טכנאי מחשבים לבית במודיעין

טכנאי מחשבים לבית במודיעין

טכנאי מחשבים לבית במודיעין-בדיקות חומרה הן תכונה חשובה של מחשב מכיוון שהיא הדבר הראשון שמשתמשים רואים ויוצרים איתו אינטראקציה. זה יכול להיות קל להתעלם מהחומרה כאשר אתה חושב שהמחשב אולי לא מקולקל, אבל בעתיד, יהיה לך הרבה זמן השבתה כי החומרה שלך תיכשל ואתה תישאר ללא כל פונקציונליות.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור כשמדובר בבדיקות חומרה הוא אל תדאג לשבור דברים. אתה תמיד יכול להחליף אותם או להחזיק חלקי חילוף בהישג יד אם הגרוע מתרחש.

הנחיות בסיסיות אלו יעזרו לך להחליט אילו רכיבים לחפש בעת רכישת חומרה חדשה ואילו חלקים להחליף.

חומרת המחשב היא התשתית של המחשב שלכם, וחשוב שתדעו את היסודות של אופן הפעולה שלו לפני שתחליטו איזה רכיבים לקנות. אתה צריך להכיר סוגים שונים של ערכות שבבים, לוח אם ועוד כמה מונחים.

לוח אם הוא הכרטיס או הלוח הראשי שקובעים איזה סוג של רכיבים יש לו, כמו כרטיס מסך או מעבד. זה גם המקום שבו ממוקמים מחברים כגון יציאות USB, יציאות רשת או תכונות סאונד.

מדריך זה נועד לעזור לך להפיק את המרב מהמחשב שלך ולתחזק אותו במצב תקין. זה גם נותן לך עצות כיצד לבחור את החומרה הנכונה שלא תאכזב אותך.

כדאי לדעת מה החומרה העיקרית והחשובה בכל מחשב כגון: לוח אם, זיכרון, מעבד, כרטיס גרפי וציוד היקפי.

איזה מחשב נייח מומלץ להרכיב ליישומים ביתיים?

הרכבת מחשב שולחני אינה משימה מסובכת אם יש לך את הציוד המתאים והידע לבצע הוראות. אל תדאג אם אין לך את הכלים המתאימים. יש קמעונאי מחשבים המספקים את כל אלה.

הדרך הטובה ביותר עבורך לגלות איזה סוג של מחשב הילד שלך צריך היא לשאול אותם למה הם רוצים להשתמש בו ולצאת משם.

באופן כללי, עם מחשבים שולחניים, ישנם שלושה סוגים: LITE, MEDIUM, HIGHER END

אנו ממליצים להתמקד באיכות, ולא בגודל הרכישה. הסיבה לכך היא שמחשב שולחני יכול להיות השקעה טובה לעתיד וחלק חיוני מהבית או המשרד שלכם.

מחשבים שולחניים שונים ממחשבים ניידים וטאבלטים בשל העובדה שיש להם כרטיסים גרפיים מובנים ומקלדת גדולה. אלה בדרך כלל פחות זולים ממחשבים ניידים אבל הם יכולים לספק ביצועים טובים יותר וזו הסיבה שהם עדיין פופולריים מאוד בקרב אלה שרוצים לקנות אחד.

צריך לתת לילד את החופש לבחור מה שהוא/היא רוצה. במקרה זה, מדובר במחשב שולחני. לצורך כך יכולים ההורים לנתב את ילדיהם לכזה עמיד ומתאים לצרכי המשפחה כולה.

עבור משפחות עם ילדים שעדיין לא נמצאות בנקודה שבה הן יכולות להשתמש במחשבים שולחניים גדולים ללא השגחה, מחשב נייד יהיה הטוב ביותר. עם זאת, אם רק הילד משתמש במחשב, שולחן עבודה מיני יהיה מספיק טוב.

כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת הבחירה: גודל תצוגה 、RAM 、איכות תצוגה 、שטח אחסון

טכנאי מחשבים לבית במודיעין
טכנאי מחשבים לבית במודיעין

מה הם הגורמים המרכזיים להופעת מסך כחול בתהליך עליית מערכת ההפעלה?

הסיבות העיקריות להופעת מסך כחול הן: דרייברים פגומים, זיהומים ווירוסים.

הקדמה: מסכים כחולים לא רק נפוצים במהלך עדכון Windows אלא יכולים להיגרם גם מבעיות רבות אחרות כמו מנהלי התקנים פגומים, זיהומים ווירוסים. אל לנו לחשוב על המסכים הכחולים האלה כעל 'גזר דין מוות' מכיוון שהם נגרמים לפעמים מתהליך עדכון Windows עצמו.

מסכים כחולים יכולים להיגרם גם מדליפות זיכרון ב-Windows, קבצי רישום פגומים או מנהלי התקנים של כרטיסי מסך מיושנים. על מנת לתקן בעיה זו עליך להמתין עד שהמסך הכחול ייעלם ולאחר מכן להפעיל מחדש את המחשב

מסכי מוות כחולים אינם מוגבלים רק למערכת ההפעלה Windows. זה יכול לקרות גם במהלך תהליך שדרוג מנהלי ההתקן של המערכת.

הסיבות השכיחות ביותר להופעת מסך כחול בתהליך עדכון מערכת ההפעלה כוללות:

– מנהלי התקנים שנמחקו או נפגמו,

– וירוסים וזיהומים אחרים במחשב,

– רכיבי חומרה/תוכנה לא תואמים.

מסך מוות כחול הוא מראה מוכר למשתמשי Windows רבים לאחר התקנת מערכת הפעלה חדשה. זה נגרם בדרך כלל מבעיית דרייבר, שחיתות או וירוסים ואין סיבה לדאגה מכיוון שניתן לשחזר אותו בקלות בעזרת צוות התמיכה.

בין הבעיות הנפוצות ביותר שגורמות למסכים כחולים הן:

– דרייברים פגומים

– וירוסים וזיהומים

– זיכרון, כרטיס גרפי או ספק כוח פגום

– בעיות חומרה כמו כונן קשיח פגום או התקן PCI או USB פגום

טכנאי מחשבים לבית במודיעין
טכנאי מחשבים לבית במודיעין

התקנת מדפסת משולבת מסתיימת בהודעות שגיאה

מדפסות ומחשבים רבים משולבים בהתקן אחד, מדפסת All-in-One. מכשיר זה לא רק יעיל אלא הוא מבצע את רוב הפונקציות הצפויות בעצמו. הרבה חברות משתמשות בסוג זה של מדפסות מכיוון שזה חוסך להן טונות של כסף וטרחה. אך במקרה שיש תקלה, החברה עשויה לגלות כי נדרשת עבודה רבה יותר לתיקון מאשר כשרק קנו מדפסת נפרדת.

מדפסות ה-All-in-One של היום הופכות יותר ויותר פופולריות בקרב צרכנים, שלעתים קרובות קונים אותן לנוחיותן ולחסכוניותן. עם זאת, משתמשים רבים חוו הודעות שגיאה בעת ניסיון להתקין את המדפסת, מה שיכול להיות מתסכל לתקן בעצמו.

אם רכשת לאחרונה מוצר כזה וחווית בעיה זו, עליך לנסות להתחבר

התקנת מדפסת משולבת מסתיימת בהודעות שגיאה ולאחר מכן בהודעה "כבל התקשורת אינו מותקן". ניתן לפתור בעיה זו על ידי רכישת כבל תקשורת בנפרד.

זו שאלה שלקוחות רבים שואלים את עצמם כשהם מתחילים בתהליך ההתקנה של המדפסות החדשות שלהם. מדפסות עם תכונות משולבות כמו הדפסה, סריקה והעתקה הופכות אט אט לפופולריות יותר – אך עם הפונקציונליות המוגברת מגיעה מורכבות ההתקנה. מתוך 'תנ"ך התקנת המדפסת', נסתכל על שגיאות מדפסת וכיצד להימנע מהן.

ידוע שהשגיאה שאתה חווה מתרחשת כאשר המדפסת לא הותקנה כראוי או שיש בעיות רשת הגורמות לבעיה בהתקנת מדפסת ברשת שלך. ודא שהכבלים הפיזיים מחוברים כהלכה לפני המשך תהליך ההתקנה.

למדפסת משולבת יהיו מספר אפשרויות שיש להגדיר לפני השימוש – בדרך כלל נמצאות ב'הגדרות'. אם אפשרות לא זמינה, זה בגלל שלא הגדרת

טכנאי מחשבים לבית במודיעין

אם אתה נתקל בבעיות שמע, ההצעות הבאות עשויות לעזור. הטיפים הללו מוצגים לפי הסדר, אז התחל מהטיפ הראשון ותראה אם הוא עוזר, ואם לא, המשך לטיפ הבא.

טיפ 1: בדוק את רמות הווליום – אם שום דבר לא קורה כשאתה מנסה לנגן משהו, אז זה הזמן לבדוק את רמות הווליום שלך. המשך לנסות עד שתמצא את המקום הנכון שלך וודא שאין מוזיקת רקע שמתנגנת בווליום גבוה שמטביע את צליל הרמקולים שלך.

טיפ 2: בדוק את כבלי הרמקולים – ודא שכל כבלי הרמקולים שלך מחוברים כהלכה. בדוק אותם על ידי וודא שהם עובדים לפני שתמשיך לבדוק דברים אחרים כמו יציאות אודיו או שקעי חשמל. אם אתה עדיין נתקל בבעיות עם צליל שיוצא רק מרמקול אחד,

אם אתה נתקל בבעיות שמע, ההצעות הבאות עשויות לעזור. הטיפים הללו מוצגים לפי הסדר, אז התחל מהטיפ הראשון ותראה אם הוא עוזר, ואם כן אז המשך לטיפ הבא.

– בדוק אם הרמקולים של המחשב שלך מחוברים ללוח האם או לכרטיס הקול שלך, או רק באמצעות Bluetooth

– ודא שיש לך קול מושמע דרך מכשיר במערכת המחשב שלך

– ודא שעוצמת הקול מוגברת מספיק כדי שתוכל לשמוע את כל הצליל מכל מכשיר שמשמיע צליל

– נסה לחבר מכשיר אחר למערכת המחשב שלך כדי לבדוק אם הם עובדים כשורה

בעיות שמע הן אחת הבעיות הנפוצות ביותר שרמקול מחשב עלול להיתקל בהן. ישנן דרכים רבות לתקן בעיות שמע וכדאי לזכור שייתכן שיש יותר מסיבה אחת לבעיה. המשך לקרוא כדי לגלות מה יכול להיות הגורם לבעיה

טכנאי מחשבים לבית במודיעין
טכנאי מחשבים לבית במודיעין

תמיד תדאגו לישיבה נכונה מול המסך המחשב למנוע עייפות יתר

שמרו על תנוחת הישיבה הנכונה על ידי וודאו שהמרפק שלכם כפוף בזווית של 90 מעלות והידיים שלכם מונחות על המקלדת. זה יעזור למנוע כאבי גב וצוואר ומאמץ בעיניים מכיוון שהוא מאפשר לידיים שלנו לנוח על מקומן הראוי.

חשוב להקפיד על ישיבה נכונה שכן כאשר אנו יושבים מול מחשב לפרקי זמן ממושכים, אנו מעמידים את עמוד השדרה במצב לא טבעי, מפעילים לחץ על העיניים ולוכדים חום שעלול לגרום ליובש בעיניים.

כל יום עלינו לשבת שעות מול המחשב על מנת להתמקד בעבודה שלנו. אך למרבה הצער, אנשים רבים אינם יודעים שישיבה לא נכונה עלולה לגרום לכאב ואי נוחות חמורים.

עם הטכנולוגיה המודרנית שלנו, אנו מסתמכים על מחשבים שיעזרו לנו לבצע משימות. אנו מבלים שעות ארוכות באמצעות מחשב לעבודה ונשארים מחוברים עם חברים ובני משפחה באמצעות מדיה חברתית. כתוצאה מכך, לחלק מהאנשים יש בעיות עם מאמץ בעיניים וכאבי צוואר מישיבה לא נכונה מול מסך המחשב.

חשוב לשבת זקוף מול מסך המחשב כדי למנוע עייפות יתר. ישיבה זקופה מונעת ממך להפעיל לחץ רב מדי על העיניים שעלול לגרום ליובש בעיניים או לכאבי ראש. נסה לא לאפשר לראש שלך לזלוג קדימה או להטות אחורה מעבר לנקודת הציר שבין הצוואר והשכמות שלך מכיוון שזה יפעיל לחץ על עמוד השדרה שלך.

תמיד תשתדלו לשמור על הסדר והארגון במחשב

כאשר אתם עובדים על המחשב, חשוב לשמור על סדר וארגון.

הקפד לעדכן את מערכת ההפעלה Windows ומערכת האנטי-וירוס שלך – וודא שמותקנת חבילת תוכנת אנטי-וירוס עדכנית עם כל העדכונים שלה.

 עם זאת, אם יישום אינו פועל לעתים קרובות מאוד או רק מדי פעם, פתיחתו לא תשפיע הרבה על הביצועים

יש צורך לשמור על סדר טוב במחשב כדי שתוכלו לספק ביצועים מיטביים ושקט נפשי. ניתן לעשות זאת על ידי עדכון מערכת ההפעלה Windows ומערכת ההפעלה של האנטי וירוס באופן קבוע.

שמירה על המחשב עוזרת לשפר את הביצועים שלו. הקפד לעדכן את האנטי וירוס ואת Windows כדי לוודא שווירוסים לא ישפיעו על המחשב שלך.

האם כדאי לתקן מדפסת שהפסיקה למשוך דפים?

אם אתה נתקל בבעיית מדפסת כמו היעדר משיכת נייר, אז כדאי לתקן את המדפסת. אם התקלה קטנה וזולה לתיקון, אז כדאי לקבל את עלות התיקון בהשוואה לקניית חדשה.

למה המדפסת שלך הפסיקה למשוך דפים, עדיף להמשיך ולתקן את זה. אם התקלה קטנה וזולה לתיקון, אז אולי כדאי לתקן אותה. אם התקלה היא בעיה גדולה ויקרה, אין צורך לתקן אותה.

הדבר החשוב ביותר כאשר מחליטים אם כדאי לך להמשיך בתיקון זה או לא, הוא אם ניתן לתקן את התקלה מבלי לפרק את המדפסת שלך או אם פירוק המדפסת שלך יהיה תהליך לא נוח.

אם התקלה קטנה, זולה לתיקון ומסופקת על ידי החברה אז כדאי לתקן או להחליף את המדפסת. אם התקלה יקרה מדי או גדולה בקנה מידה אז לא כדאי לתקן אותה.

 ישנן בעיות נפוצות כמו חסימות נייר, גלילים שחוקים, זרועות שבורות שגם את כולם צריך לתקן.

טכנאי מחשבים לבית במודיעין
טכנאי מחשבים לבית במודיעין

טכנאי מחשבים לבית במודיעין

הרשימה הבאה כוללת כמה מהנתבים הטובים ביותר לשימוש ביתי והחיבורים שלהם:

1. Cisco-Linksys E1200/EW-3200

2. Netgear WNDR3700

3. TP-Link Archer C5400

4. Actiontec B1000

5. Asus RT-AC66U

6. ASUS RT-AC87U

7. Dlink DWR-921/DWR340

8. Huawei HG8245N/HG8247N

הצעד החשוב ביותר בעת התקנת נתב הוא בחירת הנתב המתאים שיתאים לתשתית האינטרנט שלך. זה מתחיל בזיהוי אם יש לך חיבור ADSL (בזק) או כבלים. נסביר להלן איזה מודם מתאים לאיזה סוג חיבור:

אם יש לך חיבור של בזק, מה שאתה צריך זה מודם ADSL ונתב ADSL, ואילו אם הכבלים בבית שלך מתחברים לספק כבלים, אז אתה צריך לבחור במקום מודם כבלים ונתב כבלים. החלק החשוב ביותר בדיון זה הוא שהמכשירים שאינם תואמים לא יעבדו יחד ללא כל אמצעי פתרון בעיות מצדך.

ישנן אפשרויות רבות ושונות כשמדובר במודמים של נתב. הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את תשתית האינטרנט שלך ולאו דווקא למותג המודמים שלך.

האם מהירות האינטרנט קובעת בגלישה שלנו במחשב?

זה לא קשור למה שהמחשב או תשתית האינטרנט יכולים לעשות עבורנו. זה על איך אנחנו משתמשים במשאבים האלה. אם אתה מנצל נכון את המחשב והאינטרנט המסופקים לך, אז מהירות הגלישה שלך תהיה טובה ללא קשר למהירות החיבור שלך.

אנשים נוטים להאשים את המחשב או את תשתית האינטרנט כאשר מהירות הגלישה שלהם איטית מכיוון שהם חושבים שהיא קובעת את מהירות טעינת הדפים. עם זאת, זה לא לגמרי נכון, כי זה תלוי גם איך אנחנו משתמשים במשאבים האלה. בסך הכל, מהירויות החיבור שלנו לא קובעות כמה מהר אנחנו גולשים באינטרנט; אלא מעשינו שלנו הם שקובעים את ההתרחשות הזו

למרות שמהירות האינטרנט מהווה גורם לגלישה באינטרנט, היא תלויה גם בגורמים אחרים כגון המכשיר בו אנו משתמשים והתוכנות המותקנות על המחשב שלנו.

ישנם גורמים רבים שקובעים את מהירות טעינת העמוד, אך אחד מהם הוא מהירות האינטרנט. יש הבדל עצום בין גלישה במחשב שולחני ישן לעומת טלפון מהיר בהשוואה לגלישה בטלפונים ניידים.

במובנים מסוימים, אתה יכול להאשים את המחשב ואת תשתית האינטרנט במהירות האינטרנט האיטית. אבל בדרכים אחרות, מהירות האינטרנט שלך מכתיבה כמה מהר המחשב שלך יוכל לטעון אתר.

מהירות האינטרנט היא רק גורם אחד המעורב בגלישה מקוונת. הגורמים החשובים ביותר הם זמן טעינת העמוד ואיכות החיבור.

טכנאי מחשבים לבית במודיעין

טכנאי מחשבים לבית במודיעין מייעץ לקנות או לבנות מחשב גיימינג חדש, אתם עשויים לגלות שבמשחקים רבים לכרטיס המסך יש תפקיד חשוב יותר מהקבל.

כרטיס המסך לא חייב להיות X-box One, אבל הוא צריך להיות לפחות 4k.

 ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזה מהם מתאים למחשב שלך.

 מותגים פופולריים לכרטיסי מסך כוללים Nvidia, AMD ואינטל

עד כמה חשוב סוג המעבד של המחשב שאתם קונים היום?

במילה אחת, דבר חשוב שיש לקחת בחשבון הוא המעבד. למעבד יש חשיבות עצומה, בין אם זה מחשב נייח או מחשב נייד.

מהם הגורמים שעליכם לקחת בחשבון בעת הבחירה בין סוגי המעבדים השונים?

זיכרון: ניתן למדוד זאת בג'יגה-בייט (GB) ומציין כמה נתונים ניתן לאחסן.

מהירות זיכרון: המהירות שבה הכונן הקשיח שלך ניגש לנתונים ולתוכניות

ליבות: זה מתייחס למספר הליבות הפיזיות בארכיטקטורת המעבד שלך (דו-ליבות לעומת ארבע ליבות)

נוכחות של Hyperthread

מעבד מתאים למחשב שלך תלוי במה שאתה צריך לעשות איתו.

יש צורך לקבוע את סוג המעבד המתאים לצרכים שלך. זה לא חייב להיות רק מחשב נייד או שולחני. באופן דומה, למחשבים ניידים ולמחשבים שולחניים יש אפשרויות עיבוד שונות.

ניתוח חשיבות המעבד במחשב בימינו אינו משימה קלה.

מה זה זיכרון מחשב ואיך הוא משפיע על המחשב שלכם?

זיכרון הוא קבוצת המיקומים המאוחסנים במחשב.

זיכרון המחשב חיוני לכל מכשיר מחשוב. בלעדיו, מחשבים אינם יכולים לבצע את המשימות שלהם בצורה נכונה ויעילה. מבחינת מחשב או מחשב נייד, זיכרון RAM מאפשר למערכת לגשת לנתונים  . זיכרון מתייחס גם להתקני קלט/פלט כגון מקלדות ומסכים; להתקנים אלה יש גם כמויות מסוימות של קיבולת זיכרון.

זיכרון הוא חלק חיוני של מחשב.

על מנת לקרוא מהדיסק או מזיכרון גישה אקראית, למחשב לא אמורים להיות נתונים אחרים ב-RAM.

זיכרון המחשב הוא החלק של המחשב שמכיל את הנתונים שלו. מחשבים צריכים את הנתונים האלה כדי לרוץ, ובלעדיהם הם יקרסו.

זיכרון RAM אינו רק אחסון זמני למחשבים או מעבד שמציב את המילה לפני המספר.

טכנאי מחשבים לבית במודיעין

יש הרבה בלבול אם כדאי או לא כדאי לקנות משטח קירור למחשב נייד.

האם אתה צריך לקנות משטח קירור או לא תלוי בשימוש שלך במחשב הנייד שלך. לדוגמה, אם אתה משתמש במחשב שלך על הברכיים שלך, אז אתה צריך כרית קירור. אם אתה משתמש בו בגובה השולחן, אז אולי אפילו לא תצטרך אחד בגלל המאווררים המובנים ברוב המחשבים הניידים כיום.

אם אתה רוצה לקנות משטח קירור למחשב הנייד שלך, זו התשובה. משטח קירור הוא מכשיר חיצוני שמתחבר למחשב הנייד שלך ומקרר אותו.

משטח קירור הוא מכשיר חיצוני שמתחבר למחשב הנייד שלך ומקרר אותו. מחשבים ניידים מסוימים עשויים להיות מסוגלים להאריך את חיי הסוללה מעבר לאמצעים המסורתיים, כך שאולי לא תזדקק

התשובה לשאלה זו תלויה במידה רבה בשימוש במחשב הנייד. אם אתה עוסק בעיקר בגלישה באינטרנט ובעבודה משרדית, אז זה לא הכרחי. עם זאת, אם יש לך הרבה יישומים שפועלים ברקע או אם  היתרונות של כרית קירור הם שהם מציעים הגנה

כיצד לבחור מערכת אל פסק לבית או למשרד?

ספקי כוח אל פסק הם השקעה מצוינת. אם יש לך ספק כוח ישן, לא יעיל או קטן, זה הזמן לשדרג.

ראשית, אם אינך יודע מה הדרישות שלך, עדיף להתייעץ עם המדריך של המחשב שלך ואתר האינטרנט של היצרן כדי לקבוע את זמן הגיבוי המינימלי הנדרש. זה עשוי להשתנות בהתאם למכשיר שאתה מפעיל.

לאחר שתקבע כמה זמן המכשיר שלך צריך לטעינה מלאה, חשב כמה זמן המערכת שלך תהיה במצב המתנה לפני שהיא תכבה בגלל מתח סוללה חלש. עדיף לוודא שהתקופה הזו לא תעלה על 10 שעות במצב המתנה או 12 שעות כאשר

ספקי כוח אל פסק חיוניים ליציבות הבית והמשרד שלך. אתה תמיד צריך לבחור UPS בהתאם לצרכים שלך.

 לדוגמא: אם יש לכם מחשב ביתי ומשרד קטן לא מספיק קריטי אז זמן גיבוי של 5-15 דקות יספיק. משך הזמן שהמכשיר יוכל לספק גיבוי תלוי בכמה הספק הוא יכול לספק, אבל זה תלוי גם בכמה מכשירים מחוברים אליו וכן כמה זמן הם יכולים לפעול ברציפות לפני שהם צריכים מנוחה.

למותגים שונים של UPS יש יכולות כוח שונות. שקול את הגורמים הבאים בעת בחירת אל פסק:

מספר המכשירים שהם יכולים להפעיל הוא רק גורם אחד שיש לקחת בחשבון בעת רכישת UPS.

רכוש אחד שיאפשר לך להחליף או לשדרג בקלות רכיבים בעתיד, במידת הצורך.

כיצד לבחור את המחשב גיימינג הטוב ביותר עבורך?

אם אתה גיימר, אתה צריך לבחור את מחשב המשחקים שייתן לך את הביצועים הטובים ביותר. והכי חשוב, המעבד והגרפיקה של המחשב שלך צריכים להיות מתאימים לצרכים שלך. מאמר זה ידריך אותך כיצד לבחור את מחשב המשחקים הטוב ביותר עבור הצרכים שלך.

כמו בכל סוגי המחשבים, חברות שונות מציעות מפרט ומחירים שונים. יש לקחת בחשבון גורמים כמו גודל וכרטיס גרפי בעת בחירת מחשב חדש. כמו כן, תצטרכו לשקול האם תוכנת ניטור כלולה או לא במחיר של מחשב מסוים. ביקורות מקוונות מועילות גם כדי לוודא שהחברה אמינה, מכיוון שהן יכולות ליידע אותך אם שירות הלקוחות שלה טוב או שהם בעלי מוניטין. בסך הכל, חשוב לוודא שכל רכישה חדשה שווה את הכסף שהוצא בגלל הביצועים המושלמים

כאשר בוחרים מחשב גיימינג, חשוב לזכור שלא כל המעבדים נוצרים שווים. מעבדי Core-i9 מבית אינטל או AMD Ryzen 9 מיועדים ליישומים כבדים מאוד, כולל תוכנות עריכה, גרפיקה, תלת מימד וריבוי משימות.

מחשבי גיימינג מיועדים למשחקים כמו משחקים תובעניים או סימולציות. אתה צריך לשקול את הביצועים של מכונה לפני שאתה קונה אותה למשחקים.

מציאת מחשב המשחקים הטוב ביותר: יש הרבה דברים שאתה צריך לשקול לפני שתמצא את מחשב המשחקים הטוב ביותר עבורך. פירקנו את השיקולים הללו לשלוש קטגוריות – באיזה סוג משחקים אתה משחק, כמה תובעני המשחק שלך וכמה כסף אתה רוצה להוציא על המחשב החדש שלך.

איזה סוג משחקים אתה משחק? מחשבים שולחניים מתחלקים לשתי קטגוריות – מחשבים שולחניים מהמיינסטרים ומחשבי גיימינג עם רכיבים מיוחדים שתוכננו במיוחד עבור יישומים בעלי ביצועים גבוהים כגון תוכנות עריכה, גרפיקה, תלת מימד וריבוי משימות מכיוון שיישומים אלו דורשים כוח חישוב כבד. אם אתה מעוניין לשחק במשחקי מחשב מיינסטרים כמו The

טכנאי מחשבים לבית במודיעין

הנה כמה סיבות נפוצות שכדאי לכבות את המחשב לחלוטין בסוף היום.

-זה עתה סיימתם השקת מוצר שלקחה הרבה זמן, ואתם רוצים להיות מסוגלים לנתק ולהתחיל מחדש מחר בבוקר.

-אתם יוצאים לחופשה ואינם זקוקים להסחות דעת מהעבודה שלכם במהלך הזמן הזה בשל ערכה כבריחה ממצבי לחץ יומיומיים.

-הרגע היית בפגישה במשך שעות וצריך קצת מקום.

אלו הן כמה מהדרכים לכבות את המחשב לאחר העבודה.

1. כבה את המחשב לחלוטין: אם אתה מתכוון להשתמש בו בקרוב, אז אתה יכול לכבות את המחשב לחלוטין ולנתק אותו. זה ימנע כל אובדן נתונים מקרי או תקלות שעלולות לקרות אם תשאיר אותו דולק בן לילה.

2. הזיזו את המחשב: תוכלו גם להעביר את המחשב לחדר אחר בבית או למשרד.

זה תמיד חכם לכבות את המחשב לחלוטין לאחר העבודה. זה מונע מהמחשב שלך להיסגר בשוגג ולהתאושש עם וירוס או אובדן נתונים.

כיבוי מוחלט של המחשב יכול להיעשות על ידי ביצוע כל אחד משלושת הדברים הבאים:

 המערכת מהמיקום הנוכחי שלה (לדוגמה מחשב שולחני) למיקום אחר (לדוגמה מחשב נייד

צלצלו למומחים של עידן מעבדת מחשבים ונשמח לעזור בכל שאלה אנחנו כאן בשבילכם בקרו באתרינו www.idan-fix.co.il

054-6999087 מגעים עד לבית הלקוח הכולל איסוף והחזרה של המחשב 

  

בדיקת מהירות גלישה באינטרנט

סריקת וירוסים

תמיכה טכנית מרחוק