טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת-את המשחה התרמית מורחים טכנאי על המעבד או השבב של המחשב על מנת לקררו.

משחות תרמיות משמשות לקירור המעבדים של מחשבים. הם עשויים מסיליקון נוזלי ויש להם את היכולת להעביר חום מרכיב אל גוף הקירור שלו. את המשחה מורחים לרוב בשכבה דקה המכסה את פני המעבד ומוליך חום.

הסיליקון מיושם ידנית אך חלק מהחברות משתמשות עבורו במערכות אוטומטיות. חלק מיצרני המחשבים משתמשים גם במשחה תרמית, המעוצבת בצורה כזו שיש לה ממשק דביק עם פני המעבד.

העיצוב של משחה תרמית מאפשר לה להתפשט במהירות על גבי ערכת השבבים של המעבד ולהוביל חום במהירות תוך מתן איטום יעיל נגד אבק, לכלוך וחלקיקים הנישאים באוויר.

משחה תרמית משמשת לקירור המעבד. את החום שמפיק המעבד בזמן הפעלת תוכנית ניתן לפזר על ידי סיליקון נוזלי, שנועד להוליך חום.

המשחה התרמית מגיעה במגוון צורות. ניתן לראות אותו כציפוי פלסטיק המוחל על שבב המעבד או כשכבה דקה של חומר הפרוסה על פני המעבד השומרת על הטמפרטורה שלו.

איזה כיסא מיוחד יש לרכוש לגיימרים?

כיסא המחשב תוכנן לראשונה עבור גיימרים ומאז משמש אנשים מכל הסוגים.

זה בעיקר בגלל שסוג הכיסא שאתה מחפש נועד לעשות לך נוח לאורך כל סשן המשחקים שלך. בתור גיימר תחווה לחץ רב בגב התחתון, לכן חשוב שתשב על כיסא ארגונומי.

הדרך הטובה ביותר למצוא כיסא משרדי ארגונומי למשחקים היא על ידי מחקר מקוון. ישנם פורומים שונים שבהם כל אחד יכול לחלוק את דעותיו לגבי כסאות שונים ולדון במה שהוא מצא הכי נוח לאחר השימוש במוצר.

להרבה משחקים שדורשים שעות ארוכות של ישיבה מול המחשב עדיין אין כיסא מיוחד. כתוצאה מכך, גיימרים יכולים למעשה להרגיש לא בנוח וזה יכול להוביל לבעיות בריאותיות. חברות החלו ליצור כסאות ארגונומיים לגיימרים העונים על הצרכים של הגיימר ומעניקים להם נוחות.

יש הרבה כסאות משחקים שונים בשוק. אבל מה מייחד כיסא משחק? הרבה גורמים נכנסים לתמונה כמו הגודל והמשקל, החומרים שבהם נעשה שימוש וכמה אתה מוכן להוציא.

מצאנו שני כסאות גיימינג מעולים שעשויים להתאים לצרכים שלך. כיסאות אלה מעוצבים היטב תוך מחשבה על גיימר, וכוללים רמקולים מובנים וריפוד נוח. הכיסא הראשון הוא מבית DXRacer. הוא מגיע במגוון גדול של צבעים כך שהוא בטוח יתאים לכל תפאורה שיש לכם בבית או במשרד. בנוסף למגוון צבעים לבחירה, הוא מציע גם 11 הגדרות מושב שונות לנוחות מירבית מבלי לוותר על היציבות. הכיסא השני הוא מבית Steelcase

הכלי החשוב במחשב הגיימינג הוא המקלדת והעכבר לשליטה מלאה ומדוייקת

כדי לשמור על חווית המשחק קרובה ככל האפשר למציאות, משחקי מחשב דורשים מקלדת ועכבר. אביזרים אלו מספקים שליטה מלאה ומדויקת לשחקן.

המקלדת מורכבת בדרך כלל ממקשים שונים שניתן לתכנת במשחק, מקשים למספר פונקציות מיוחדות ועוד כמה מקשים שניתן להקצות על ידי המשתמש. העכבר דואג לכל השאר – עוקב אחר תנועה ושינוי רמות הרגישות בהתאם למהירות או לאט אתה מעביר את האגודל או האצבעות לעברו.

הכלי החשוב ביותר במחשב הגיימינג הוא המקלדת והעכבר לשליטה מלאה ומדויקת עם אפשרויות מתקדמות כמו אור.

המקלדת והעכבר הם הכלים החשובים ביותר שיהיו לגיימר. הם מכילים אפשרויות מתקדמות, כגון אור ושימוש ב-RGB מובנה.

הם משרתים מספר מטרות, כמו ייצוג אווטאר במשחק, ביצוע פעולות שונות ושליטה עצמית על דמויות המשחק.

איזה מקלדת ועכבר מומלצים לרכוש למחשב חדש?

המקלדת היא אחד הכלים החשובים ביותר במשחקי מחשב. מדובר בכלי חיוני המספק לנו מידע הכרחי כמו מהירות תנועה, בקרות לירי וקפיצה וכדומה, ואי אפשר שלא לקחת זאת בחשבון.

כשזה מגיע למשחקים, המקלדת והעכבר הם הכלים החשובים ביותר, אבל גם ציוד היקפי אחר יכול לעשות הבדל גדול. אחד מהציוד ההיקפי הללו הוא אוזניות המשחקים.

לכל משחק מחשב יש דרישות שונות לחומרה ותוכנה. בעזרת ציוד היקפי טוב, תקבל ביצועים טובים יותר מהמחשב שלך וגם מהמשחק שלך.

הציוד ההיקפי שאתה בוחר יכול לעשות הבדל גדול במשחקים כמו League of Legends כמו גם ביישומים עסקיים מסוימים הדורשים עבודת דיוק כמו CAD או שרטוט של פרויקטי עיצוב.

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

כאשר מדובר במחשב גיימינג, חשוב לרכוש את המסך הטוב ביותר שיש לו את התכונות והביצועים שאתם מחפשים.

לכמה משחקים איכותיים אנחנו צריכים מסך גדול וכרטיס מסך טוב. ישנם שני גורמים שתורמים לדרישה הזו – איכות הגרפיקה וכמה פיקסלים על המסך. עבור משחקים כאלה, אנחנו צריכים Intel Core i5-8400 או AMD Ryzen 5 1400X עם 16GB RAM וכרטיס גרפי NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB.

ככל שהמסך גדול יותר, כך תוכל לשחק יותר.

אם אתם מחפשים צג מחשב באיכות טובה למחשב המשחקים שלכם אז מומלץ לרכוש מסך מחשב בגודל 24-27 אינץ' עם קצב רענון של 144Hz. כדי לבחור את האיכות הטובה ביותר ולקבל ביצועים מקסימליים מהמחשב שלך, יש להתקין כרטיס מסך AMD.

הדרך הטובה ביותר לראות הבדלים בביצועי המשחקים היא על ידי רכישת מסך מחשב בגודל 24-27 אינץ' עם קצב רענון של 144Hz וכרטיס מסך AMD.

במשחקי מחשב באיכות גרפית גבוהה נרצה מסך גדול וכרטיס מסך איכותי. גודל המסך האידיאלי הוא כ-27 אינץ' באורך עם קצב רענון של 144Hz.

לדוגמה, במשחקי מחשב כמו Overwatch, תצטרכו להצטייד במפרטי המחשב המעודכנים ביותר. זה כולל מעבד טוב וכרטיס מסך. ההמלצה למשחק זה היא לרכוש מסך מחשב בגודל 24" עד 27" עם קצב רענון של 144Hz.

להלן המפרטים עבור מחשב המשחקים המומלץ: מעבד: Intel Core i7-8700K @ 3.70GHz או AMD Ryzen 7 2700X @ 3.60GHz כרטיס גרפי: Nvidia GeForce GTX 1080 Ti או AMD Radeon RX Vega 64 אחסון: 256GB RAM: NVMe 16 ג'יגה

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת
טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

למה מומלץ לרכוש אוזניות גיימינג איכותיות?

חלק מהדברים בעולם המשחקים לא תמיד מורגשים. אין ספק שלגרפיקה וצבעים יש ערך, אבל אפילו יותר מכך איכות הסאונד. ניתן להשיג זאת על ידי רכישת אוזניות גיימינג איכותיות גם כן.

ישנם גורמים רבים ושונים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת זוג אוזניות גיימינג. כמה גורמים כוללים את הרגישות של הסאונד והיכולת להפיק אודיו באיכות גבוהה עבור המשחק או שירותי הסטרימינג שלך כמו Spotify.

כמה מהמשחקים הפופולריים ביותר כיום כוללים את Fortnite, PlayerUnknown's Battlegrounds ו-Dota 2 עם אודיו ייחודי משלהם, מה שהופך את זה חיוני שיהיו איתך זוג אוזניות גיימינג באיכות טובה בכל עת כדי שתוכל ליהנות מהן במלוא הדרו!

אם אתה נהנה ממשחקים אבל אין לך תקציב לקנות אוזניות יקרות, אל תדאג! יש יותר אוזניות זולות ממה שאפשר לנער מהן מקל. הם נמכרים בדרך כלל באמזון, Ebay וקמעונאים מקוונים אחרים.

ישנן סיבות רבות לרכוש אוזניות גיימינג איכותיות – בהירות סאונד, נוחות ואיכות שמע. בהירות הסאונד תבטיח שתוכל לשמוע את המוזיקה ואת צלילי הרקע כפי שהם נועדו על ידי מפתחי המשחק.

עם כמה אוזניות גיימינג לא יקרות, קשה להבחין בין בס, מידה או טרבל כאשר משחקים עם אפקטים קוליים עזים כמו פיצוצים או ירי. הם גם מספקים פחות נוחות מאוזניות פרימיום כמו Revenge 1500i Audio Pro Gaming אוזניות של Corsair שמתהדרות ברפידות האוזניים שלה קצף זיכרון, סרט מתכוונן ומבנה רשת פלדה לגמישות ללא

אוזניות גיימינג הדבר הבא להנאה מרבית מול המחשב

כדי ליהנות ממשחק באיכות שונה, אתה צריך לקנות אוזניות גיימינג משלך.

אוזניות גיימינג משמשות גיימרים לסוגים שונים של משחקים. גיימרים משתמשים בהם כדי שיוכלו לשמוע את המוזיקה וצלילי הרקע באיכות גבוהה.

מאזינים שמשתמשים באוזניות גיימינג כבר זמן מה יבינו למה אני מתכוון כשאני אומר שהאוזניות האלו מספקות חווית בידור אמיתית. הם מספקים צלילים באיכות גבוהה בנוף סאונד סוחף המשפר את החוויה הכוללת של משחק

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

המירוץ לפיתוח מחשב המשחקים והציוד ההיקפי הטוב ביותר הוא מרוץ בלתי נגמר. ככל שהטכנולוגיה משתפרת, הצורך בהגדרות חדשות וטובות יותר גדל גם כן.

אם אתה גיימר שמת לשים את ידיך על החידושים האחרונים בתחום ציוד המשחקים, ייתכן שתצטרך ללמוד כיצד לרכוש. החוכמה היא לגלות איזה סוג של ציוד באמת עונה על הצרכים שלך.

אם אתם מחפשים טכנאי מחשבים מומלץ בשילת, אז קחו אתכם את המאמר הזה כשאתם יוצאים לקניות כדי שתוכלו להיות בטוחים שמה שאתם קונים יחזיק מעמד לשנים רבות בעתיד.

למרות שזה נכון שמשחקים דורשים חומרה חזקה ומשחקים יקרים, אין צורך לפרוץ את חשבון הבנק שלך כדי ליהנות ממשחקי וידאו מדי פעם.

כשזה מגיע למשחקים, יש כל כך הרבה אפשרויות זמינות. מתוך מבחר המשחקים שהם רוצים לשחק, גיימרים צריכים לשקול את המקלדת, העכבר והציוד ההיקפי הטובים ביותר שיעזרו להם ליהנות מהמשחקים האהובים עליהם.

קניית ציוד מחשבים לבית שלך לא כל כך קשה עכשיו עם אתרי קניות מקוונים המציעים מגוון רחב של מוצרים במחירים נוחים.

רכישת מחשב גיימינג והציוד הנלווה אליו עשויה להיות די יקרה במיוחד אם אתה שחקן מהשורה הראשונה. אם אתה רוצה ליהנות מהמשחקים שלך בלי הלחץ של צורך להוציא הרבה כסף, הנה כמה טיפים לרכישת מחשב המשחקים הראשון שלך.

הרבה אנשים שואלים אותי כמה עולה לבנות מחשב וכמה עולה לקנות? ובכן, אני מניח שזה ידוע בתור שאלת מיליון הדולר. זה תלוי בהרבה גורמים אבל הייתי אומר שזה יעלה לך בסביבות $500-$1000 עבור בניית מכונה משלך וכ- $500 עבור רכישת מחשב חדש

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת
טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

 כך תבדקו אם מחשבכם יוכל להריץ את Windows 11?

Windows 11 שוחרר ב-4 ביולי ורבים תוהים כעת האם המחשב שלהם יכול לפעול על מנת לשדרג למערכת ההפעלה החדשה.

להלן תוכל למצוא רשימה של מחשבים שנבדקו להפעלת Windows 11.

Windows 11 הושקה זה עתה ומיליוני אנשים נרשמו לבצע את השדרוג בחינם. יש הרבה אנשים שעדיין מהססים לגבי מערכת ההפעלה החדשה, ולכן אני מפרסם מאמר זה כדי לעזור לאותם משתמשים שרוצים לדעת אם המחשב שלהם תואם ל-Windows 11.

Windows 10 הייתה מערכת ההפעלה האחרונה, שהפכה להצלחה אדירה עבור מיקרוסופט. נכון לעכשיו, Windows 10 הגיעה ליותר מ-200 מיליון התקנות פעילות ברחבי העולם. עם Windows 11 כעת בגרסת בטא ציבורית, אנשים ברחבי העולם מתרגשים ולהוטים להתקין את מערכת ההפעלה החדשה הזו גם במחשב שלהם.

הדבר הגדול במערכת ההפעלה החדשה הזו הוא שאתה יכול להתחיל להשתמש בה ללא כל תשלום או התחייבות; אין לך מה להפסיד מלבד זמן ומאמץ בזמן שאתה מנסה את זה בעצמך!

כיצד להאריך את חיי הסוללה של המחשב הנייד ?

כדי להאריך את חיי הסוללה של המחשב הנייד, כדאי להימנע מסחיטת תאי הסוללה. יש כמה דרכים לסחוט סוללה לאט ועדיין לתת לה זמן להתאושש, כמו למשל על ידי הימנעות מהפעלת יישומים תובעניים כמו משחקי מחשב או תוכנות.

 תוך זמן קצר יחסית על ידי הימנעות מהפעלת יישומים תובעניים כמו משחקי מחשב כבדים או תוכנות.

אחת הדרכים הטובות ביותר להאריך את חיי הסוללה של מחשב נייד היא הימנעות מסחיטת תאי הסוללה. המשמעות היא לרוקן אותם תוך זמן קצר יחסית על ידי הימנעות מהפעלת יישומים תובעניים כמו משחקי מחשב כבדים או תוכנות.

מחקר שנערך לאחרונה על ידי סמסונג מצא שאנשים שסוחטים את התאים שלהם, או משתמשים בהם לפרקי זמן ארוכים, מקצרים את תוחלת החיים של הסוללה שלהם ב-70%.

הדרך השנייה היא לטעון את הסוללות שלך במתח נמוך. ככל שהמתח גבוה יותר, כך הוא יכול לאגור ולפרוק פחות כוח. שימוש במטען במתח נמוך יאריך את חיי הסוללה של המחשב הנייד שלך.

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת
טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

באיזה מקרים לא מומלץ לתקן מחשב נייד ?

הדבר הראשון שצריך לזכור הוא שאולי לא ניתן לתקן מחשב נייד. אם למחשב הנייד יש בעיה מכנית, סביר להניח שיהיה קשה או גוזל זמן לתקן אותה. שנית, אם המחשב שלך ניזוק ממשהו כמו תאונת דריסה או נפילה מגובה רב, ההימור הטוב ביותר שלך הוא כנראה החלפה מלאה של המחשב הנייד.

לא ניתן לבצע את כל המקרים של תיקון מחשב נייד, מכיוון שחלקם אינם מומלצים. הנה רשימה של 5 מקרים שאסור לנסות.

למרות שהמחשב הנייד עדיין מתפקד עם עוד כמה בעיות. לפעמים, זו האפשרות הטובה ביותר עבור מחשב נייד שכבר סבל מתקלות ונזקים אחרים שלא ניתן לתקן.

מחשבים ניידים הם אחד מחלקי האלקטרוניקה הנפוצים ביותר בשימוש בחיי היום-יום שלנו.   את המחשב הנייד שלך ולבחור לקנות חדש במקום זאת.

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת
טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

באיזה מקרים נזדקק להחלפת מסך מחשב?

כאשר המסך שלך סדוק, שבור או שניהם, זה יכול להיות כאב לנסות להשתמש במכשיר שלך. אבל, באילו מקרים תצטרכו להחליף מסך מחשב?

במקרים מסוימים עדיף להחליף את מסך המחשב בחדש במקום לתקן את הישן.

עם התקדמות הטכנולוגיה, המסך במחשב הפך לחלק חיוני מחיינו. מחשבים היו חיוניים בתחומים שונים כמו עסקים, חינוך ובידור.

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

 הנה כמה שיקולים:

ההחלטה הראשונה למצוא אם כדאי להחליף אותו או לתקן אותו יכולה להיעשות תוך התחשבות במספר גורמים. אם המחשב הנייד שלך עבד מצוין רק עם המסך הפגום, אין צורך להחליף אותו. עם זאת, אם החלפת המסך תתקן את כל התקלות במחשב שלך אז זה יהיה עדיף מאשר לתקן אותן אחת בכל פעם.

טכנאי מחשבים בשילת עד לבית ולעסק?

טכנאי מחשבים יכולים לעבוד גם כנציגי בית ועסק מקומי.

 הם יכולים לפתור בעיות טכניות באתרי אינטרנט, חיבורי רשת, תצורות שרת ועוד.

תיקון מחשבים הוא דרך יעילה לשווק את העסק או השירותים שלך בעולם הדיגיטלי של היום – במיוחד כשאין לך מספיק זמן להקדיש לעסק שלך. —

דבר אחד שטכנאי מחשבים צריכים לזכור הוא שהם יכולים גם לתקן את הבעיות בקישוריות לאינטרנט.

יש להם מגוון של כישורי פתרון בעיות שניתן להשתמש בהם, כמו תיקון ושדרוג כרטיס הרשת, חיבור והגדרת מודם DSL, התקנת נתב חדש וכו'.

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת
טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

מה כדאי לעשות אחרי שהמחשב נדבק עם וירוס הכופר

ראשית, נתק את המחשב ואל תפעיל אותו אלא אם כן מומחה יורה לך לעשות זאת. שנית, ודא שיש לך גיבויים של הקבצים שלך. אם שני הדברים האלה לא מסתדרים, אתה יכול לשקול לשחזר את המערכת מקבצי גיבוי.

1) השתמש בתוכנת אנטי-וירוס במחשב שלך שיכולה להסיר סוג זה של וירוסים.

2) אם גיבית את הקבצים שלך, שחזר אותם מעותקי גיבוי.

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת
טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

כיצד ניתן לתקן את המחשב בחיבור מרחוק ?

מאמר זה יספק לך מדריך שלב אחר שלב כיצד לתקן את המחשב מרחוק.

1. הורד את התוכנית מדף הבית.

2. לאחר החיבור, פתח חלון חדש כפי שמוצג להלן:

ShowMyPc   לאחר מכן תוכל להמשיך לתקן את הבעיה בקלות

בעיות טכניות רבות מתעוררות כאשר אתה מנסה לתקן את המחשב שלך מרחוק ללא תוכנת ShowMyPc. לתוכנה זו יש מספר תכונות שמקלות עליך להתחבר ולתקן את הבעיה ללא כל טרחה.

לחיבור מרחוק ותמיכה טכנית, אתה יכול להוריד את ShowMyPc בחינם. זה יכול לשמש עבור שני מחשבים על אותה רשת, כמו גם עבור מחשבים אישיים הפרוסים על פני רשתות שונות.

אם אתה מחפש דרך לתקן את המחשב שלך מרחוק, אז אתה יכול להוריד תוכנה בחינם. הוא נקרא ShowMyPc והוא תואם למערכות ההפעלה Windows 7 ו-8. 10-11

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת
טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

איך לשמור על הקבצים שלנו בחינם בענן?

ישנם כמה כלים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לשמור על הקבצים שלך בטוחים בענן. אחד מהם הוא dorbox

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

לכן, חשוב שננקוט באמצעי זהירות בכל הנוגע לשמירת הקבצים שלנו בצורה דיגיטלית.

  זה עוזר לשמור על הקבצים שלנו בטוחים וגם מאפשר לנו לגשת אליהם מכל מכשיר.

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת
טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

כיצד יש לשמור על המדפסת בניקוי שבועי ?

חברות המדפסות מעצבות את המדפסות שלהן באופן שיקל על המשתמשים לנקות את פנים המדפסת.

כל המדפסות החדשות מגיעות עם פונקציה מובנית המסייעת לך לנקות את הטונר או מחסנית הדיו של המדפסת. היזהר לא להאריך את חיי התוף מעבר למפרטים או שאתה עלול לגרום נזק למדפסת שלך.

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת
טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

מאמר זה בוחן את החשיבות של מעבד מחשב נייד ואת גורמי המפתח שיש לקחת בחשבון. המאמר מספק גם כמה שאלות נפוצות שיעזרו לך לקבל את ההחלטה שלך.

ש: מהו הרכיב החשוב ביותר במחשב נייד?

ת: המעבד הוא אחד הרכיבים החשובים והמשמעותיים ביותר במחשב נייד. . המעבד שלך יכול גם לקבוע כמה זמן הוא יחזיק ("כמה מהר" המעבד עובד).

מעבדים הם חלק מהרכיבים החשובים ביותר במחשב נייד. המעבד הוא אחד הרכיבים המשמעותיים ביותר לעיבוד פעולות ויצירת גרפיקה. עם זאת, זה גם מאוד להתאמה אישית בהתאם למה שאתה צריך ממחשב נייד.

להלן מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת המעבד שלך:

איזה מעבד מומלץ לרכוש למחשב חדש ?

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת-חשוב לבחור את המעבד המתאים למחשב נייד. זה חיוני שמחשב נייד יהיה חזק מספיק לכל צרכיו.

הסוג הספציפי של המעבד שתבחר יהיה תלוי בתקציב ובצרכים שלך.

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

הרבה אנשים לא בטוחים איך לבחור לוח אם למחשב האישי שלהם.

כיום, כדי לבנות מחשב, לא מספיק להחזיק רק לוח אם ומעבד. אתה גם צריך חלקי מחשב אחרים כמו זיכרון, כונן דיסק קשיח ועוד. כל החלקים האלה צריכים להיות תואמים ללוח של לוח האם שלך.

חנות מחשבים במרכז שילת

 מדריך זה עוזר לך למצוא לוח אם אמין שיחזיק מעמד כמו המחשב שלך.

לוח אם הוא מרכיב מרכזי של מחשבים אישיים. יש לו תכונות רבות כגון יחידות אספקת חשמל, כרטיסים גרפיים, תת-מערכות שמע וכן הלאה. כל התכונות הללו פועלות יחד כדי לספק כוח מחשוב וגם לספק אבטחה בו זמנית.

לפטופ או טאבלט – מה היתרונות והחסרונות של כל אחד?

בעוד שישנם יתרונות רבים לשימוש במחשב נייד על פני טאבלט, כמו חיי סוללה ארוכים יותר ורזולוציית מסך טובה יותר, הטאבלטים צוברים פופולריות בגלל הניידות שלהם. בסופו של דבר הבחירה תלויה בך.

טאבלטים:

הטאבלטים נועדו להיות ניידים וקלים, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור אלה שנמצאים בדרכים. בנוסף, יש להם מגוון תכונות מרגשות כמו מסכי מגע מה שהופך את העבודה עם אפליקציות לנוחה יותר.

רוב האנשים נוטים להישען על מחשבים ניידים כאשר הם מחפשים מכשיר. הסיבה העיקרית היא שלרוב יש להם חיי סוללה ארוכים בהרבה מאשר לטאבלטים, כך שאם אתה רוצה לבלות את רוב זמנך מחוץ למטען, אנו ממליצים לך ללכת עם מחשב נייד.

הטאבלט יותר חשוף לפגיעות מאשר המחשבים הניידים במידה ואתם משתמשים בו ללא מגן

טאבלטים נהדרים עבור אלה שעובדים תוך כדי תנועה וזקוקים לגישה מהירה למכשירים הדיגיטליים שלהם. הם קלים לשימוש וניתן לשאת אותם לכל מקום. עם זאת, חיי הסוללה שלהם קצרים יותר ממחשבים ניידים, מה שהופך אותם לפחות אידיאליים למי שעובד מרחוק או עם זמן מוגבל מול המכשיר.

במשך רוב העשור האחרון, טאבלטים היו המכשיר המועדף בכל הנוגע למחשוב אישי. הפופולריות המוגברת של מכשירים אלה גרמה לאנשים לחשוב שקל יותר לסחוב אותם ולהשתמש בהם תוך כדי תנועה.

 יתרה מכך, ישנה גם עלייה במכירות המחשבים הניידים בשנים האחרונות בהשוואה למכירות הטאבלטים.

בפוסט זה נדבר על היתרונות והחסרונות של שני המכשירים. אנו נפרט על דגמים שונים עבור כל מכשיר שתוכל לשקול לצרכים שלך.

מחשב נייד לעומת טאבלט: מהו המחשב הנייד העדכני והחזק ביותר? מה לגבי החלפת שולחן העבודה? השאלה אם לקנות מחשב נייד או טאבלט תלויה למה אתה צריך את המחשב הנייד שלך.

תמחור: התמחור הוא תמיד גורם חשוב בקניית כל דבר, בין אם זה מחשבים ניידים או טאבלטים. לא פעם, אם הגדרתם תקציב לפני שיצאתם לקנות מוצרים אלה,

המחירים של מחשב נייד וטאבלט משתנים בהתאם לתכונות שלהם ולכמה זיכרון RAM יש להם. בעוד שצרכנים מסוימים עשויים להעריך את המחיר יותר מהתכונות, אנשים אחרים עשויים לראות בעלייה בתכונות סיבה לקנייה.

המשקל של הטאבלט הוא משמעותית קטן יותר מהמשקל של המחשב הנייד

אחסון: ניתן לחלק אחסון למחיצות כדי לשמור קבצים כגון תמונות או סרטונים מבלי לתפוס מקום בכונן הראשי שלך. זה שימושי אם אתה צריך לאחסן קבצי וידאו גדולים בהתקן אחסון משני מבלי לפגוע במהירות הכונן הקשיח של המחשב הנייד שלך.

יתרונות:

– אינך יכול להשתמש בו כאשר אתה מחוץ לטווח ממקור הכוח שלך (מחובר לשקע בקיר).

– הניידות מוגבלת על ידי צורך

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

אופן הפעולה הוא מה שהופך את זה למחשב נייד לעומת טאבלט. ההבדל העיקרי בין המכשירים הוא מערכת ההפעלה – Windows 10 תוכנן לאינטראקציה עם מסך מגע, MacOS תוכנן לאינטראקציה עם עכבר ו-Windows 7 תוכנן לאינטראקציה עם מקלדת.

 יש להם גם מקלדות מגושמות שעלולות להקשות על ההקלדה בהן

עבור כל משימה, אנשים יעדיפו מכשיר אחד על פני השני בהתאם להעדפותיהם. בכל הנוגע לכתיבה עם הכלים שמספקים גם מחשבים ניידים וגם טאבלטים, הם דומים מאוד מבחינת נוחות השימוש והיכולות; אז כל מכשיר שתחליט עליו צריך להיות מתודלק על ידי ההעדפה שלך

מחשב נייד או טאבלט, מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם?

בין אם זה מחשב נייד או טאבלט, לשניהם יש יתרונות וחסרונות משלהם. עם זאת, בעידן בו עסקים מחפשים מחשב חדש קל לשימוש, נייד ומהיר ללימוד השימוש בו, שני מצבי הפעולה הופכים פופולריים.

מצב הפעולה של המחשב הנייד משתמש במקלדת כשהעכבר עובד על המסך. סוג זה של מצב מציע למשתמשים דרך יעילה יותר לעבוד על המחשבים הניידים שלהם. זה גם מאפשר להם לעבור בצורה חלקה מפלטפורמה אחת לאחרת – ממצב שולחן עבודה למצב מחשב נייד ואפילו מצב מסך מגע.

מחשבים ניידים מתחממים: איך בוחרים משטח קירור ואילו דגמים מומלצים?

עם המצאת המחשבים הניידים, העולם הוצג בפני סוג חדש של מכשיר נייד שאפשר לאנשים רבים לשאת איתם את סביבת העבודה האישית שלהם לכל מקום שאליו הם הולכים. הבעיה התעוררה כאשר המחשב הנייד התחמם והתחיל לגרום לבעיות.

כדי לבחור את משטח הקירור המתאים, חשוב לשקול למה אתה צריך את המחשב הנייד שלך.

דגמים מסוימים מומלצים על ידי אנשי מקצוע בשל עמידותם או יעילותם. כמה מהמומלצים ביותר כוללים את Razer Blade 15 F

 מקור כוח זה יכול להיות שקע בקיר או שדרוג סוללה. הבעיה הכללית של מחשבים ניידים היא שהם יכולים להתחמם במהירות לרמה לא נוחה ומסוכנת מכיוון שהם לא נועדו לקרר את עצמם.

לפני המצאת המחשבים הניידים, שולחן העבודה הממוצע שימש כמשטח קירור למחשבים ניידים, שכולם עבדו מצוין. עם זאת, ברגע שהמציאו מחשבים ניידים, משהו השתבש עם משטח הקירור של

אחת הבעיות העיקריות הראשונות עם מחשבים ניידים הייתה ההתחממות המהירה שלהם.

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

אחד הפתרונות היה הנחת כרית קירור על גבי המחשב הנייד.

עם הטמפרטורה העולה של מחשבים ניידים, חשוב לצייד את המחשב הנייד במשטח הקירור המתאים.

אם אתה משתמש רגיל ויש לך מחשב נייד בן פחות מ-7 שנים, אז אתה יכול ללכת על משטח קירור בעל 2-3 מאווררים.

לאחר בדיקת רפידות קירור רבות באמזון, הנה כמה מהדגמים שאנו ממליצים עליהם:

אחד ממכשירי הקירור הפופולריים ביותר הוא משטח קירור למחשב נייד. בעזרת זה, אתה יכול לקרר את המחשב הנייד שלך כדי להאריך את תוחלת החיים שלו. משטח קירור הוא אידיאלי עבור מחשבים ניידים קטנים שיש להם כיסויים דקים וקלים.

כשאתה מחליט איזה מכשיר קירור למחשב נייד לקנות, עליך לעבור על הדברים הבאים:

1. מאיזה סוג של חומרים עשויים המשטח המוצק או הרך?

2. איזה גודל הוא מציע?

3. כמה מאווררים יש לו ומה האיכות שלהם?

4. לאיזה סוג נרתיק למחשב נייד הוא מתאים?

כשמדובר במחשבים ניידים, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני רכישת משטח קירור. בהתאם לסוג המחשב הנייד, הגודל והשימוש, ייתכן שתצטרך משטח קירור אחר.

איזו מצלמת רשת לאינטרנט מומלצת לרכוש לצפייה ודיבור

מצלמות רשת אלו הן באיכות ממוצעת ומגיעות עם מחיר סביר מאוד. המצלמה חייבת להיות ברזולוציית 1080p כדי שתוכל לראות את הפנים שלך בבירור על המסך. המצלמה צריכה להיות בעלת חיישן 2 מגה פיקסל. לחץ כאן לרשימה של מצלמות רשת שונות המותאמות לתקציב.

 עם זאת, אתה יכול להשתמש בכל אחד מאלה שמתיימרים להיות איכותיים. מה שחשוב באמת הוא הרזולוציה והאיכות של המצלמה עצמה.

כדי לדעת איזה סוג מצלמת אינטרנט לרכוש, שקול באיזו תדירות תשתמש בה.

במה לבחור כונן HDD או כונן SSD?

כוננים אלה משמשים לאחסון הנתונים של מחשב.

כשזה מגיע לבחירה בין כונן HDD או SSD, הבחירה תלויה בכם.

אנשים רבים ראו את המחשב שלהם מאט בגלל כוננים קשיחים מאטים ומתרסקים. לכן,   שיקול אחד שכדאי לחשוב עליו לפני רכישת כל סוג של התקן אחסון הוא כמה מקום הם רוצים. אם הם רוצים הרבה מקום, אז הם צריכים לרכוש HDD ולא SSD.

 עם זאת, אנשים מסוימים עדיין מעדיפים להשתמש בכוננים קשיחים עבור הביצועים המוצקים שלהם.

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

 וזה בערך הדבר היחיד ששני הכוננים עושים אחרת זה מזה.

ההבדל במהירות בין כונן ה-HDD לדיסק ה-ssd גדול מאוד, כאשר כונן ה-HDD מגיע למהירות מרבית של 150 עד 200 Mb בעוד שדיסק ה-ssd מגיע למהירויות של עד 550 Mb.

ההבדל במהירות בין שני הכוננים הללו הוא גדול מאוד. כונן HDD מגיע למהירויות של עד 150 עד 200 מגה-ביט בעוד שדיסק SSD יכול להגיע ל-550 מגה-ביט.

חשוב לדעת את ההבדל בין כונן HDD לכונן SSD.  זה יכול לגרום לביצועים פחות אידיאליים עבור חלק מהמשתמשים.

HDD או Solid State Drive: איזה מהם היית בוחר?

 ישנם אנשים רבים שמתבלבלים כאשר הם בוחרים בין השניים. משתמשים צריכים לדעת את ההבדל

 שני אלה משמשים לאחסון אך המהירויות שלהם שונות באופן דרסטי.

 הפרש המהירות גדול מאוד בין כונן HDD לעומת דיסק ssd. המהירות המרבית של כונן HDD היא בדרך כלל סביב 150-200 Mb/s וזו של כונן SSD היא בדרך כלל עד 550-600Mb/s.

איזו מדפסת משולבת כדאי לקנות לעסק/לבית

מדפסת משולבת היא אחד הכלים החשובים ביותר למשרד ולבית.

הטבלה הבאה מציגה את התכונות שעליכם לחפש בעת רכישת מדפסת משולבת חדשה:

– רזולוציית הדפסה – כך מפורטות ההדפסים שלך

– קיבולת דיו למדפסת – זה אומר לך כמה דפים ניתן להדפיס לפני שתצטרך להחליף מחסניות דיו

– זמינות חיבור USB – זה עוזר לך לקבוע

מדפסת משולבת יכולה להיות כלי חיוני עבור העסק או הבית שלך. זה חוסך זמן, כסף ואנרגיה. עם זאת, קיימים סוגים שונים של מדפסות בשוק. אין תשובה נכונה למה כדאי לבחור.

בעולם של היום, הדיגיטליזציה הביאה לנו יתרונות רבים מבחינת נוחות ויעילות. מדפסת משולבת היא כלי חשוב שצריך שיהיה לכל עסק ובית בית.

יש הרבה אפשרויות זמינות בשוק עבור מדפסות. אתה צריך לשקול את הצרכים שלך לפני שאתה מחליט איזה מהם אתה צריך לקנות. אם יש לך משרד קטן עם נפח הדפסה נמוך, מדפסת לייזר היא כנראה בשבילך.

למרות שרוב האנשים יכולים להשתמש בטלפונים או בטאבלטים שלהם

למה אסור להתפשר על האיכות של אל פסק למחשב?

  עכשיו למה שאלת? ובכן, כי אנחנו לא צריכים להתפשר על איכות המחשבים שלנו כי הם חלק יקר ערך מחיינו והם יהיו הגורם להפסקות חשמל.

אנחנו לא יכולים פשוט להפעיל את המחשב שלנו 24/7 מבלי לחשוב מה השעה או איזה סוג של כוח הוא מסופק. זו הסיבה שצריך שיהיה לנו מחשב אל-פסק (UIC). עם UIC, אינך צריך לדאוג שהסוללה או המתח של המחשב שלך תיגמר במהלך אסונות טבע או כאשר יש הפסקת חשמל!

טכנאי מחשבים מומלץ בשילת

זה לא משנה איזה סוג של מחשב אל פסק אתה קונה – כולם אמינים וזולים באותה מידה מהמתחרים שלהם.

חשוב הבין שהאיכות של Uninterruptible Computer אינה תלויה בפרק זמן. משך הגיבוי האפשרי אינו משפיע על איכות המוצר.

בדגמים המתאימים למחשבים ביתיים, פרק הזמן הוא לרוב רבע שעה. תהיו בטוחים שאתם יכולים לקבל שירות מעולה מחברה זו שכן הם מספקים לכם אפשרויות גיבוי אמינות ועזרה בכל מצב חירום.

התשובה היא שכאשר הדגם הוא מחשב חיסכון בחשמל, לא משנה מה האיכות כל עוד הוא בלתי ניתן להפסקה.

נתון רלוונטי נוסף לבחירת מומלץ ללא הפסקה הוא משך הגיבוי האפשרי. שעה או ארבע שעות מספיקות בדרך כלל לשימוש ביתי.

אנשים רבים שרוצים לשמור נתונים לשימוש עתידי, מהססים להתפשר על איכות הגיבוי.

 זה מגן על הקבצים במהלך ההובלה וממזער סיכונים הקשורים לסקטורים גרועים וביצועים גרועים

האם מומלץ לגבות את חומר המחשב בדיסק קשיח חיצוני?

מומלץ לגבות את חומר המחשב לדיסק קשיח חיצוני מכיוון שהם פחות רגישים להתקפות וירוסים וקלים יותר לשימוש.

גיבוי נתונים חשוב מאוד למחשב מכיוון שהוא יכול לשמור את כל המידע האישי שלנו ועלול ללכת לאיבוד או למחוק. לא מומלץ לגבות את חומר המחשב לדיסק קשיח חיצוני, מכיוון שהוא עלול לגרום לפגיעה בביצועים.

הרבה אנשים עדיין משתמשים בדיסק קשיח חיצוני כשהם מגבים את הנתונים שלהם במחשב, אבל הם צריכים לדעת ששיטה זו עלולה לגרום לפגיעה בביצועים.

גיבוי נתונים במחשב שלנו הוא מאוד חשוב. זה לא רק מגן עלינו מפני אובדן הנתונים, אלא גם עוזר לנו לשמור על המידע האישי שלנו מאובטח מפני האקרים. במילים אחרות, זה מאפשר לנו לקבל הזדמנות שנייה אם משהו ישתבש במחשב שלנו.

אז, גבה את חומרי המחשב שלך לדיסק קשיח חיצוני!

מה ההבדל בין USB2.0 ל USB3.0?

USB2.0 ו-USB3.0 הן שתיהן הטכנולוגיות הסטנדרטיות המשמשות לחיבור התקנים היקפיים למערכת מחשב. ההבדל טמון במהירות שבה הם מתקשרים עם הבקר המארח. USB3.0 יכול להעביר נתונים בקצב מהיר בהרבה מ-USB2.0 וככזה יכול להיחשב כצעד גדול קדימה כאשר אנו משווים אותו ל-USB 2.0

USB 3.0 הוא צעד גדול קדימה כאשר אנו משווים אותו ל-USB 2.0. ההבדל הגדול טמון במהירות שבה USB 3.0 יכול לתקשר עם הבקר המארח. הוא מהיר יותר מ-2.0 ויכול להעביר נתונים עד 5Gbps, מה שאומר שיש לו מהירות העברה מקסימלית של 480 Mbps לכל כיוון, או 960 Mbps בסך הכל כאשר משתמשים בשני הכיוונים בו זמנית.

USB 2.0 הוא הגרסה הישנה יותר של תקן USB אשר פותח בשנת 1999. יש לו מהירות העברה מקסימלית של 12 Mbit/s. האחרון, USB 3, הוא הגרסה העדכנית ביותר של תקן ה-USB, והוא שוחרר לראשונה בשנת 2008 עם מהירות העברה מרבית של 480 Mbit/s.

ההבדל הגדול ביותר בין השניים טמון בקצב שבו הם יכולים לתקשר עם בקר המארח במהירויות שונות.

מה עושים אם נשפכו מים על המחשב הנייד?

ברגע ששופכים מים על המחשב הנייד, כדאי להיפטר מהמים מיד עם מגבת. כדאי גם להימנע משימוש בו אם יש רכיבים נוזליים.

אם יש רכיב נוזלי או חומר מתכתי במחשב הנייד שלך, עליך לבצע בקרת נזקים למניעת קורוזיה חשמלית.

קורוזיה חשמלית היא תהליך שבו המתכת של מכשיר אלקטרוני קורוזיה עקב מגע עם מים או חומרים מאכלים אחרים כמו מלח או חומצה. היקף הנזק תלוי בעיקר בכמה זמן היה המכשיר שקוע בנוזל המזוהם.

מים תמיד היו האויב של משתמשי מחשב נייד. אם אתה רואה לעתים קרובות טיפות מים על מסך המחשב הנייד שלך ומבחין בריח מוזר, אולי הגיע הזמן להחליף אותו.

 במילים אחרות, אם מים נשפכים איכשהו על רכיבי המחשב הנייד שלך, אז אולי הגיע הזמן לאחד חדש.

עליך להסיר מיד את המים מהמחשב הנייד ולשמור אותו סגור למשך כחצי שעה.

אל תסיר את הסוללה, אחרת תסתכן בפגיעה בלוח האם. אל תשתמש בשואב אבק כדי לשאוב מים – זה יפגע במחשב הנייד שלך כמו גם בדברים אחרים סביבך.

בדיקת מהירות גלישה באינטרנט

סריקת וירוסים

תמיכה טכנית מרחוק