טכנאי מחשבים במודיעין

טכנאי מחשבים במודיעין

טכנאי מחשבים במודיעין-כשהמחשב שלך קורס ומערכת ההפעלה לא עולה מה שאנחנו צריכים לעשות, יש כמה דברים שאתה יכול לנסות. ראשית, ודא שאתה קורא את הפוסט הזה. שנית, אם זה וירוס שגורם לבעיה והאנטי-וירוס עדיין לא פתר שום דבר, השתמש במאמר זה כדי לתקן את הבעיה שלך.

הצעד הראשון יהיה לוודא שיש לך גיבוי של הנתונים שלך. אם אין לך אחד כזה, אני מציע ללכת לכאן כדי להשיג אחד שכן זה יציל את חייך למקרה שמשהו קטסטרופלי יקרה כמו זה שוב.

 ישנן 2 סיבות עיקריות, הסיבה הראשונה היא וויר.

הסיבה השנייה היא עדכון גרוע של Windows.

הפתרון לבעיה זו הוא לעבור לדיסק התיקון ולהתקין מחדש את מערכת ההפעלה Windows משם.

1. ווייר

ווייר הוא אחד מוירוסי המחשב הנפוצים ביותר שגורמים למחשב לקפוא תוך שניות. עם זאת, ניתן לחסל את Weir באמצעות סריקת וירוסים במחשב ולנקות באמצעותו את הווירוס.

2. הסיבה השנייה היא מערכת הפעלה מיושנת של Windows

 למרבה המזל,

טכנאי מחשבים במודיעין עד הבית

אם המחשב שלך מתחמם יש כמה דברים שאתה יכול לעשות. לאחר ביצוע הפעולות המתאימות, חשוב להשאיר את המחשב לבד עד שיתקרר. השארת המחשב פועל על בעיית חימום תוביל רק לסך הכל ולא כדאי לסכן את הקבצים והמכשירים רק כדי להאריך עוד זמן.

אם אתה משתמש במחשב על שולחן או שולחן עבודה, נסה להרחיק אותו מחפצים אחרים שעלולים להתחמם. במידת האפשר, הנח יריעת קרטון מתחת למחשב כך שהחום יעלה למעלה ולא יגיע למכונה מלמטה. זה גם יעזור בקלות הניקוי אם נשפך שמן מחומם יתר על המידה על השולחן שלך. אם זה לא עובד, נתק את כל החוטים או הכבלים למקרה שהם גורמים להצטברות חום או חשמל באזור ספציפי אחד

מחשב קורס ומערכת ההפעלה לא עולה מה שאנחנו צריכים לעשות טכנאי מחשבים במודיעין

הסיבה השכיחה ביותר לקריסת מחשב היא בעיית חומרה, שקשה לתקן אותה. מערכת ההפעלה לא עולה הרבה אז זה לא אמור להיות בעיה כל עוד אתה שומר את העבודה שלך באופן קבוע. עם זאת, המשך השימוש בו במצב בו המחשב מתחמם עלול להוביל להרס מוחלט של המחשב ומומלץ אם יש לכם מחשב מתחמם גשו למעבה.

טכנאי מחשבים במודיעין
טכנאי מחשבים במודיעין

מה עלינו לדעת לפני רכישת מחשב חדש?

אם אתה רציני לגבי השימוש במחשב ואתה רוצה שהמכונה שלך תחזיק מעמד לאורך שנים, עליך לחפש דגם יקר יותר אך אמין יותר

הדבר הראשון שאנשים רבים עושים כשהם רוצים לקנות מחשב חדש הוא לבדוק מחירים. עם זאת, הסיבה מדוע אנו ממליצים לעשות זאת רק לאחר בחינת גורמים אחרים היא כי ישנם משתנים רבים המשפיעים על מחיר המכונה ולא כולם בשליטתנו. יש הרבה דברים שיכולים להשפיע על המחיר של המחשב החדש שלך כמו מעבד או גודל זיכרון ואם אתה רוצה להבין מה מייחד דגם אחד מאחר אז זה משהו שאתה צריך לשקול לפני שאתה מקבל כל החלטת רכישה למרות שתמיד מומלץ להתייעץ עם טכנאי מחשבים במודיעין

זה יהיה תלוי בגורמים רבים, כמו תקציב, סוג התוכנה עליה תרצה להתקין אותה (למרות ש-Windows 10 תואם לרוב היישומים), גודל ומשקל המכשיר.

הדבר החשוב ביותר שעלינו לדעת לפני רכישת מחשב חדש הוא שמחשבים נייחים חזקים יותר ממחשבים ניידים והם טובים יותר למי שצריך ביצועים גבוהים לעבודתו, אבל מה לבחור יהיה תלוי בצרכים שלך: אם אתה צריך את המחשב לעסק למטרות או משחק בלבד, אז עדיף לקנות שולחן עבודה; במחשבים ניידים לרוב ההבדלים מתבטאים בתקופת האחריות ובמערכת ההפעלה, כך שההשוואה פשוטה יותר אבל במחשבים נייחים יש הרבה יותר.

שלושת סוגי המעבדים הקיימים כיום: Intel Core i3 (הכי פחות יקר), Intel core i5 (קצת יותר יקר) ואינטל core i7 (היקר ביותר). ולא לשכוח את כרטיסי המסך של Nvidia Geforce שיש להם גם מחירים שונים.

כאשר אתה רוכש מחשב חדש, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון.

למשל, סוג מערכת ההפעלה שמגיעה עם המחשב.

טכנאי מחשבים במודיעין
טכנאי מחשבים במודיעין

מעבדת מחשבים מספר 1 במודיעין

ישנם סוגים רבים ושונים של מערכות הפעלה: Windows 10, Windows 7 ו-Mac OS X. לכל אחת יש יתרונות וחסרונות משלה בהתבסס על העדפות אישיות והרגלי עבודה. כאשר מחליטים על מערכת הפעלה, חשוב לוודא שבחירה זו היא זו שתתאים ביותר לצרכים שלכם.

לחקור את האפשרויות השונות הזמינות יכול להיות מייגע, אבל זה שווה את זה בסופו של דבר מכיוון שהחלטה זו עשויה להשפיע על זרימת העבודה שלך במשך שנים רבות!

מחשבים הם הכרח בעולמנו המודרני. אנחנו חייבים לקבל אותם ללימודים ולעבודה, לכן חשוב שנדע מה לחפש ברכישת אחד.

יש מחשבים שהם פשוט טובים יותר מאחרים בגלל החומרה שיש להם.

המחשב צריך גם להיות מהיר מספיק כדי לעשות את מה שאנחנו צריכים לעשות. אין טעם לקנות מחשב עם חומרה יקרה יותר אם המחשב עצמו איטי ומפגר כל הזמן.

אנחנו צריכים לדעת שאנחנו צריכים לחקור לפני שאנחנו קונים מחשב חדש, ולוודא שלמחשב שלנו יש את המפרט שאנחנו צריכים. אנחנו רוצים לדעת אם יש לו גם את מערכת ההפעלה, החומרה והתוכנה שאנחנו צריכים. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לחקור מראש ואז לא תתאכזב מהרכישה שלך, כי קיבלת מידע על כל המפרט מראש.

טכנאי מחשבים במודיעין
טכנאי מחשבים במודיעין

טכנאי מחשבים במודיעין

הדרך הטובה ביותר לוודא שהמחשב הנייד שלך מתוקן נכון בפעם הראשונה היא למצוא מעבדה לתיקון מחשבים ניידים שיש לה מוניטין רב.

כצעד ראשון, אתה צריך לעשות קצת מחקר על החברה. חפש ביקורות על עבודתם. זה גם רעיון טוב לשאול חברים ובני משפחה אם הם מכירים מעבדות תיקון מחשבים ניידים מכובדות באזור שלך.

כאשר מחפשים מעבדה טובה, שאלו שאלות כמו "מהן הכישורים של הטכנאים?" ו"יש להם ביטוח?" כדאי גם לשאול אם הם מתקנים מחשבים ניידים של מותגים אחרים או רק מוצרי אפל או Dell וכו'.

אתה יכול לבחור כל מעבדה לתיקון מחשבים ניידים שאתה אוהב, אך אנו ממליצים לך להשתמש במעבדה הבאה:

בכל מעבדה לתיקון מחשבים ניידים צריך להיות טכנאי שיודע לעשות את עבודתו. בעידן שבו מחשבים הופכים מורכבים יותר ויותר, קשה למצוא מישהו שיכול להחליף כל חלק במחשב מבלי להרוס כמה חלקים אחרים בתהליך.

אתה לא בטוח עם אף אחד כשזה מגיע למחשבים ניידים – אתה צריך מעבדה מקצועית לתיקון מחשבים ניידים.

לעתים קרובות אנשים חושבים שהם יכולים לתקן את המחשב הנייד שלהם בעצמם, אבל זה לא קל כמו לתקן מחשב נייח. מחשבים ניידים יקרים יותר ויש עוד הרבה מה להרוס. הידע הנדרש הוא הרבה יותר גבוה ואתה יכול בקלות להזיק למחשב הנייד שלך אפילו יותר אם תנסה לבצע את התיקונים בעצמו

מחשבים ניידים לא מתוכננים להיות "ניתנים לתיקון" כמו מחשב שולחני. על מנת לעבוד על מחשבים ניידים במעבדת התיקונים, טכנאים זקוקים לכלים וציוד מיוחדים. כשהם מתקנים מחשב נייד, הם גם מתקנים את הסוללה שלו. עבור רוב המחשבים הניידים, את החלקים המרכיבים את יחידת המחשב לא ניתן לקנות בחנויות ויש להזמין אותם מספק או יצרן. מסיבות אלו אנו ממליצים לתקן את המחשב הנייד שלך במעבדה ייעודית לתיקון מחשבים במקום לעשות זאת בעצמך.

טכנאי מחשבים ניידים במודיעין

במעבדה לתיקון מחשבים ניידים יש מומחים מיוחדים שיש להם גישה לטכנולוגיה ולידע העדכניים ביותר בעת תיקון המחשב הנייד. הם ייעץ לך באיזה סוג של נזק ייתכן שנגרם לך ויציעו לך הצעת מחיר לתיקון ברגע שהם יאבחנו את הבעיה שלך עם תוכנת האבחון שלהם.

אף אחד לא רוצה שיהיה לו מחשב נייד שבור. אבל זה יקרה בסופו של דבר, כך או כך. תמיד עדיף להיות מוכן לגרוע מכל ולכן ישנן מספר סיבות מדוע כדאי לבחור בשירות תיקונים כמו זה

המעבדה מציעה תיקונים יעילים בעלות נמוכה למחשבים ניידים ומציעה תמיכה טכנית בחינם, חלקים באיכות גבוהה ומחירים תחרותיים. שירות זה מגובה גם בידע של שנים בתחום הפסקות ותיקוני המחשב, מה שהופך אותו לאחת האפשרויות הטובות ביותר עבור אנשים הזקוקים לסיוע בתיקוני מחשב נייד.

יש האומרים שתיקון מחשב נייד לא שווה את זה – זול יותר לקנות חדש. זה לא משנה כמה כסף תוציא על המחשב הנייד שלך אם אתה מתכוון לשבור אותו בקרוב בכל מקרה! אבל אחרים לא מסכימים – הם טוענים שמחשב נייד יקר יכול להיות שווה

כשאנשים חושבים בדרך כלל על תיקוני מחשב, הם חושבים על תיקון שולחנות עבודה.

מכיוון שאנו יודעים כמה קשה יכול להיות תיקוני מחשב נייד, עלינו לוודא שאנו בוחרים את מעבדת התיקונים הנכונה לפני שאנו שולחים את המחשבים הניידים שלנו לתיקון.

טכנאי מחשבים במודיעין
טכנאי מחשבים במודיעין

טכנאי מחשבים במודיעין

בעזרת מחשב מרוחק פתרון התקלות הרבה יותר נוח. זה לא רק מאפשר מיקום פיזי אלא גם הגיוני.

הדבר הראשון שצריך להבין הוא שאתה לא צריך להיות מומחה מחשבים כדי לפתור בעיות במחשב האישי שלך. כל מה שאתה צריך זה ידע ביסודות.

כדי לפתור בעיות במחשב שלך, תצטרך לגשת אליו מרחוק. המשמעות היא שתצטרכו שני מחשבים: אחד עבור האדם שמבין בטכנולוגיה והשני עבור מישהו שלא. מי שמבין בטכנולוגיה צריך להתחבר למחשב השני ולנסות לתקן כל מה שהוא יודע לתקן.

מה אם הייתה דרך לפתור תקלות במחשב מכל מקום, אפילו באמצע הלילה? מה אם האפליקציה הזו זמינה גם עבור אנדרואיד ו-iOS?

הדרך הקלה ביותר לפתור בעיות במחשב שלך היא באמצעות TeamViewer. אתה יכול לגשת לכל מכשיר מרחוק ולראות מה קורה במחשב או בטלפון שלך. יש לך גם אפשרות לשתף את המסך שלך עם אנשים אחרים שיכולים לעזור לך במיקום המרוחק שלך.

1. יש אפליקציה בשביל זה – כדי לשלוט מרחוק על המחשב הנייד או הסמארטפון, הלקוח יצטרך להוריד את אפליקציית Teamviewer לפני כן.

2. לאחר מכן הטכנאי האחראי יתחבר למחשב הלקוח דרך הטלפון והטאבלט שלו.

תיקון מדפסות בבית הלקוח במודיעין

Teamviewer מספק את כל התכונות ההכרחיות הללו ואפילו יותר, כמו פונקציית צ'אט כדי שתוכל לנהל שיחה עם האדם שאתה מנסה לעזור לו תוך תיקון המחשב שלו, כמו גם הרבה תכונות אבטחה.

ישנן גישות רבות לפתרון בעיות במחשב מרחוק. אחת השיטות הנפוצות ביותר היא באמצעות גישה פיזית. טכנאי מחשבים במודיעין

טכנאי מחשבים במודיעין

עידן מעבדת מחשבים בשירות אישי עד לבית הלקוח

הרבה אנשים קונים מזוודות מבלי לקחת בחשבון כמה תכונות חשובות שמקשות על הנסיעה איתם.  אם הבעיות האלה לא מעסיקות אותך, הנקודה הבאה עשויה להיות: תיק מכוער או לא תואם

היא חסרה את האיכות והעמידות של המטען המקורי, מה שיכול להיות מאוד לא נוח.

מטענים אוניברסליים נכשלים לעתים קרובות בזמנים לא נוחים, כגון כאשר אתה זקוק לטעינה בדחיפות. דגמים מסוימים של מחשבים ניידים אינם תומכים במטענים אוניברסליים והם לא יעבדו על המכונות הללו. במקרה זה, תצטרכו להשיג מטען מקורי מהיצרן שעלול להיות יקר.

הבעיה ברוב המטענים האוניברסליים למחשבים ניידים היא האיכות. הם לא נועדו להתמודד עם צורכי החשמל של המחשבים הניידים של היום.

שירותי מחשוב במודיעין לעסק/לבית

מטען אוניברסלי אינו מטען מקורי והוא יהווה תחליף למטען המקורי. הסיכון הוא שאתה עלול לגרום נזק לסוללה שלך ולא במכשיר שלך.   חשוב לציין שאם אתם כן קונים מטען אוניברסלי למחשב נייד, וודאו שיש לו לפחות

עם זאת, ישנם כמה חסרונות. לדוגמה, מטענים אוניברסליים לא תמיד יתאימו בצורה נכונה ליציאת המחשב הנייד, מה שעלול לגרום לטעינת המחשב הנייד מהר מדי או לא.

עבור אנשים מסוימים הרעיון של קניית מטען אוניברסלי למחשב נייד אינו רעיון טוב. הסיבה לכך היא שלא מומלץ להשתמש במטען עבור מחשב נייד מסוג אחר. עם זאת, למי שלא רוצה להמשיך לחפש   זה יכול לחסוך לך כסף לאורך זמן שכן זה יכול

טכנאי מחשבים במודיעין

כיום, ישנן חברות רבות המייצרות מדפסות.  התהליך יכול להיות מבלבל ומייגע, אבל הוא לא גוזל זמן.

כדי להתקין מדפסת חדשה במערכת ההפעלה Windows 10/8/7:

שלב 1: חבר את המדפסת ליציאת ה-USB שלך או באופן אלחוטי ל-Wi-Fi.

טכנאי מחשבים עד הבית

טכנאי מחשבים במודיעין-ישנן מספר פעולות שיגרמו לאובדן נתונים ואין דרך לשחזר את הנתונים הללו.

הורדת קבצים למחשב עלולה לדרוס אותה ולמחוק כמה קבצים חשובים.

פגיעה בנתונים היא תופעה טבעית שמתרחשת לעיתים קרובות במהלך אירועים או בעיות.  . אובדן נתונים בדיסק הקשיח, מחיקה בשוגג של קבצים וגורמים אחרים הם גם גורמים לנזק לנתונים.

  הנה כמה דברים שלא כדאי לעשות כאשר התוכן שלך ניזוק:

1) אל תיגש לכונן! זה עלול לגרום לאובדן סופי של נתונים, אפילו הנתונים במצב הנוכחי של המערכת ועדיין ניתן לשמור!

2) אל תשתמש בתוכנה לתיקון תוכנות (למשל אנטי וירוס) – זה

טכנאי מחשבים מומלץ במודיעין

    ללא עזרתם, אנו עלולים בסופו של דבר לאבד את הנתונים לנצח לכן מומלץ להזמין טכנאי מחשבים במודיעין על מנת

לשמור על הזיכרונות שלך ונתונים אישיים אחרים מפני פגיעה.

לפני שתתחיל להיכנס לפאניקה, זכור את העצות הבאות:

– על מנת להבטיח שחזור נתונים מלא, עדיף להתקשר למומחה לשחזור נתונים.

– היזהר בעת בחירת חברת שחזור נתונים. י

– על מנת להבטיח את תקינות הגיבויים שלך, בדוק אותם מעת לעת ועדכן אותם לעתים קרובות

תיקון מחשבים עד הבית במודיעין

חשוב לא לנסות אף אחת מהטכניקות הללו בעצמך. לא רק שהם יכולים להיות מסובכים ולא יעילים, אלא שהם גם עלולים לגרום לנזק נוסף. זכור, הדרך הטובה ביותר לשחזר נתונים פגומים היא לפנות לאיש מקצוע.

כאשר התוכן של אתר אינטרנט פגום, אין לשמור אותו. זה יכול לגרום לו נזק נוסף. יש לגבות תחילה את התוכן ולאחר מכן למחוק לאחר פתרון הבעיה.

התוכן של אתר אינטרנט יכול להינזק בדרכים שונות – האקר, הדבקה בתוכנה זדונית או טעות אנוש.  הנה כמה טיפים כיצד נוכל לגבות את הנתונים שלנו:

– השתמש בתכונת הגיבוי המובנית ב-WPEngine עבור אתרי וורדפרס

– השתמש בתכונות הגיבוי של המארח שלך עבור אתרים שאינם פועלים על וורדפרס

– העבר את האתר שלך באמצעות מנהל הקבצים של cPanel משרת לשרת

– השתמש בגיבויים מחוץ לאתר על ידי העלאת האתר שלך לספקי אחסון באינטרנט כמו Dropbox או Google Drive

כמה זמן לוקח לשחזר את המידע מהדיסק הקשיח שקרס לנו?

תהליך השחזור של דיסק קשיח הוא תהליך יקר וגוזל זמן.

זה יכול לקחת שבועות כאשר יש כמויות אדירות של נתונים וכל המידע לא ניתן להצלה. במקרים אחרים, זה יכול לקחת שעות או פחות משעה, תלוי בכמה קבצים אבדו.

טכנאי מחשבים במודיעין
טכנאי מחשבים במודיעין

טכנאי מחשבים במודיעין

שחזור נתונים מ-SSD יכול להיות אתגר. הנתונים אינם מאוחסנים במדיה פיזית כלשהי, ויש לפענח אותם תחילה לפני שניתן יהיה לשחזר אותם.

ישנן שתי דרכים לשחזר נתונים. דרך אחת היא באמצעות שימוש בתכנות שחזור בדיוק כמו כונן רגיל.

מוכרים את המחשב או הנייד הישן? אולי כדאי לשמור גם את הכונן הקשיח!

בדיקת מהירות גלישה באינטרנט

סריקת וירוסים

תמיכה טכנית מרחוק