראשית, יש לבדוק לגבי אמינות המעבדה ויכולת החברה להשלים תיקונים במחיר משתלם.

  זהו מכשיר נייד המאפשר לאנשים לקחת איתם את המשרד שלהם לכל מקום שהם הולכים. הסיבה לכך היא שהמחשבים הניידים קטנים וקלים, ומאפשרים לסחוב אותם בקלות. עם זאת, יש להם כמה חסרונות שאתה צריך לשקול לפני שאתה קונה אחד.

טכנאי מחשבים בנחלים

מחשבים ניידים הם נהדרים, אבל יש להם חיסרון גדול אחד: מסכים שבורים. ממש קל לשבור את המסך כשמזיזים הרבה את המחשב הנייד ואת המסך המתקפל. בסופו של דבר, תצטרך לתקן או להחליף את המסכים שלך.

  כשמזיזים הרבה את המחשב ואת המסך המתקפל מקבלים מסכים שבורים שזקוקים לתיקון. המסכים גם יקרים יותר ממחשבים אישיים וחיי הסוללה לא טובים כמו פעם.

טכנאי מחשבים בנחלים
טכנאי מחשבים בנחלים

מה זה דיסק קשיח SSD ולמה כדאי להתקין עליו את מערכת ההפעלה?

SSD, או בשמו המלא Solid State Drive, הוא בעצם אמצעי לאחסון מידע, בדומה לדיסק הקשיח שקיים בכל מחשב.  .

SSD   זה ייתן לך מכונה מהירה מאוד שתתחיל במהירות.

זה גם יקטין את הבלאי בכונן הקשיח שלך בגלל היעדר חלקים נעים.

כיצד ניתן נפתור את בעיית איטיות המחשב?

 תוכניות אלה מאיטות את המחשב ומפחיתות את כוח העיבוד הזמין עבור יישומים אחרים.

כדי לפתור בעיה זו, עליך לסגור את כל התוכנות שאינן בשימוש.

עבודה על מחשב יכולה להיות מתסכלת כשהיא איטית מדי. אבל זה לא אומר שאתה צריך לסבול בגלל האיטיות של המחשב שלך. ישנן דרכים רבות למנוע מהמחשב שלך להיות איטי.

במאמר זה, נעבור על כמה מהסיבות הנפוצות ביותר שיכולות לגרום למחשב להאט או להיות איטי מאוד.   זה גורם למחשב להזדקק לזמן רב כדי לעבור בין יישומים. על מנת לצמצם זאת, על המשתמשים לסגור את כל התוכנות המיותרות שאינן בשימוש ולכן להפחית את העומס על המערכת בכללותה.

1) אנו יכולים להשבית חלק מהתכונות של המחשב שאיננו צריכים בזמן שאנו עובדים.

2) אנחנו יכולים להתקין כרית קירור

3) נוכל להסיר את המאווררים ולנקות אותם כדי להסיר את האבק ואז להחזיר אותם למחשב.

4) נוכל לפתוח את המחשב שלנו ולבדוק אם משהו חוסם את המאוורר.

 ישנן סיבות שונות לכך, כולל:

טכנאי מחשבים בנחלים

5) מספר התוכניות והאפליקציות בהן אנו משתמשים במחשבים שלנו גדל.

6) כיום יש מגמה של מספר מסכים זה ליד זה, מה שמקשה על זרימת האוויר.

ישנן דרכים להפוך את המחשב שלך לפחות נוטה להתחממות יתר, אולם אלה אינן חסינות תקלות:

אחת הדרכים הנפוצות ביותר לחימום יתר של מחשב היא לא לספק לו מספיק אוורור.

מה העלות של תיקון מסך של מחשב נייד?

מה שהופך את התיקונים ליוצאי דופן הוא שהם לא תמיד יקרים כמו שאפשר לחשוב.

עלות תיקון מסכי מחשב נייד אינה זולה. התשלום הממוצע שגובה יבואן מחשבים עבור מסך החלפת הוא 1,200 שקל (כ-290 דולר) בישראל.

מעבדת מחשבים מוסמכת להחלפת מסכים למחשבים ניידים

עלות תיקון מסך מחשב נייד עשויה להשתנות בהתאם לסוג המחשב הנייד וחומרת הנזק.

  אבל אם המחשב הנייד שלך ניזוק שלא באשמתך, אז כדאי לפנות אליהם.

תיקון מסך מחשב נייד יכול להיות תהליך יקר ומתסכל אם עוברים דרך היצרן. אני ממליץ בחום לא לפנות אליהם.

עלות תיקון מסך מחשב נייד עשויה להשתנות, בהתאם ליצרן ולדגם. בנוסף, זה יכול להיות תלוי במי שעובד על המחשב הנייד.

זו הסיבה שאני ממליץ בחום לא לפנות ליצרן המחשב שלך.

בדיקת מהירות גלישה באינטרנט

סריקת וירוסים

תמיכה טכנית מרחוק