טכנאי מחשבים לבית

טכנאי מחשבים לבית: מה חובה לקחת בחשבון?

כל אחד מאיתנו בשלב כזה או אחר יצטרך לחפש אחר טכנאי מחשבים לבית. גם המחשב הכי אמין עשוי לעשות בעיות שיבואו לידיי ביטוי בצורה כזאת או אחרת. לכן אל תצאו מנקודת הנחה כי לא תצטרכו להזמין טכנאי אליכם לבית. מכיוון שתקלות במחשב הן יחסית נפוצות, לעיתים יצא לכם להזמין את הטכנאי מספר פעמים. אין טעם שבכל פעם תעשו בחירה חדשה או תזמינו טכנאי אחר. השאיפה מבחינתכם תהיה להזמין בכל פעם בדיוק את אותו הטכנאי שכבר ביקר אצלכם. כמו שאמרנו השכיחות יכולה לגדול עם הזמן ככל שהמחשב יהיה יותר ישן. יש כאלה שקוראים אל טכנאי מחשבים יותר מאש כל איש מקצוע אחר. כמובן שאנו מאחלים לכם להזמין טכנאי מחשבים כמה שפחות, אך עדיין המציאות עשויה להיות ושנה. מה חובה לקחת בחשבון כאשר מזמינים איש מחשבים לבית?

טכנאי מחשבים לבית
טכנאי מחשבים לבית

לפני שהטכנאי מגיע – תנסו לגבות את המידע

לעיתים אתם תחפשו טכנאי מחשבים לבית בגלל שהמחשב לא מגיב בשום צורה. אך אם המחשב כן מגיב, אנו מציעים לכם בחום לגבות את כל המידע שחשוב לכם. לעיתים כאשר איש מחשבים מבצע פעולה כזאת או אחרת, כל המידע עשוי ללכת לאיבוד. הדבר האחרון שנרצה שיקרה זה שתאבדו את כל המסמכים והתיקיות החשובות לכם. גם אם נאמר לכם מראש שאין פגיעה במידע, כל עוד אפשר מוטב לגבות את המידע. במקרה שבו אי אפשר לגבות את המידע בגלל שהמחשב לא מגיב, ציינו את חשיבות המידע בפני הטכנאי. לעיתים הטכנאי יצא מנקודת הנחה כי אם לא ציינתם בפניו את הנושא, הוא יכול לבצע כל פעולה.

לעיתים התקלה פשוטה ממה שנדמה לכם

יש כאלה שבכל פעם שהמחשב עושה מעט בעיות, הם מזמינים איש מקצוע שיבחן את המצב. אך אל תשכחו כי להזמין טכנאי מחשבים לבית זה לא עניין של מה בכך. יהיה עליכם להמתין זמן רב, ובו בזמן גם לשלם סכומי כסף שונים על התיקון. אנו מציעים לכם לבחון את חומרת התקלה עוד לפני שתזמינו איש מקצוע. לעיתים הפעלה מחדש של המחשב או ניקוי יסודי יעשו את העבודה. לא תצטרכו לדאוג שהטכנאי ייקח את המחשב איתו על מנת לסדר אותו. הרי זה יהיה מאוד מבאס לחכות לאיש מקצוע ובסוף להבין כי התקלה הייתה יכולה להיפתר בקלות.

תנסו לקבל הצעת מחיר כבר בטלפון

העלות של התיקון משתנה בהתאם לחומרת התקלה. יש תקלות שקל לפתור אותן, ולכן גם המחיר של התיקון יהיה בהתאם. קיימות תקלות אחרות שמסובך מאוד לתקן אותן, וגם פה אפשר להגיד כי העלות תהיה בהתאם. השאיפה שלכם היא כמובן לקבל תיקון מקצועי מבלי שיקרעו לכם את הכיס. לפני שמזמינים טכנאי מחשבים לבית, תנסו לקבל ממנו הצעת מחיר ראשונית בטלפון. נדגיש כי המחיר עוד עשוי להשתנות כאשר הטכנאי יבחן את התקלה מקרוב. אך אם תתארו לטכנאי את התקלה בצורה מפורטת, יכול להיות שהוא יצליח לתת הצעה מסודרת. כך תדעו מראש למי כדאי לכם לפנות וממי מוטב לכם להתרחק.

טכנאי מחשבים לבית יכול לסייע מרחוק

הטכנולוגיה כיום הביאה אותנו למצב שבו ניתן לפתור תקלות מחשב מרחוק. יש תקלות חומרה שונות שהטכנאי יהיה חייב להגיע אליכם על מנת לתקן אותן. אך כל מיני בעיות פשוטות, ניתן לסדר אותן גם מרחוק. המשמעות היא שהתיקון יהיה כל כך מהיר, באופן שאולי יפתיע אתכם. לא מעט טכנאים כבר מבינים את החשיבות של מתן סיוע מרחוק במהירות שיא. כך שאל תורידו את האפשרות הספציפית הזאת מסל האפשרויות שעומדות לרשותכם. אנו מציעים לכם לקחת את האפשרות הזאת בתור אפשרות ראלית. תמיד תנסו לראות האם ישנה אפשרות לתקן את התקלה מרחוק. זה יקל עליכם מאוד, ויאפשר לכם להמשיך בשגרה הרגילה עם מינימום של התעכבות. מהיום קל מאוד לפתור בעיות מחשב ולא בכל תקלה הטכנאי יהיה חייב להגיע אליכם.

חוכמת ההמונים רלוונטית גם במקרה הזה

לא סתם כל מי שמחפש אחר טכנאי מחשבים לבית קורא המלצות או ביקורות. מדובר כאן על הנושא של חוכמת ההמונים שבא לידיי ביטוי גם בעת בחירת טכנאי מחשבים. הסיבה היא שטכנאי שיש עליו המלצות טובות, ככל הנראה יגרום לכם גם להיות מרוצים. טכנאי אחר שיש עליו ביקורות מקצה לקצה, עלול בסבירות גבוהה לאכזב גם אתכם. עם המחשב אין מקום למשחקים, בטח כאשר תרצו לתקן אותו. חובה כי הטכנאי שתביאו אליכם לבית יהיה כזה שיגרום לכם להיות הכי מרוצים שיש. אם הלקוחות האחרים היו מרוצים מאיכות השירות, אין סיבה שאתם לא תהיו גם מרוצים ממנו.

לוח אם ASUS
לוח אם ASUS

לא בטוחים? כדאי להמשיך לחפש

החלטתם להזמין טכנאי מחשבים לבית, אך אינכם בטוחים את מי להזמין? קחו בחשבון כי יש המון טכנאים שונים שישמחו להעניק לכם שירות. התקינות של המחשב היא חשובה, אך לא תרצו שהעבודה תתבצע על ידי איש מקצוע לא מנוסה. ההמלצה שלנו אליכם היא לוודא שאתם עושים את הבחירה הנכונה. גם אם זה ייקח לכם מעט זמן, ברוב המקרים זה פשוט יהיה שווה את זה.

טכנאי מחשבים לבית יגיע בזמן שמתאים לכם

הטכנאי הוא איש מקצוע שאמור להעניק לכם את השירות המיטבי. מהסיבה הזאת אתם אלה שאמורים לקבוע מתי תרצו שהוא יגיע אליכם. אין מקום לפשרות או להנחות בהקשר הספציפי הזה. תדאגו כי הטכנאי יגיע אליכם מתי שנוח לכם ומתי שתהיו בקרבת המחשב. ברגע שהטכנאי מגיע ביום ובשעה שמתאימה לכם, תוכלו גם להבין בדיוק מה נכון לעשות. ברגע שהכול קורה תחת לחץ של זמן זה עלול להיות לא אידיאלי מבחינתכם. בטח כאשר מדובר על תיקון לא פשוט של המחשב הביתי שלכם. 

תוודאו ששווה לכם להשקיע על התיקון

לפני שאתם בכלל מזמינים טכנאי מחשבים לבית – תצטרכו לוודא שזה שווה לכם. לעיתים התיקון של המחשב עשוי להיות גבוה בהשוואה לרכישת מחשב חדש. בטח אם מדובר על מחשב ישן שהחלקים הנדרשים לתקנו הם לא זולים. מהסיבה הזאת תמיד תעלו את הנושא הזה על הפרק ותבחנו אותו. זה תמיד עדיף מבחינתכם לרכוש מחשב חדש מאשר לתקן את המחשב הקיים. אך ברגע שהעלויות הכספיות נוטות בצורה ברורה לכיוון מסוים, יהיה עליכם לבחון גם את הפרמטר הזה. לטובה או לרעה תמיד חובה לשמוע את כל הצדדים של האפשרויות שנמצאות לפניכם. 

תשאלו תמיד לגבי האחריות על התיקון

אחרי שהטכנאי מסיים את העבודה שלו, תרצו לדעת שיש לכם אחריות על העבודה. הרי לא פעם אנשים סיפרו כי אותה תקלה חזרה בשנית בגלל תיקון לקוי. אנו מציעים לכם לעלות את הנושא הזה על הפרק ולוודא כי אכן ישנה אחריות על העבודה. בנוסף תוודאו כי הנושא של האחריות כתוב בצורה ברורה, שאף אחד לא יכול להתנער ממנה. בסוף השאיפה שלכם תהיה שלא להשתמש באחריות שאותה קיבלתם על העבודה. אך אי אפשר באמת לדעת מה צופן העתיד, יכול להיות כי הבעיה תחזור על עצמה ללא התראה מוקדמת.

בדיקת מהירות גלישה באינטרנט

סריקת וירוסים

תמיכה טכנית מרחוק