טכנאי מחשבים באלעד

טכנאי מחשבים באלעד

טכנאי מחשבים באלעד– שוק המחשבים הניידים הוא אחד השווקים הדינמיים והמהירים בעולם. זו הסיבה שכל כך קשה לבחור. יתר על כן, חשוב לדעת מה אתה רוצה לפני שאתה מתחיל לחפש את המחשב הנייד שלך.

יש אנשים שמשתמשים במחשבים הניידים שלהם כתחליף למחשב השולחני או הטאבלט שלהם, בעוד שאחרים משתמשים בו כאביזר למחשב השולחני או הטאבלט.

מחשבים ניידים הם חלק חיוני מחיי היומיום והפכו להכרח לעשיית עסקים. עם מחשבים שפועלים היום בשוק, יש הרבה אפשרויות לעשות כדי לבחור את המחשב הנייד הטוב ביותר עבורך.

לפני שתתחיל את מחקר השוק שלך, אתה צריך לענות על כמה שאלות על עצמך. אלה יעזרו להוביל אותך לכיוון הנכון. לדוגמה, למה אתה משתמש במחשב הנייד שלך בעיקר? מה התקציב שלך? איך סביבת העבודה שלך?

הצעד הראשון הוא מחקר וניתוח של מותגים זמינים בשוק, כך שתוכל להחליט איזה מהם יתאים ביותר לצרכים שלך. חשוב לקחת בחשבון כמה זמן אתה רוצה להשקיע בשימוש בו, כמו גם מה הפונקציות העיקריות שלו צריכות להיות. ייתכן שמחשב מסך מגע אינו יעיל באותה מידה בסביבה משרדית

מעבדת מחשבים באלעד לתיקון מחשבים ניידים

באופן כללי, ישנם שני גורמים עיקריים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מחשב נייד עסקי.

1. חיי סוללה:

המחשב הנייד חייב להיות מסוגל להחזיק מעמד לפחות 8 שעות על סוללה ואסור שהסוללה תהיה ניתנת להסרה או החלפה על ידי המשתמש.

2. גודל מסך:

גודל המסך של מחשב נייד משפיע במידה רבה על השימושיות בסביבות משרדיות. כאשר משתמשים במחשב שולחני או במכשיר נייד, המסך בדרך כלל גדול ונוח יותר לצפייה מאשר מסך מחשב נייד.

בעת רכישת מחשב נייד, יש לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים כולל נוחות, איכות והמעבד. נוחות המקלדת היא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. אנשים רבים נמשכים לרוב למחשב נייד על ידי המראה או העיצוב שלו, אבל אם הם מוצאים את עצמם נאבקים עם המקלדת בגלל אילוצים פיזיים מסוימים, ייתכן שהם לא יהיו פרודוקטיביים כל כך או ירגישו בנוח בזמן השימוש בו. אתה צריך גם להיות מודע לגודל מסך המחשב הנייד שלך ולרזולוציית המסך כי זה יספק לך חווית משתמש טובה יותר. איכות המחשב הנייד שלך חשובה גם כדי שתוכל להימנע מתסכולים כמו קשיים בפתיחת חלונות מסוימים, קריסה, הקפאה ותקלות אחרות.

טכנאי מחשבים באלעד
טכנאי מחשבים באלעד

טכנאי מחשבים באלעד

המעבד הוא גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מחשב נייד מכיוון שהוא ישפיע על הביצועים שלך עבור משחקים ופעילויות אחרות הדורשות יותר חשמל מהמחשב שלך.

1. איכות

2. נוחות

3. מחיר

4. החליטו על קלות התיקון וחשיבותו עבורכם

5. האם אתה צריך מערכת הפעלה Windows או Mac OS

6. תכונות נוספות כגון מסך מגע, מצב טאבלט, סטיילוס וכו'.

7. חיי הסוללה של המכשיר

8. קיבולת אחסון ומהירות המכשיר (SSD)

בחירת מחשב נייד היא יותר מסתם לבחור את זה שהכי משתלם; מדובר בהתאמת הצרכים האישיים שלך למה שיתאים לך ביותר.

יש הרבה אפשרויות בקניית מחשב נייד, בין אם זה מחנות או באינטרנט. כאשר מדובר ברכישת מחשב נייד, יש לקחת בחשבון גורמים רבים כמו איכות ונוחות הקפידו לרכוש את המחשב רק מחנויות מוכרות, וודאו כי אתם קונים אחריות מספקת (בדרך כלל 1-3 שנים), והכי חשוב: ודא שאתה בוחר אחד שמתאים לצרכים האישיים שלך.

טכנאי מחשבים באלעד
טכנאי מחשבים באלעד

מה מומלץ לבדוק לפני שרוכשים או מתקנים מחשב נייד?

כיום, מחשבים ניידים הופכים פופולריים יותר ויותר. זה לא נדיר לראות אנשים מסתובבים עם המחשב הנייד על הידיים או אוחזים אותם בחיקם.

על מנת לקבל החלטת רכישה נכונה, עלינו לזהות את המטרות העיקריות של רכישה זו. למשל, אם נרצה מחשב נייד לבית, חשוב שנבדוק האם יש לו מסך מגע או אין לו, כדי שנוכל להשתמש בו בבית בזמן מנוחה על הספה.

אם עדיין נעשה שימוש במחשבים במשרדים ובסביבות עבודה, אז יש צורך לבדוק האם למכשיר יש תאימות עם גרסאות תוכנת העבודה שלנו ותצורות אחרות שעשויות להיות נחוצות עבור המשימות היומיומיות שלנו.

למי שלא יודע, מחשבים ניידים הם מחשבים עם עיצוב קומפקטי וכוח סוללה לניידות.

מחשב נייד הוא אחד החלקים החשובים בחיינו ולכן כדאי לבדוק לפני רכישה או תיקון. יש לקחת בחשבון את ייעודו של המחשב הנייד והשימוש המיועד שלו, בין אם זה לשימוש אישי בבית או לעסק.

9 – מה אתה צריך מהמחשב שלך?

שחזור דיסק קשיח באלעד

10- מה יהיה השימוש העיקרי שלך במחשב הנייד שלך? (עבודה או הנאה)

11- איזו מערכת הפעלה אתה מעדיף?

הקדמה: ניתן לחלק מחשבים ניידים לשתי קטגוריות עיקריות: מחשבים ניידים להחלפה שולחניים ומחשבים ניידים במיוחד. מחשב נייד חלופי שולחני מציע מעבד וגרפיקה חזקים יותר כדי להחליף את המחשבים השולחניים הכבדים בעוד שמחשב נייד אולטרה-נייד אינו מציע

כאשר אנו עומדים לקנות מחשב נייד חדש, בדרך כלל עלינו להסתכל על מספר היבטים ולשאול מספר שאלות:

12 – מה המטרה של המחשב הנייד? האם הוא מיועד לבית או לשימוש במשרד כמו מחשב עסקי?

13 – מהם חיי הסוללה של המחשב הנייד וכמה זמן לוקח להיטען?

14 – כמה שטח אחסון יש לו?

15 – האם זה מגיע עם אחריות או אחריות?

16 – האם העיצוב מרגיש לך נוח באופן אישי, האם אתה מוצא שהוא כבד מדי, או עבה מדי במקומות מסוימים?

17 – איך אתה מוצא את איכות המצלמה שלו.

טכנאי מחשבים באלעד
טכנאי מחשבים באלעד

איך נתגבר על דיסק קשיח עמוס במידע ?

היפטרות מקבצים בנפח גדול או מחיקת תמונות ורשומות ישנות היא הכרחית לאופטימיזציה של המחשב.

זו בעיה שמשתמשי מחשב רבים נתקלים בה, וניתן לפתור אותה בסבלנות.

הנפוץ ביותר, ולעתים קרובות יכול להיות אוטומטי, הוא לנצל את הענן.

אחסון בענן הוא סוג של אחסון נתונים שבו הנתונים מאוחסנים מרחוק מהמכשיר שאליו ניגשים אליהם. אחד היתרונות של שימוש בשירות מבוסס ענן לאחסון נתונים, בפרט לגיבויים, הוא כאמצעי לאחסון קבצים במספר מכשירים.

היתרון העיקרי של שימוש בשירותי אחסון בענן על פני אחסון כונן קשיח מסורתי באתר הוא היכולת שלו להפחית את עלויות החומרה והניהול. החיסכון ברוחב הפס הנובע מהצורך המופחת בהעברת נתונים מועיל במיוחד בעת חיבור ממקומות מרוחקים עם גישה מוגבלת ברוחב פס כגון אזורים כפריים או מדינות מתפתחות.

המחשב לא יוכל לאחסן נתונים חדשים אם הדיסק הקשיח מלא. זה יכול גם לקרוס בגלל חוסר זיכרון. יש כמה פתרונות לבעיה הזו.

הפתרון הנפוץ ביותר הוא למחוק כמה קבצים ולוודא שאין עותקים נוספים של הנתונים בכונן הקשיח. משתמשים יכולים גם להסיר תוכניות שהם כבר לא צריכים או להשתמש בהם, מכיוון שהם תופסים מקום בכונן הדיסק הקשיח של המחשב שלהם.

פתרון קיצוני יותר יהיה למחוק את כל הקבצים שלך ולהתחיל מאפס עם התקנה חדשה של מערכת ההפעלה והתוכניות שלך מאפס, מה שאולי ייקח הרבה זמן אבל זה פותר את הבעיה לטווח ארוך ולא רק להתמודד איתה לעת עתה

טכנאי מחשבים באלעד
טכנאי מחשבים באלעד

טכנאי מחשבים באלעד

כמה מהסיבות שאולי תרצה להעתיק את המידע שלך למכשיר חיצוני הן:

– הדיסק הקשיח מתמלא – ארגון מידע ונתונים – הגנה מפני תקלות חומרה – העברת מידע למחשב אחר

אם יש לך שאלות או חששות לגבי תהליך זה, צור קשר עם התמיכה הטכנית.

בחלק זה, המחבר יספק מדריך שלב אחר שלב כיצד להעביר מידע מהתקן אחסון אחד לאחר.

1. חבר את הדיסק הקשיח החיצוני למחשב שלך:

2. פתח את כונן הדיסק הקשיח וגלה איזה סוג של קבצים יש לך שם:

3. סגור את החלון ועבור אל סייר הקבצים שלך:

4. לחץ לחיצה ימנית על הקובץ או התיקיה הרצויים ובחר "גזור" 5. פתח שוב את כונן הדיסק הקשיח החיצוני: 6. בחר "הדבק" כדי להדביק את התוכן שלך בו:

ברגע שאתה מתחיל להיתקל בבעיה בכונן הקשיח שלך, זה קריטי שתפסיק להשתמש בדיסק. זה לא שווה את הסיכון לאבד את כל המידע שלך

אם אתה נתקל בבעיה בדיסק הקשיח, זה קריטי שתפסיק להשתמש בדיסק. זה לא שווה את הסיכון לאבד את כל המידע היקר שלך. אם יש לך קבצי גיבוי שנשמרו במכשיר חיצוני, אז אולי הגיע הזמן להעביר אותם בחזרה למחשב שלך ולמחוק קבצים כלשהם מהמכשיר החיצוני. עליך גם לסרוק לאיתור תוכנות זדוניות למקרה שווירוס או תוכנה דמוית וירוס הדביקה את הכונן הקשיח שלך ומערבל נתונים.

טכנאי מחשבים באלעד
טכנאי מחשבים באלעד

כיצד ניתן לדאוג לשמור על המידע היקר שלנו?

ההמלצה היא לשמור שני עותקים של המידע החשוב שלנו בכל זמן נתון. כך נוכל להבטיח שהמידע לעולם לא יימחק אם כרך אחד ריק.

עותק אחד צריך להיות מאוחסן במדיום מסורתי כמו תקליטונים, תקליטורים או כוננים קשיחים חיצוניים. העותק השני צריך להיות מאוחסן בשירות מקוון כמו DropBox ו-Google Drive.

אנו נמצאים בעידן דיגיטלי ועלינו להיות אחראים לסוג המידע שאנו מאחסנים באינטרנט. ניתן למחוק בקלות את נתוני האינטרנט בטעות או בכוונה. כתוצאה מכך, חיוני שיהיו לנו עותקי גיבוי של הקבצים שלנו כדי לשמור על איכות התוכן שלנו.

הדרך הטובה ביותר להבטיח זאת היא לשמור לפחות שני עותקים של אותו מידע בכל זמן נתון. המשמעות היא שאם אמצעי אחסון אחד מלא והשני ריק, תמיד יהיה משאב זמין לשימושנו.

הדרך הטובה ביותר לשמור על המידע היקר שלנו היא לשמור שני עותקים שלו בכל זמן נתון. בדרך זו, אם כרך אחד ריק, תמיד יהיה לנו את הכרך השני כדי לוודא שהמידע לעולם לא יימחק.

פתרון גיבוי טיפוסי יהיה דיסק קשיח ודיסק גיבוי

הפתרון הטוב ביותר יהיה לסחוב עט ונייר בנוסף למחשב הנייד שלך.

טכנאי מחשבים באלעד
טכנאי מחשבים באלעד

טכנאי מחשבים באלעד

הדיסק הקשיח הוא אחד החלקים הפגיעים ביותר של המחשבים שלנו מכיוון שהוא מאחסן את כל המידע שאנו מאחסנים במחשב שלנו.

ברגע שהכונן הקשיח שלנו נגמר, גם הנתונים המאוחסנים שם יאבדו. מסיבה זו, עלינו תמיד לגבות מידע במכשיר שני כדי להגן עליו מפני נזקים או גניבה.

זה יהפוך את החלפת הכונן הקשיח לרווחית יותר, כך שנוכל לשמור שני עותקים של המידע שלנו הן במחשב והן במכשיר חיצוני.

מידע דיגיטלי הוא לרוב בעל ערך רב יותר ממוצרים פיזיים. עם זאת, המכשירים שלנו נמצאים בסיכון להימחק או להישבר, מה שעלול להוביל לאובדן של כל המידע היקר הזה. מאמר זה יבדוק את החשיבות של קיום תוכנית גיבוי וכיצד לשמור כראוי על הנתונים הדיגיטליים היקרים שלך.

מידע דיגיטלי נמצא תמיד בסיכון לאיבוד מכיוון שהוא יכול להימחק או לאיבוד בדרכים שונות שמקשות על אנשים לאחזר אותו ברגע שהוא נעלם. גיבוי נתונים דיגיטליים אלו חשוב להגנה על עצמך מפני אובדנים פוטנציאליים אלו ולוודא שאנו מסוגלים לשחזר את מה שאנו צריכים כאשר הדבר נחוץ ביותר.

עם הצמיחה של הטכנולוגיה והצורך באחסון אמין יותר, גיבוי נתונים הפך להכרח עבור רבים.

עם כוננים קשיחים מסורתיים, עלינו לפנות  טכנאי מחשבים באלעד שיודע לבצע שמירה  על כל עותק של המידע היקר שלנו בצורה מאובטחת. אם זה לא נעשה, יש סיכוי גדול יותר שהמידע שלנו עלול ללכת לאיבוד.

אם אתם מחפשים דרכים לתחזק את גיבוי הנתונים היקרים שלכם, חשבו על שימוש בכוננים קשיחים חיצוניים. הם אפשרו לשמור שני עותקים של המידע שלנו גם במחשב וגם במכשיר אחר.

טכנאי מחשבים באלעד
טכנאי מחשבים באלעד

טכנאי מחשבים באלעד

ספקי כוח למחשבים שולחניים אינם זהים לספקי כוח למחשבים ניידים. לדוגמה, אם יש לך מחשב נייד עם ספק כוח של 120 וולט וברצונך להשתמש בו עם שקע 240 וולט, תוכל לעשות זאת על ידי רכישת מתאם. אבל אם יש לך מחשב שולחני שיש לו אספקת חשמל של 120 וולט ואתה רוצה להשתמש בו עם שקע 240 וולט, אתה לא יכול לעשות זאת מבלי להחליף תחילה את ספק הכוח של המחשב. אם המחשב השולחני שלך מוגדר כעת ל-120 וולט, אך אינו נכבה אוטומטית בעת שימוש ב-240 וולט, עליך להחליף את ספק הכוח כי זה לא בטוח.

כיצד לבדוק:

הדרך הטובה ביותר לבדוק את אספקת החשמל שלך היא לחבר את הכבלים לשקע חשמלי ולהפעיל את המכונה

מחברי החשמל בספק הכוח מסומנים כדי להראות לאיזה מתח הם מוגדרים.

כאשר אתה רוצה לבדוק ספק כוח, חבר אותו ללוח האם של המחשב באופן שאינו מופעל באמצעות המתג, ולאחר מכן הפעל את המחשב. המחשב אמור להידלק וכל האורות שלו צריכים להיות מוארים.

ספק כוח שעובד היטב מציע תפוקת כוח רציפה גדולה מספיק כדי לספק את דרישות הכוח של מערכת מחשב. אם ברצונך לבדוק את איכות יחידת אספקת החשמל, עליך לשים לב לדירוג המתח והאמפר שלה.

הרבה אנשים שואלים את עצמם איך הם יכולים לבדוק את אספקת החשמל של המחשב שלהם. אם אתה רוצה לדעת אם המחשב האישי שלך מופעל על ידי מקור מתאים, עליך למדוד את המתחים בכל המחברים באמצעות מודד דיגיטלי. ותמיד פעל לפי הנחיות הבטיחות בעת בדיקת מקורות זרם שעלולים להיות מסוכנים!

סוגי המחברים שאנו מוצאים בכל סוג של ספק כוח למחשבים שולחניים הם: חיבורי מתח ל-SATA, חיבורי חשמל ללוח האם של המחשב וחיבורי חיישן.

טכנאי מחשבים באלעד
טכנאי מחשבים באלעד

טכנאי מחשבים באלעד

לא כדאי לעדכן את ה-BIOS במחשבים ניידים כי זו המערכת שעוזרת לגרום לכל רכיבי החומרה לעבוד יחד. עדכון ה-BIOS יכול לבצע שינויים בחלק מההגדרות הללו שעלולים להוביל לתקלות.

ללוח האם במחשב נייד יש BIOS המאחסן למעלה מ-200 הגדרות שונות וחלקן הן תאריך ושעה. כאשר אתה מעדכן את ה-BIOS, אתה עשוי לשנות את אחת מההגדרות הללו, מה שעלול להוביל גם לתקלות.

BIOS היא מערכת פנימית שיש לכל לוח אם של מחשב נייד בה מאוחסנות מאות הגדרות ראשוניות, חלק מההגדרות הן תאריך ושעה ממוצעים שמהם המחשב יקבל.

תחזוקה או עדכון של ה-BIOS לא רק מומלץ, זה הכרחי על מנת לשמור על ביצועי שיא של המחשב הנייד שלך.

יש לעדכן את ה-BIOS כל כמה חודשים כאשר עדכונים חדשים יוצאים. ניתן להשלים את תהליך העדכון ללא מאמץ רב.

BIOS היא מערכת פנימית שיש לכל לוח אם של מחשב נייד בה מאוחסנות מאות הגדרות ראשוניות, חלק מההגדרות הן תאריך ושעה ממוצעים שמהם המחשב ממריא, שם מערכת ההפעלה וכו'.

הסוללה הניתנת להחלפה היא בעיה אחת שמתעוררת כאשר אינך מעדכן את ה-BIOS.

צריך לעדכן את ה-BIOS כדי להתעדכן בטכנולוגיה ותוכנות חדשות, כמו גם כדי להישאר בטוח.

רצוי לעדכן את ה-BIOS במחשבים ניידים.

טכנאי מחשבים באלעד
טכנאי מחשבים באלעד

אלו תקלות איתם מתמודד טכנאי מחשבים בעת תיקון מחשב בבית הלקוח?

טכנאי מחשבים יתמודד עם הרבה יותר בעיות עם תוכנות ווירוסים מאשר החומרה כי התוכנה היא ששולטת במה שהמחשב עושה.

תפקידו של טכנאי הוא לברר מה הבעיה ולתקן אותה. אבל בעיה נפוצה שעומדת בפניהם תהיה זיהומים מתוכנות זדוניות שחדרו למחשב. הבעיה העיקרית הנוספת העומדת בפניהם תהיה בעיות שונות הקשורות לתוכנה כמו כאשר דפדפן אינטרנט מפסיק לעבוד או כאשר מערכת אנטי-וירוס לא מצליחה לזהות וירוס כלשהו באחד הקבצים או המיילים הנכנסים.

1. וירוס מחשב:

 לכל הוירוסים הללו יש את היכולת לאסוף מידע רגיש מהמחשב שלך ויכולים לגנוב מידע אישי או נתונים.

שירות טכנאי מחשבים באלעד לעסקים

כאשר לקוחות מבקשים מטכנאים לתקן מחשב בבית, הם עלולים להיתקל בתקלות הבאות:

-וירוסי מחשב ובעיות תוכנה שכיחות יותר מתקלות בחלקי המחשב.

-חוסר היכולת של הלקוחות לספק לטכנאי את המידע הדרוש על המחשב שלהם מקשה עליהם לתקן בעיות כלשהן.

-טכנאים צריכים להתמודד עם לקוחות "אנאלפביתים טכנולוגיים" שאולי לא יודעים דבר על המחשבים שלהם וגם חסר להם ידע טכני.

המאמר ימשיך לפרט כמה בעיות נפוצות אחרות שעמן מתמודדים טכנאים בעת תיקון טכנאי ברחבי הבית.

טכנאי מחשבים באלעד
טכנאי מחשבים באלעד

טכנאי מחשבים באלעד

אם כרטיס הרשת האלחוטי מקולקל, תצטרך להחליף אותו.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבדוק אם במחשב הנייד יש כרטיס אלחוטי בפנים. לרוב המחשבים הניידים כיום יש כרטיס אלחוטי מובנה אך ניתן למצוא גם כרטיסים אלחוטיים חיצוניים למחשבים ניידים.

השלב הבא הוא לברר איזה סוג של מחשב נייד וכרטיס אלחוטי יש בו כדי שתוכלו לקנות את התחליף המתאים.

ככלל, כרטיסי רשת אלחוטיים אינם מרכיב חיוני של מחשבים ניידים, ובמקרה שהכרטיס שלכם מתקלקל אפשר להחליף אותו.

על מנת להחליף את כרטיס הרשת האלחוטית, יש צורך בבדיקת טכנאי מחשבים במחשב הנייד. הסיבה לכך היא שיש הרבה סוגים שונים של מחשבים ניידים עם תצורות שונות. לדוגמה, לחלקם יש כרטיס שניתן להסירו מהצד ולאחרים יש אחד מאחור או על גבי לוח האם. אם אינכם יודעים איזה סוג מחשב נייד יש לכם ואינכם יודעים כיצד לפרק אותו בעצמכם אז מומלץ לפנות לטכנאי מחשבים אשר יוכל לייעץ לכם מהו הדגם של המחשב הנייד שלכם ואם החלפת הכרטיס תאפשר עֲבוֹדָה.

תיקון מחשבים באלעד

במדריך זה, נלמד אותך כיצד לדעת אם יש צורך להחליף כרטיס רשת אלחוטי של מחשב נייד.

במקרים רבים, הבעיות הן בכרטיס ה-WiFi וייתכן שהן יתוקנו על ידי החלפת כרטיס הרשת האלחוטי למחשב נייד.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לגבות את נתוני המחשב המלאים שלך. ניתן לעשות זאת על ידי ניתוק המחשב הנייד מהחשמל ומעבר להגדרות > גיבוי ושחזור. לאחר השלמת פעולה זו, תוכל לחבר את המחשב הנייד שלך לצג חיצוני, מקלדת, עכבר וכבל Ethernet כדי לגשת למערכת ההפעלה מבלי שיהיה לו סוללה. לאחר מכן, עברו על כל תוכנית צריכת חשמל (בחרו את זו שאינה על סוללה) עד שהמחשב שלכם יאתחל.

עליך להסיר את מנהל ההתקן של כרטיס הרשת האלחוטי שלך או לנתק אותו על ידי ביצוע השלבים הבאים: עבור אל מנהל ההתקנים > מתאמי רשת > לחץ לחיצה ימנית על חיבור רשת אלחוטי > בחר מאפיינים

טכנאי מחשבים באלעד

כיום רשתות אלחוטיות הן חובה.   המחשב הנייד שלך לא יוכל להתחבר לרשת, וכתוצאה מכך – הוא גם לא יוכל להתחבר לאינטרנט.

ישנן סיבות רבות לכך שה-Wi-Fi שלך לא יעבוד:

התופעה הנפוצה ביותר היא בעיות או חוסר יכולת להתחבר לאינטרנט באופן אלחוטי.

ניקח דוגמה זו: לאחר התקנת Windows במחשב החדש שלך, הוא לא יכול להתחבר באמצעות Wi-Fi. אתה בודק הכל: התקנת את כל מנהלי ההתקן עבור המחשב שלך ועבור כרטיס Wi-Fi

הכרטיס האלחוטי הוא האשם.

כיום, ישנם שלושה פרוטוקולים אלחוטיים שנמצאים בשימוש במחשבים ניידים, ואתה צריך להחליט באיזה מהם להחליף את הכרטיס על סמך מה שזמין. אם אין כרטיס חלופי זמין, נסה את השיטות הבאות-

1. התקן מחדש את מנהל ההתקן עבור כרטיס הרשת האלחוטית- מנהל התקן Windows 10

2. אפס את הגדרות מתאם הרשת

3. השבת והפעל מחדש את מכשיר ה-Wi-Fi במנהל ההתקנים ב-Windows 10

טכנאי מחשבים באלעד
טכנאי מחשבים באלעד

כיצד ניתן להתגונן מוירוס הכופר?

וירוס הכופר הוא וירוס שמדביק את המחשב בדרכים שונות, הווירוס מצפין את כל הקבצים במחשב בהצפנה חזקה ואין דרך לחלץ את הקבצים היקרים הללו

– שמור את המחשב שלך מעודכן עם התוכנה העדכנית ביותר

– שמור את התוכניות שלך נגד תוכנות זדוניות מעודכנות

– השתמש בסיסמאות חזקות עבור החשבונות והמערכת שלך

י  כמו כן, עליך לוודא שמערכת ההפעלה של המחשב שלך ותוכנות אחרות מעודכנות תמיד בתיקוני האבטחה העדכניים ביותר.

דרך נוספת למנוע נגד סוג זה של וירוסים היא לגבות את הקבצים שלך על בסיס קבוע ולוודא שיש לך גם עותק של אלה מחוץ לאתר.

טכנאי מחשבים באלעד
טכנאי מחשבים באלעד

חשוב לנתק את הדיסק הקשיח מהמחשב כדי שלא יהיה נעול על ידי הווירוס ועדיין תוכל לגבות את הנתונים שלך מבלי להיות בסיכון להידבק.

אחד מאמצעי הזהירות הללו הוא התקנת התוכנה העדכנית ביותר נגד תוכנות זדוניות במחשב שלך. אמצעי זהירות נוסף שאתה יכול לנקוט הוא לוודא שמערכת ההפעלה שלך וכל התוכניות שבהן אתה משתמש מעודכנות. זה יעזור להפחית את הסיכון להופעת תוכנות זדוניות במערכת שלך.

כיצד יש לבצע גיבוי ניתונים מלא למחשב

לאחר שווידאת שהמחשב שלך מוגן היטב, אל תשכח לגבות את הנתונים שלך! עליך לוודא שיש לך גיבוי למקרה שמשהו יקרה פתאום – למשל, אם יש נחשול מתח או אם מישהו יגנוב לך את המחשב הנייד שלך.

– בצע גיבוי של הנתונים שלך לעתים קרובות מכיוון שזה יחסוך כסף (העתקת קבצים לכונן קשיח חיצוני) וזמן (צריך להתחיל מאפס).

טכנאי מחשבים באלעד

אחת הסיבות השכיחות לרעשים במחשב היא המאוורר.

סיבה נוספת לרעש מחשב חזק היא מאווררים רופפים.

רוב המחשבים מצוידים במערכת קירור כדי לשמור על הטמפרטורה נמוכה. המאוורר שיוצר זרימת אוויר ממוקם בחלק האחורי של המכשיר.

באופן דומה, ניתן להחליף גם יחידות אספקת חשמל רועשות. הרעש יכול להיגרם גם בגלל גופי קירור או גופי קירור שלא הותקנו כהלכה.

הרעש עלול להיגרם על ידי המאווררים, שהם מקולקלים או סתומים. טכנאי מחשבים באלעד

טכנאי מחשבים באלעד

מה ניתן לעשות כאשר שכחתם את הסיסמה למחשב?

 אל דאגה, הנה כמה טיפים שיעזרו לך לחזור למחשב האישי שלך.

אם שכחת את הסיסמה שלך ואין דרך לשחזר אותה, תצטרך לאפס אותה. אתה יכול לעשות זאת על ידי כיבוי המחשב, ניתוקו ממקור החשמל שלו והחזקת לחצן ההפעלה לחוץ למשך 5 שניות.  משם בצע את ההנחיות הבאות:

"הפעל מחדש את המחשב ובחר התקן אתחול מתאים."

לחץ על "הפעל מחדש את המערכת כעת"

לחץ על "כניסה להגדרות"

משם בחר "נקה פרטי משתמש"

בחר "איפוס מערכת מלא" לאחר מכן בצע את ההנחיות הבאות:

טכנאי מחשבים באלעד

– בחר כן – מלא

כאשר אתה שוכח את סיסמת המחשב שלך, אתה עלול לחשוב שזה סוף העולם. אבל זה לא בהכרח נכון. ישנן שיטות לתיקון בעיה זו, ואני אתן לך כמה מהן כעת.

ראשית, עלינו לנסות למצוא את הסיסמה במחשב האישי שלנו על ידי גישה לקובץ שבו שמרנו אותה או חיפוש אותה באימיילים שלנו. אם זה לא עובד, עלינו לנסות לאתחל למצב בטוח ואז לאפס את הגדרות חשבון המשתמש שלנו. זה עשוי לנקות את הבעיה אם תוכנה זדונית אינה חוסמת לנו את הגישה לאפשרויות אלה. לבסוף, ישנן תוכניות שיכולות לעזור לנו עם בעיה זו. אבל קשה למצוא אותם מכיוון שהם לרוב הורדות לא חוקיות וניסויים בחינם, מה שהופך אותם למסוכנים מכיוון שהם עלולים להכיל תוכנות זדוניות או תוכנות ריגול בזמן שהם מבטיחים לעזור לך עם

ניתן לנעול את סיסמת המחשב כאשר המכשיר אובד ונמצא.

הדרך לפתוח את הסיסמה לפתיחת המכשיר היא תהליך שדורש מיומנות מקצועית. תהליך הפתיחה עם טכנאי יכול לקחת זמן וכסף, אז עדיף שיהיה לך כמה כישורים כיצד לפתוח מחשבים.

איזה מחשב חדש מומלץ לרכוש לעסק?

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מחשב הוא צרכי העסק. למחשבים שונים יש דרישות שונות עבור סוגים שונים של עסקים. להלן כמה שיקולים:

– מגבלות תקציב

– סוג התעשייה, כגון התעשייה הפיננסית או תעשיית האמנויות היצירתיות

– המחזור של העסק ועד כמה חשוב הקשר עם הלקוח לעסק

– כמה עובדים נמצאים בעסק ובאיזו תדירות הם משתמשים במחשב שלהם

– אילו סוגי תוכנות ותוכנות יותקנו במחשב

מחשבים מודרניים מגיעים בצורות וגדלים רבים, עם תכונות משתנות, כך שקשה לדעת איזה מהם מתאים לך. אבל יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כשחושבים איזה מחשב הכי מתאים לצרכי העסק שלך.

מה התקציב שלך?

שירותי מחשוב באלעד

אחד ההיבטים החשובים ביותר בבחירת מחשב הוא לקבוע מה אתה יכול להרשות לעצמך. על מנת לבחור את המחשב המתאים לצרכים ולתקציב שלכם, עליכם לקבוע כמה כסף אתם מוכנים ומסוגלים להוציא. אל תשכח שמחשבים טובים יכולים להיות יקרים!

כמה מקום אני צריך בשולחן העבודה שלי?

גורם נוסף שקובע איזה סוג מחשב כדאי לך

עולם העסקים משתנה כל הזמן. גם המחשב משתנה איתו. עם הטכנולוגיה החדשה והחדשנית שמגיעה לשוק, כל אחד צריך להיות על המשמר מה הוא צריך לקנות הלאה. הטכנולוגיה מתפתחת בצורה כזו שתמיד קיים דגם טוב יותר של טלפון או מחשב זמין, גם אם רק קניתם אחד לפני כמה חודשים. כדי לעזור לך לקבל החלטה באיזה מחשב כדאי לך להשקיע, אלה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון:

– האם זה תואם לתוכנה הנוכחית שלך?

– איזה סוג חומרה אתה צריך?

– בת כמה החומרה של החברה שלך כרגע?

– עם איזה סוג אחריות זה מגיע ולכמה זמן?

טכנאי מחשבים באלעד

אם אתם מחפשים חברה שיודעת מה היא עושה, אמינה ומספקת עבודה איכותית, רצוי לפנות למעבדת מחשבים בעלת ניסיון והמלצות רבות.

בחירת ספק שירותי IT המתאים אינה משימה קלה. ישנן חברות רבות בסביבה המציעות שירותי IT.   זה אומר שהם אולי לא מנוסים ובעלי ידע כמו אלה שיש להם כמה שנים בתעשייה.

רצוי לפנות אך ורק למעבדת מחשבים בעלת ניסיון רב והמלצות.

טכנאי מחשבים באלעד

אם המקלדת שלך מתקלקלת, תוכל לבצע את הפעולות הבאות:

שלב 1: הערכת הנזק. בדוק אם חסרים מפתחות, מכסים שבורים או סדוקים, חלקים מעוותים או לא מיושרים.

 השתמש בפחית אוויר דחוס כדי לפוצץ חלקיקי אבק מתחת ומסביבם.

i) כבה תחילה את המחשב הנייד/המחשב שלך לפני פתיחת

טכנאי מחשבים עד הבית באלעד

במקרה של תקלות במקלדת, המשתמש צריך להחליף את המפתח/ים באופן מיידי.

אם אינך בטוח כיצד לעשות זאת, תוכל להיכנס לאתר אפל ולחפש מדריך.

ישנם שני סוגים של מקלדות – האחד עם מקשים בודדים והשני עם מערכי מקשים דומים בגודלם. לסוג האחרון יש פחות סיכוי למפתחות שבורים.

אתה יכול גם לבצע את השלבים הבאים ולנסות לפתור את הבעיה בעצמך

2) לאחר מכן, מצא מגנט קטן או משהו שיכול לתפוס את המפתח מבפנים.

כיצד נטפל במחשב שנשפך עליו נוזל שחדר למקלדת וללוח אם?

נוזלים שנשפכו עלולים להוות בעיה גדולה אם הם נוגעים במחשב.

כיצד לנקות נזילות נוזלים מהמחשב הנייד שלך:

– כבה את המחשב הנייד ברגע שאתה רואה את זה קורה

– הסר את הסוללה ונתק את כל הכבלים מהמחשב הנייד

– הסר את כל הרכיבים הנשלפים כמו לוחות צד, מקלדת, עכבר, רמקולים

– טפח בעדינות על מפתחות בודדים עם מגבת

– נגב את גוף המחשב הנייד עם מטלית יבשה או מגבות נייר

שפיכת נוזלים עלולה לגרום נזק לרכיבי מחשב כמו לוח האם והמקלדת. הדבר החשוב ביותר הוא לא להפעיל אותו שוב עד שכל המזהמים יוסרו.

מומלץ להסיר את הסוללה והכונן הקשיח לפני ניסיון לנקות שפיכה.

כששופכים נוזל על מחשב נייד, הצעד הראשון הוא לכבות את החשמל ולייבש את המקלדת. אם שפכת מים או משקה קל, זה קל לעשות זאת באמצעות מגבת או טישו.

טכנאי מחשבים באלעד

בעת אתחול המחשב, חשוב שתקדישו זמן לנקות את האזור כראוי ולחכות לייבוש המכשיר. אי ביצוע זה יוביל לבעיות נוספות שיהפכו את המחשב שלך לבלתי שמיש.

הדרך הטובה ביותר להבטיח יובש היא באמצעות מייבש שיער. לאחר הסרת נוזל עודף מהמחשב, הנח אותו בסביבה בטוחה, הרחק ממקורות חום כלשהם (כלומר, אוורור).

נוזל שנשפך על המחשב יכול לפרק אותו למספר חתיכות.

מעבדת מחשבים באלעד

שפיכות נוזלים חיצוניות הן הנפוצות ביותר וניתן לטפל בהן בעזרת מגבת עדינה לייבוש. כמו כן, טכנאי מחשבים באלעד עליך להסתכל סביב המחשב שלך לאיתור נוזלים על הכבלים המובילים לצג או לכבל החשמל. בדוק אם יש משהו שחוסם את פתחי האוורור או אם אחד מהברגים רופפים.

טכנאי מחשבים באלעד
טכנאי מחשבים באלעד

טכנאי מחשבים באלעד

ראשית, עיין בכמה משתמשים ניגשים לתוכנה. יש הרבה מוצרים טובים בחוץ אבל לא לכולם יש קהל מספיק גדול. שנית, שימו לב למספר ההורדות והביקורות באתר.

אין עוררין על חשיבות פעילות האנטי וירוס במחשב. כל מי שיש לו מחשב בבית או בעסק מבין עד כמה התוכנה הזו קריטית. אבל אם כל השאלות נשארת: באיזה אנטי וירוס יש להשתמש?

אין ספק על חשיבות פעילות האנטי וירוס במחשב. כל מי שיש לו מחשב בבית או בעסק מבין עד כמה התוכנה הזו קריטית. אבל האמת

הפונקציה של תוכניות אנטי וירוס

בדיקת מהירות גלישה באינטרנט

סריקת וירוסים

תמיכה טכנית מרחוק