טכנאי מחשבים מומלץ במכבים

טכנאי מחשבים מומלץ במכבים

טכנאי מחשבים מומלץ במכבים ישנם סיבות רבות שמשהו לא בסדר במסך שלך, אבל זה לא יפתר מעצמו אם תעזוב אותו לזמן מה.

לפעמים התצוגה שלך מתנהגת כאילו היא הופכת לשחור או שאתה רואה קשת של צבעים. זה יכול להיגרם ממספר דברים ולא אומר בהכרח שהמסך שלך שבור. קחו בחשבון שלפעמים הבעיה תיפתר מעצמה ולא כדאי להתעצבן.

כמה זמן ייקח לתקן את ספק הכוח שלי?

הזמן הממוצע לתיקון של ספק כוח יכול להימשך בין 2-6 שעות תלוי עד כמה חמורה הבעיה וכמה מאמץ זה דורש. אנו נודיע לך כאשר התיקונים יסתיימו, אך זמן סיום המשוער לא יעלה על 24 שעות.

טכנאי מחשבים מומלץ במכבים
טכנאי מחשבים מומלץ במכבים

עבור מסך גדול, עלות ההחלפה משתנה בהתאם לגודל ולרזולוציה. אנחנו בדרך כלל לא מחליפים ספקי כוח – אנחנו מתקנים אותם, כי הפרש המחירים גבוה מאוד. לדוגמה, אם המסך שלך בגודל 27 אינץ' או קטן יותר

האם כדאי לתקן את המדפסת שלנו בעסק או להחליף לחדש?

 במקרה שחברה עדיין משלמת עבור שירות תיקון המדפסות הקיימות, עליה לוודא שיש לה מומחיות פנימית לעשות זאת.

זו שאלה שקשה לענות עליה. הכל תלוי במה אתה מנסה להשיג. אם אתה רוצה להגביר את ייצור הנייר שלך והמדפסת מספקת, אז אולי עדיף להשיג אחת חדשה. מצד שני, אם אין לך כסף ואתה עדיין פועל בביצועים שיא, ייתכן שתיקונים יהיו אופציה עבורך.

המדפסות השתנו מאוד בשנים האחרונות – כאשר חברות רבות בוחרות במדפסות שיכולות לפעול על מחסניות דיו ממוחזרות במקום על חדשות לגמרי. עכשיו קל יותר ממה שהיה אי פעם למצוא מדפסת זולה שתעשה את העבודה בצורה מושלמת…

ישנן כמה סיבות לכך שתעשיית המדפסות ראתה שיפור בביצועי המלאי שלה בשנים האחרונות. זה בגלל שיש יותר ויותר עסקים שזקוקים למדפסות מאי פעם. כתוצאה מכך, מחירי המדפסות ירדו בצורה משמעותית (במקביל לעליית מחירי ראשי הדיו).

טכנאי מחשבים מומלץ במכבים
טכנאי מחשבים מומלץ במכבים

איך יודעים שהגיע הזמן לשדרג את המחשב?

לפעמים, המחשב הישן עדיין יכול לתפקד היטב במשך כמה שנים. אבל עדיף לפעול במוקדם מאשר במאוחר. אם אתה נתקל בעקביות בבעיות ביצועים, ייתכן שהגיע הזמן למחשב חדש.

רבים מהמחשבים שגילם עשר שנים ומעלה כיום מיושנים והפכו איטיים בביצועים עקב התקדמות הטכנולוגיה. שדרוג המחשב שלך לא רק יקל על הפעלת תוכנות חדשות יותר, אלא גם יעזור באבטחה ויזרז את המערכת שלך.

זה נוהג נפוץ עבור משתמשי PC לשדרג את המחשבים שלהם כל 5 שנים בערך.

גבה את כל המחשבים שבבעלותך.

כשהמחשב שלך מתחיל להאט, אתה יודע שהגיע הזמן להחלפה. אבל זה גם יכול להיות אירוע משמעותי, במיוחד אם אתה עובד בתעשייה שנשענת על ציוד.

 הסיבה לכך היא הכלים הרבים לעיצוב גרפי שאנו משתמשים בהם וכן הכלים הדיגיטליים הנגישים רק דרך מחשבים.

טכנאי מחשבים מומלץ במכבים כשזה מגיע למחשבים, ישנם גורמים רבים שתורמים לכמה זמן הם מחזיקים מעמד ולמהירות הביצועים שלהם. אבל אם וידאת שהמחשב הישן שלך מגובה ושהוא עובד כראוי עם תוכנה וחומרה חדישים יותר, כנראה ששדרוג יהיה כדאי.

טכנאי מחשבים מומלץ במכבים

למרות שמערכות UPS בדרך כלל יקרות מאוד ודורשות תחזוקה תכופה, הן יכולות להיות השקעה חזקה שתגן על המחשב והציוד הנלווה שלך במקרה של תאונות בלתי צפויות.

ה-UPS הוא ספק כוח אל פסק המגן על המחשב מפני הפסקות חשמל נפוצות, או אירועים בלתי צפויים. הוא מספק דרך לקבל כוח גיבוי לפרק זמן קצר ומסנן כל איומים שעלולים להתרחש.

 ספק הכוח האל-פסק מגן על המחשב מפני הפסקות חשמל נפוצות, או אירועים בלתי צפויים. הוא מספק דרך לקבל כוח גיבוי לפרק זמן קצר ומסנן כל איומים שעלולים להתרחש.

מערכת UPS היא ספק כוח נייד שמתחבר לשקע בקיר. הוא מבצע את אותה פונקציה כמו שקע חשמל AC מסורתי, ומספק חשמל למכשירים האלקטרוניים שלך במהלך הפסקת חשמל.

מערכות ה-UPS משמשות בדרך כלל בהגדרות עסקיות כדי לספק הגנה. משתמשים ביתיים יכולים להשתמש בהם גם עבור מערכת הקולנוע הביתית או ציוד אלקטרוני אחר. מערכות ה-UPS קלות להתקנה ומגיעות עם סרטוני התקנה מהירים על המכשיר עצמו.

יש שיטענו שלא כדאי להשקיע במערכות UPS כי הן יכולות להיות יקרות, אבל הן שוות כל שקל. במקרים מסוימים, הם יכולים אפילו להציל את המחשב שלך מהתרסקות עקב עליות מתח או תקלות המתרחשות במהלך הפסקות או תקלות.

טכנאי מחשבים מומלץ במכבים
טכנאי מחשבים מומלץ במכבים

אז מה באמת יקרה אם נכבה את המחשב בזמן עדכון Windows?

טכנאי מחשבים מומלץ במכבים מבצע בזמן עדכון Windows, לעולם אל תכבה את המחשב. אולי אתה עושה את זה כדי לחסוך מספיק זמן אבל לפעמים זה לא המקרה.

מה באמת קורה אם נכבה את המחשב בזמן עדכון Windows?

שאלה זו נענתה בדרכים רבות ושונות בעבר. אבל בואו נראה מה באמת קורה כאשר מחשב נכבה במהלך עדכון:

Windows 7 + Service Pack 1 (SP1) – מה באמת קורה כאשר מחשב נכבה במהלך עדכון

אם התקנת את Service Pack 1 עבור Windows 7 SP1, מיקרוסופט טוענת שיכולות להימשך עד 16 שעות לסיום ההפעלה מחדש.

כיום, אנו נעשים תלויים יותר במחשבים ובטכנולוגיה שלנו. חייהם של מה שנקרא ילידים דיגיטליים מסתמכים על זה במובנים רבים. אחד החלקים החשובים ביותר של מחשבים הוא מערכת ההפעלה.

אחת הסיבות למיקרוסופט ליצור עדכונים אלה היא בטיחות ויציבות.

 זה יאתחל שוב רק כשתפעיל אותו מחדש. אתה יודע מה אומרים על עדכוני Windows – אתה לא יכול לחיות בלעדיהם. אם מה קורה אם מתרחש אירוע בלתי צפוי במהלך תהליך זה?

הדיון במאמר זה מדבר על מה שקורה אם יש הפסקת חשמל או אסון בזמן עדכון Windows במקרים שבהם המחשב לא מקוון באמצע תהליך העדכון.

איך תדעו שמישהו חיטט לכם במחשב?

  מומלץ להגן על המחשב באמצעות התוכנה הנכונה.

בעוד שאנשים רבים פונים לרשתות חברתיות כדי לפרוק את הכעס שלהם על מישהו אחר, המחשבים הופכים לחלק חיוני מחיינו. האינטרנט נמצא בהישג ידנו והמידע נוסע איתנו לכל מקום אליו אנו הולכים; קשה שלא לתת לזה לקרות. תיארנו כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לוודא שהמחשב שלך מאובטח ופרטי, כך שלא יהיו לך הפתעות כשאתה חוזר הביתה מהעבודה לילה אחד רק כדי שהמסך של המחשב הנייד שלך יציג הודעת שגיאה אקראית.

רוב המידע שלנו נוסע איתנו לכל מקום, אז זה הגיוני לדאוג לגבי זה כשאנחנו במשרד. אבל יש עוד מקום בו טמון לא מעט מהמידע הזה – המחשב

 מה אם אתה יוצא לארוחת צהריים והבוס שלך רוצה עדכון? סביר להניח שהוא יבקש ממך את העדכון הזה באמצעות הודעת טקסט או דוא"ל!

אם אתה רוצה להגן על הפרטיות שלך מפני האקרים ואנשים זדוניים אחרים שאולי מסתכלים דרך המחשב שלך, הצפנת כל הקבצים שלך היא התחלה טובה. אם הם אכן נכנסים לקובץ אחד, הם עדיין יוכלו לראות רק את החלק המוצפן

תופתעו מכמה מידע רגיש ואישי נשאר במחשב שלכם כשאתם לא בבית. אנשים זדוניים שעוברים על קבצי המחשב שלך יכולים לגלות מידע רב שהם יכולים להשתמש נגדך.

כדי לדעת אם מישהו חיטט בקבצי המחשב שלך, חפש את הדברים הבאים:

– קבצים המסומנים בכוכבים אדומים פרטיים או סודיים בשמם

– פריטים חסרים בכונן שלך לאחר מספר ימים

– תמונות או מסמכים עם כתב יד עליהם

טכנאי מחשבים מומלץ במכבים

 אם המחשב שלך לא מנסה לאתחל שוב לאחר מכן ואתה בר מזל מספיק שלא נגרם לך נזק אחר מהשריפה, השלבים הבאים ברורים.

הקפד לנתק את המחשב ממקור החשמל ולאפשר לו להתקרר לפני שתנסה להפעיל אותו שוב. אם כן, בעירה עלולה לגרום נזק מסוים גם לרכיבים שנחשפו במהלך השריפה – כמו קבלים או שבבים.

אם אתה מסוגל לזהות את הגורם לקצר החשמל, אז אתה יכול לתקן אותו על ידי ביצוע השלבים הבאים:

1) כבה את החשמל והסר את הכבלים מהמחשב שלך.

2) נתק אביזרים כלשהם מלוח האם שלך.

3) הסר את כל הברגים ממארז המחשב ופתח אותו בזהירות.

4) אתר את הגורם לקצר בלוח האם או ברכיבים אחרים (למשל, זיכרון RAM, מעבד, ספק כוח). במידת האפשר, חבר מחדש את כל הרכיבים שהוסרו והפעל את המכשיר שלך.

אם זה קורה לך, ואתה לא בטוח מאיפה להתחיל, קח את המחשב שלך לאיש מקצוע לעזרה.

טכנאי מחשבים מומלץ במכבים

אחת הסיבות הנפוצות ביותר היא הלם או מכה. הדיסק הקשיח רגיש מאוד לזעזועים במיוחד כשהוא מותקן על מחשב נייד מכיוון שהוא יכול בקלות.

הדיסק הקשיח או כונן הדיסק הקשיח עלולים להיכשל בשתי דרכים.

כאשר אתה שומע "הדיסק הקשיח התקלקל", זה למעשה אחד מהמקרים האלה שבדרך כלל דורש שחזור נתונים. ישנן סיבות רבות לכך שהמחשב שלך לא נדלק; אז כאשר אתה שוקל איך לתקן את זה, ודא שיש לך מספיק כוח וודא שהבעיה אינה במשהו אחר כמו זיכרון RAM, לוח אם, או אפילו יחידת מקלדת/עכבר משולבת.

דרך הפעולה הנכונה: אם המחשב שלך לא נדלק בכלל לאחר הלם או מכה, אז

כדי שהדיסק הקשיח יאתחל, עליו לוודא שהוא יכול לקרוא ולכתוב נתונים. אם הדיסק הקשיח אינו מסוגל לקרוא או לכתוב מסיבה כלשהי, אתה צריך דרך להפעיל את המערכת מחדש.

עוד לא מאוחר להציל את המחשב שלך מאבדונו הממשמש ובא!

איזה מערכת הפעלה מומלצת לי להתקין על המחשב windows 10 windows 11?

Windows 10 היא מערכת ההפעלה הנוכחית של מיקרוסופט. מערכת ההפעלה הזו נמצאת בשוק כבר זמן מה, אבל כרגע היא נמצאת בדילמה קטנה. האיום מצד מתחרים, כמו לינוקס ו-Chrome OS,

מערכת ההפעלה של Chrome כבר קיימת בשוק כשנתיים ולינוקס קיימת כ-25 שנה.

מיקרוסופט צריכה לתקן את הדילמה הזו במהירות לפני שנתח השוק של היריבה שלהם יגדל מכדי להתעלם ממנו עוד.

TPM הוא מודול פלטפורמה מהימנה שנמצא ברוב המחשבים והשרתים החדשים יותר. מטרת TPMs היא לספק אבטחה וביצועים משופרים תוך מניעת כניסה של תוכנות לא רצויות למערכת ההפעלה. במאמר זה נעבור על איזו מערכת הפעלה כדאי להתקין במחשב ומדוע.

Windows 7: מערכת ההפעלה המרכזית הפופולרית ביותר, עם למעלה מ-50% נתח שוק בשימוש כיום. זה עדיין נתמך על ידי מיקרוסופט ואינו מצריך ו Windows 10. אין שינויים משמעותיים בגרסאות Coffee Lake או IT Pro.

תקף אותנו וירוס במערכת ההפעלה של העסק מה עלינו לעשות?

אם המחשב שלך נדבק, פנה לאנטי וירוס שלך. אם זה לא אפשרי, אתה יכול לנסות לאתחל מחדש את הדיסק הקשיח ולהתקין מחדש את מערכת ההפעלה.

התיקון הטוב ביותר עבור זה הוא לאתחל מחדש את הדיסק הקשיח שלך ולהתקין מחדש את מערכת ההפעלה מאפס, מה שאמור לפתור בעיות עם הצפנת קבצים במחשב שלך

 מה עליך לעשות אם מישהו תוקף את העסק שלך?

היו מקרים רבים ושונים שבהם סוסים טרויאנים אלה תקפו חברות. זה יכול להזיק לחברות מכיוון שהוא גורם למערכות להפסיק להגיב או אפילו לקרוס, מה שמוביל לרוב לאובדן נתונים

במקרים רבים, סוסים טרויאנים תוקפים את רשומת האתחול הראשית (MBR) כדי למנוע מהמחשב לאתחל כראוי. כאשר זה קורה, תצטרך להשתמש בתוכנת אנטי-וירוס כדי לתקן ולמחוק את הווירוס הזה.

 במקרים אלה, חברות עדיין יכולות באופן יזום

רבים שואלים איזה מחשב עדיף להשתמש בעסק נייד או נייח?

כדי לענות על שאלה זו, עליך לשקול את סוג השימוש שאתה מתכוון למחשב.

כשזה מגיע למחשבים, לאנשים תמיד יש הרבה שאלות. זו בחירה אישית – אין תשובה שגויה. עם זאת, עבור מישהו חדש בקניות מחשבים, זה יכול להיות מכריע. כדי לעזור לך לקבל את ההחלטה הזו, מאמר זה יעביר אותך דרך הדרכים הרבות שבהן מחשבים שונים וידון בגורמים המרכיבים את ההחלטה איזה מחשב מתאים לצרכים שלך.

זה תלוי בצרכים שלך ובשימוש שאתה מתכוון למחשב. כן, הפרמטר המשמעותי ביותר בהחלטה איזה מחשב הוא הטוב ביותר הוא מה בדיוק אתה מתכנן להשתמש בו כדי לרשום הערות בזמן הלימודים או בעבודה מרחוק מהבית או מהעבודה.

קחו את השורה התחתונה כבר בשורה הראשונה: זה תלוי בצרכים שלכם ובשימוש שאתם מתכוונים למחשב. כן, הפרמטר הכי משמעותי בקניית מחשב

מחשב נייד בעלות נמוכה עם מעבד טוב, כונן קשיח גדול ו-GPU מומלץ לשימוש עסקי.

איזה מקלדת כדאי להשתמש במחשב שלנו קווי או אלחוטי?

מקלדות חוטיות הן כבל החיבור הסטנדרטי המחבר מקלדת למחשב שלך. בעוד שלמקלדות אלחוטיות יש מקלטים אלחוטיים שמתחברים עם בלוטות', מה שאומר שניתן להשתמש במקלדת אלחוטית באופן אלחוטי וללא כל הפרעות בשידור.

 אלחוטי: לעתים קרובות יש לטעון מקלדות אלחוטיות בעת השימוש, דבר שעלול להיות לא נוח עבור אנשים מסוימים. הם גם חווים חביון נמוך בנוסף לאחביון נמוך ומהירות שידור גבוהה, אך זה תלוי

-שילוב של שניהם: זה אפשרי גם בתור

מקלדות קוויות הן הסוג המסורתי יותר של מקלדות והן אמינות וחזקות יותר. זה בגלל שיש להם חוט שמחבר אותו למחשב.

טכנאי מחשבים מומלץ במכבים

 ניתן לעשות זאת בקלות על ידי חיבור המקלדת דרך כבל USB למחשב

מקלדת אלחוטית מגיעה עם מקלט USB, המאפשר חיבור אלחוטי למחשב. זה אומר שאתה יכול לקרב את המקלט למחשב הנייד שלך מבלי לדאוג אם הוא עדיין יעבוד, או אם עליך להשתמש במקלדת קווית.

ישנם גורמים רבים שמשחקים בבחירת מקלדת אלחוטית או קווית אבל באופן כללי, אם אתה אוהב ניידות וקלות שימוש אז לכו על מקלדת אלחוטית. אם מצד שני הגדרה פשוטה חשובה ונוחות זה לא משהו שרוצים לוותר עליו

 

בדיקת מהירות גלישה באינטרנט

סריקת וירוסים

תמיכה טכנית מרחוק