טכנאי מחשבים לפיד

טכנאי מחשבים לפיד

טכנאי מחשבים לפיד– בטיפול בכרטיס מסך שתומך בתקן PCI EXPRESS מאפשר לאנשים לקבל קישוריות טובה יותר במכשירים אלה מבלי צורך לשדרג את חומרת המחשוב שלהם. מחברי PCI Express הם גם סוג המחברים הנפוץ ביותר במחשבים ביתיים מכיוון שהם בעלות נמוכה וזמינים מהשוק.

תקן PCI הוצג לראשונה בשנת 1994 והוא תקן המשמש לחריצי הרחבה בכרטיסי מסך, לוחות אם, כרטיסי קול, כרטיסי רשת וציוד היקפי אחר.

PCI Express או PCI EXPRESS הוא אפיק מחשב טורי מהיר המיישם את תקן PCI (Peripheral Component Interconnect). זהו היורש של מפרט ה-PCI Local Bus.

התוספת של PCIe למחשב שלך תעזור לביצועים ומהירות טובים יותר בעת משחק משחקים או הפעלת יישומים. רוחב הפס הגבוה מאפשר למחשב שלך לעבד נתונים מהר יותר, מה שאומר שניתן להשתמש בו למגוון משימות כגון עריכת תמונות או קטעי וידאו.

PCI Express הוא תקן אפיק המחשב לכרטיסים גרפיים, הידוע גם ככרטיס מסך. הוא מספק מהירויות של עד 16 נתיבים ומתחבר ליחידת העיבוד המרכזית (CPU) ברוחב נתונים של 32 סיביות או 64 סיביות.

PCI Express הוצג בשנת 2003 וזכה להצלחה רבה בפלטפורמות חומרה מרובות, כולל מחשבים שולחניים, מחשבים ניידים, שרתים והתקנים ניידים.

טכנאי מחשבים לפיד
טכנאי מחשבים לפיד

המחשב שלנו מתחמם ואיטי מאוד מה עושים?

המחשב של היום נעשה חם יותר ואיטי יותר, כי רוב האנשים משתמשים בהם הרבה. לדוגמה, אנו משתמשים במחשב שלנו על בסיס קבוע.

בעבר, מחשבים לא היו חזקים כמו היום, מה שאומר שהם לא התחממו כל כך מהר אלא רק אם הם היו בשימוש מינימלי. אבל אם נשתמש בהם כמו שאנחנו עושים עכשיו, המחשבים שלנו יתחממו מהר מאוד.

בכל פעם שמחשב מתחמם, צריך לטפל בו. לכן חשוב לכבות את הכונן הקשיח ולקרר את המערכת.

כיום השימוש שלנו במחשב הוא שימוש קבוע וקבוע, ולכן המחשבים מתחממים מהר יותר מהמחשב בעבר. אבל באותה נשימה אפשר לומר שחל שיפור בכמות שאנחנו משתמשים במחשבים שלנו שתרם לבעיה הזו.

כמה חשוב מאוורר גדול וחזק לקרר את מעבד המחשב

כמה חשוב מאוורר לקירור המעבד של המחשב?

אמנם אין כללים ספציפיים לבחירה באיזה מאוורר כדאי לבחור, הנה כמה הנחיות כלליות המבוססות על הקריטריונים שהוזכרו לעיל:

– גודל: ככל שהמאוורר גדול יותר, כך יהיה קשה יותר להתאים אותו לכל חלל נתון. אז אם כבר יש משהו אחר באזור השולחן שלך ואתה צריך מקום לדברים אחרים כמו המקלדת והעכבר שלך, לכו על אחד בגודל קטן יותר.

מאוורר קירור הוא מרכיב חשוב למחשב ולכן הוא יכול לפעול במיטבו. אבל איך בוחרים את מאוורר הקירור הטוב ביותר? ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כמו עיצוב להב, רמת רעש ויעילות.

ישנם סוגים שונים של מאווררים עם עיצובים שונים שלכל אחד תפקיד משלו. ניתן לסווג אותם גם לפי מהירות זרימת האוויר ורמת הרעש שלהם. חלקם עשויים להיות יעילים יותר מאחרים, אבל רק אם הם עונים על הצרכים שלך.

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת מאוורר כמו גודל, מחיר, רמות רעש וכו'. מאוורר איכותי צריך להיות בעל מנוע גדול וחזק עם טווח מהיר של מהירויות. הוואט הוא צריכת החשמל המקסימלית של המאוורר וזה עוזר לך לקבוע כמה כוח המנוע דורש לעבודה תקינה.

יכולת הקירור היא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון. מדידה זו ניתנת בוואטים ומספרת לך כמה חשמל צורך מאוורר ספציפי על מנת לקרר את המעבד כראוי. אם אתה רוצה שמעבד המחשב שלך יפעל בצורה חלקה, יש לקחת בחשבון את כל הגורמים הללו בעת בחירת אביזר הקירור הבא שלך.

מאוורר זול אך חזק יכול להחזיק מעמד זמן רב יותר ממאוורר יקר אך קטן יותר בשל רמת הביצועים הגבוהה שלו.

טכנאי מחשבים לפיד
טכנאי מחשבים לפיד

טכנאי מחשבים לפיד

במדריך זה נוכל להציג בפניכם את שלושת המקרים השונים בשוק ואיזה מומלץ.

לדעתנו, זכוכית מחוסמת היא האפשרות הטובה ביותר עם דלתות צירים. זה שווה למקרה שאתה רוצה להשוויץ בחומרה שלך. עם זאת, אם אתה אוברקלוקר ולא רוצה להשוויץ במחשב הנייד שלך, מכסה פלסטיק יתאים במקום זאת.

מארז זה קל משקל, קל להתקנה ולא פולשני. יש לו זכוכית מחוסמת בצד שמאל של המארז, וזה חובה אם אנחנו רוצים להשוויץ בחומרה שלנו.

אם אנחנו רוצים לוודא שאף אחד לא יפרוץ למשרדים שלנו, מומלץ מארז מתכת למחשב. מארזי מחשב מסוג זה מאובטחים ועמידים.

זכוכית מחוסמת היא סוג של זכוכית שקופה קשה. הוא מורכב משתי שכבות של חוזקות שונות המחוברות זו לזו. זה הופך את הזכוכית לקשה יותר מזכוכית רגילה ועמידה הרבה יותר בפני שריטות.

טכנאי מחשבים לפיד
טכנאי מחשבים לפיד

איך כדאי לנו לשמור על הסוללה במחשב נייד?

סוללות למחשב נייד הן עדינות ויש לטפל בהן בזהירות. אם אתה תמיד בדרכים, חשוב מאוד שתבצע את השלבים הבאים.

טכנאי מחשבים ממליצים על מספר שלבים לניהול כוח הסוללה לאורך זמן:

– הימנע משימוש במחשב הנייד שלך בחום קיצוני מכיוון שהוא עלול לגרום לתקלה בסוללה.

– כבה את המחשב הנייד שלך בהפסקות או כאשר אינך מתכנן להשתמש בו למשך מספר שעות

– שמור את המחשב הנייד שלך בטמפרטורת החדר

– בדיוק כמו בטלפון שלך, אל תטעין את המחשב הנייד שלך בזמן שהוא תחת עומס כבד מכיוון שטעינה תוך כדי עבודה עלולה לגרום נזק למחזור החיים של הסוללה

במאמר זה נדון בתקלות הסוללה הנפוצות ביותר ומה גורם להן לקרות.

אז בעצם, המחשב הנייד נכבה אוטומטית בגלל סוללה חלשה וזה חוסך את החומרה היקרה שלך מכל נזק נוסף.

כמה סיבות נפוצות להשבתת מחשב נייד הן:

– התחממות יתר: התחממות יתר עלולה לגרום לסוללות הליתיום-יון במחשבים ניידים להתקלקל ולהישבר במהירות.

– בעיות סוללה: לפעמים סוללות ליתיום- במחשבים ניידים עלולות לאבד עוצמת טעינה ולכן

טכנאים של מכשירים אלקטרוניים כמו מחשבים ניידים מייעצים שחשוב להעלות את המחשב הנייד לטעינה בהקדם האפשרי לאחר תקלה בסוללה. הסיבה לכך היא שהסוללה מאבדת את יכולתה לספק מספיק כוח כאשר היא נטולת טעינה לתקופות ממושכות.

ישנן גם כמה דרכים שונות להאריך את חיי המחשב הנייד על ידי טיפול טוב בסוללה שלו:

-טען באופן קבוע והחלף את הסוללות שלך במחזור של שש שנים.

-כבה את המחשב כאשר אינו בשימוש או כאשר הוא אינו תחת עומס כבד.

טכנאי מחשבים לפיד

למקלדות של מחשב נייד יש הרבה פתחים לכניסה והחוצה של אוויר, מה שהופך אותו לפגיע להצטברות לכלוך. למרבה המזל, אתה יכול למנוע את הבעיה על ידי שימוש בטיפול הולם.

לא רק המקלדת שלך, אלא גם האזור סביב המחשב הנייד שלך צריך להיות נקי. השתמש במטלית מיקרופייבר לתהליך הניקוי הכולל.

 אבל המחשב הנייד שלך אינו שותף לסנטימנט הזה, במיוחד אם המקלדת שלו ספגה בסודה.

הדבר החשוב ביותר בשמירה על ניקיון המחשב הנייד שלך הוא לא לאכול בקרבתו. אם אתם ממהרים וצריכים לאכול משהו מהר או שפשוט אין לכם זמן לארוחת צהריים/ערב, אז אנחנו ממליצים להביא קערה ולערבב עם רסק תפוחים או כמות קטנה של אורז. אתה יכול גם להשתמש בספוג רטוב עם מים חמים על מגבת לנגב אותו בעדינות אם אתה בחוץ בזמן ארוחת הצהריים בדרכים.

יש כל כך הרבה דרכים שתוכלו לשמור על המחשב הנייד שלכם נקי ומבריק. יש אנשים שמרחפים את ידיהם סביב המחשב הנייד שלהם לפני שהם מסובבים אותם

מאמר זה הולך לספק לך רשימה של העצות החשובות ביותר שלנו לשמירה על ניקיון המחשב הנייד שלך ולמנוע הצטברות לכלוך.

לאחר שתקרא את זה, אתה תהיה מודע לשיטות העבודה המומלצות שיכולות לשמור על ניקיון המחשב הנייד שלך למרות ההזדמנויות הרבות לאוכל ושתייה להיכנס למקלדת.

– אין לאכול או לשתות ליד המחשב הנייד. זוהי העצה החשובה ביותר שאנו יכולים לתת לך שכן היא אחת הסיבות העיקריות לפסולת דיגיטלית שעלולה להזיק למחשב שלך.

טכנאי מחשבים לפיד
טכנאי מחשבים לפיד

נשפך לנו קפה או מים על המחשב הנייד מה עלינו לעשות?

כשאתה שופך מים על המחשב הנייד שלך, קשה לדעת מה לעשות. הנה כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפוך את המצב לקצת יותר קל ופחות מתסכל.

כשמוזגים קפה או מים על המחשב הנייד, יש כמה דברים שכדאי לעשות כדי שהמצב לא יחמיר או יקשה על התיקון.

 במקום זאת, בצע את השלבים הבאים כדי לנקות את הבלגן ולהציל את המחשב שלך.

במקרה של קפה שנשפך: אם אתה רואה קפה או נוזל אחר על המחשב הנייד שלך, פשוט קח מגבת נייר וספוג את כל הנוזל עם המגבת. אפשר גם להשתמש בצנצנת קטנה ולכסות אותה במגבת נייר. לאחר מכן מרפדים את הצנצנת במגבת נייר נוסף

אם שפכת נוזלים על המחשב הנייד שלך, אז אתה צריך לנסות להפעיל אותו על ידי הכנס והחוצה של כבל החשמל וחיבור אותו לאחר מכן.

שירותי מחשוב לעסקים בלפיד

שירותי מחשוב לעסקים בלפיד כוללים מגוון רחב של היבטים כגון שירותי ענן, טכנאי מחשבים, ציוד היקפי ועוד.

טכנאי מחשוב לעסקים לפיד כוללים מגוון רחב של היבטים כמו שירותי ענן, טכנאי מחשבים, ציוד היקפי, הטמעת מערכות ניהול ועוד.

עידן מעבדת מחשבים שירותי מחשוב, ספק שירותי מחשוב מוביל באזור מודיעין מספק שירותים מקיפים לעסקים.

שירותי מחשוב – שירותי מחשוב לעסקים כוללים מגוון רחב של היבטים: משירותי ענן, טכנאי מחשבים, ציוד היקפי, הטמעת מערכות ניהול ועוד – אלו רק חלק מהשירותים שלפיד מציעה ללקוחותיה במחיר סביר.

טכנאי מחשבים לפיד
טכנאי מחשבים לפיד

טכנאי מחשבים מומלץ בלפיד

בכל הנוגע לשירותי תיקון מחשבים לבית בישוב לפיד היא אופציה מנוסה ואמינה. זה כולל לא רק את האבחנה אלא גם את הפתרון.

העבודה עם עידן מעבדת מחשבים קלה ונוחה מכיוון שהם מציעים זמינות גבוהה ויחס אישי. אתה יכול להשיג את הטכנאי שלך בבית או במקום העבודה שלך תוך זמן קצר לאחר שתבקש עזרה. בנוסף, הם מציעים מחירים תחרותיים בהתחשב בשירות האיכות הגבוה שלהם.

עידן שירותי מחשוב הוא ספק שירותי מחשוב אמין ומקצועי. הטכנאים שלנו הוכשרו לבצע כל עבודת תיקון במהירות ובמקצועיות לנוחיותכם.

עידן מעבדת מחשבים מספקת שירותים נרחבים הכוללים שירות הסרת וירוסים וכן התקנות עקביות של מערכות הפעלה והתקנים חדשים. הצוות שלנו מציע גם תוכניות תחזוקה שוטפות שלא רק מונעות

  לקוחות לא צריכים לדאוג לגבי קבלת סוג טכנאי לא נכון בלפיד מכיוון שהם מציעים טיפולים מותאמים אישית כמו הגעה לביתכם או מתן תיקונים במקום

טכנאי שירותי תיקון מחשבים נייחים עד הבית

אם אתה נתקל בבעיות במחשב שלך, חשוב להיות מודעים לסוגי הבעיות שעלולות להזדקק לשירות תיקון מחשב ביתי נייח. הם יכולים לטפל במה שאתה לא יכול ולהציע שירותים כמו גיבוי ושחזור נתונים.

חברת תיקון מחשבים נייחים עוזרת לצרכנים בבעיות שלהם.

 צרכנים יכולים גם לקבל סיוע מסוים מהטכנאים של החברה אם הם צריכים זאת.

עבור צרכנים הנאבקים בבעיות טכניות ואין להם זמן לפתור בעיות, טכנאי שירות תיקון מחשבים נייחים עשוי להיות מועיל.

טכנאי שירות תיקון מחשבים נייחים יגיע אליכם הביתה ויתקין מערכת הפעלה חדשה התואמת למכשיר שלכם.

טכנאי מחשבים לפיד

רוב האנשים דורשים הרבה מאמץ וזמן למצוא מעבדת תיקון מחשבים טובה. עם זאת, העלות היא לא הדבר היחיד שחשוב בבחירת חנות לתיקון מחשבים. המוניטין של החברה, איכות העבודה והתמיכה התכנית

טכנאי מחשבים לפיד לפעמים אין שום דבר מסובך בבחירת חנות לתיקון מחשבים. אבל פעמים אחרות זה אולי לא כל כך פשוט ולדעת אילו גורמים חשוב לקחת בחשבון יכולה לעזור. האנשים שמאחורי הדלפק או בדלפק הקבלה בדרך כלל יספקו לך מידע בסיסי כמו המחירים, השירותים והניסיון שלהם בתיקון בעיית החומרה או התוכנה הספציפית שלך.

בין אותם גורמים שאתה צריך לקבוע לפני בחירת מעבדה, התמחור צריך להיות בראש הרשימה שלך. תמיד עדיף לברר היכן המחיר הזול ביותר לעבודה שלך

בחירת התיקון הנכון תלויה במספר גורמים כגון, מיקום, עבודה ומחיר.

יש דברים מסוימים שכל מעבדות תיקון המחשבים חייבות להיות. הם חייבים להיות:

– מיומנויות טכניות לאבחון בעיות חומרה ולספק הצעות כיצד להתמודד איתן

– ניסיון בתיקון כל סוגי המחשבים

– בעל בית שיוכל לתת לך אומדן לעלות התיקונים

– כלים הדרושים לעבודה

טכנאי מחשבים לפיד

במקרה שהמחשב שלך משתולל תרצה לוודא שאתה שוכר מישהו שיש לו את הכישורים והניסיון הדרושים.

אם אתה מחפש טכנאי IT באזור שלך, אנו ממליצים על שני המקומות הבאים: https://idan-fix.co.il/

 אבל איך למצוא את הטכנאי האמין ביותר?

זה אפשרי גם אם אחד מחבריך או מבני משפחתך מכיר מישהו בעל מוניטין בשירותי תיקון המחשבים שלו. בקשו מהם המלצה לפני שאתם מגייסים מישהו חדש.

זו לא משימה קשה למצוא טכנאי מחשבים אמין ומוסמך שיטפל במחשב שלך. יש לכם אפשרות לעבור על דפי זהב, או ליצור קשר עם אנשים שאתם מכירים שאולי מחפשים עבודה דומה.

טכנאי מחשבים לפיד
טכנאי מחשבים לפיד

אילו תקלות צריך להתמודד טכנאי מחשבים בביקורו בביתך?

ישנם דברים רבים שאנו נושאים איתנו ומשתמשים בהם בבתים שלנו. חשוב שטכנאי המחשבים שלנו ידע לתקן את המכשירים הללו.

אם טכנאי מחשבים מגיע אליכם הביתה, הוא אמור להיות מסוגל לטפל בכל תקלה שתתעורר. הם צריכים להיות מסוגלים לאבחן את הבעיה ולתקן אותה.

לטכנאי מחשבים יש מגוון תפקידים, אחד מהם הוא איתור תקלות מחשב.

לקנות ציוד היקפי אצל טכנאי מחשבים בשירות עד הבית

 מספר ההיבטים שיכולים לסייע בתהליך זה הם רבים והם משתנים מהיבט כולל להיבט מפורט. לכן חשוב להיות מודע לכל ההיבטים הללו לפני רכישת המחשב החדש.

 אלה משמשים אנשי מקצוע בענף שצריכים לקנות בכמויות או כאלה שרוצים לרכוש ציוד בתקציב מצומצם.

חברת עידן מעבדת מחשבים מציעה טכנאי מחשבים לשירות מחשבי בית. הם מומחים בתחומם ומספקים תהליך חסכוני לשירותי תיקון מחשבים.

רכישת המחשב הנכון יכולה להיות תהליך קשה.

קניית מחשב היא למעשה מסובכת וכלל לא פשוטה.

  גורמים אחרים כוללים את נקודת המחיר או התקציב של החברה/העסק/הפרטיות שלך וכן הלאה

טכנאי מחשבים לפיד
טכנאי מחשבים לפיד

איך לשמור על המחשב מפני וירוסים?

איסוף וירוס באינטרנט יכול להיות כואב מאוד.

אתה עלול למצוא את עצמך מחפש עבודה חדשה כי המחשב שלך נדבק בתוכנה זדונית. לכן, היה יסודי בכל הנוגע לאבטחה שלך באינטרנט.

וירוסים הם איום שאנשים לא יכולים להתעלם ממנו. זה יכול לשבש את תפוקת העובדים, כמו גם את התפוקה של עסק שלם.

קל למצוא את עצמך במצב שבו המחשב שלך בסכנה ואינך בטוח כיצד לשמור עליו.

ישנם מספר צעדים שתוכל לנקוט כדי להגן על המחשב מפני וירוסים כגון:

1) אבטח את עצמך מפני התקפות דיוג:

2) שמור את המחשב שלך מעודכן

טכנאי מחשבים לפיד
טכנאי מחשבים לפיד

טכנאי תיקון מדפסות עד לבית הלקוח

המגמות האחרונות של חברות הן למעשה לעבור מהמודל העסקי המיושן של תיקון מדפסות למודל החדש.

למדפסות יש כעת שמות מותג משלהן והן מיוצרות על ידי חברות שונות בעלות תכונות דומות.

טכנאי מדפסות מיומן מגיע לבית הלקוח עם כל חלקי החילוף והכלים הדרושים לתיקון המדפסת במקום.

נכנס לי וירוס לתוך מערכת ההפעלה של המחשב כיצד יש להסיר אותו מהמערכת?

ישנם סוגים רבים של תוכנות המסוגלות לשכפל את עצמן ולפגוע בחלקים שונים של המחשב. עם זאת, לכולם יש דבר אחד במשותף – הם מכילים שורות קוד שהם למעשה הוראות למחשב.

הופעתם של וירוסים חדשים במהלך השנים הביאה לעלייה עצומה במספר הקבצים הזדוניים. זה נעשה כל כך גרוע שאנשים מצפים כעת שהמחשב שלהם יידבק בווירוס מדי פעם כדי שיוכלו להיות מוכנים.

סוס טרויאני הוא חתיכת תוכנה זדונית שנראית לגיטימית אך מסתירה קוד זדוני.

 ישנם סוגים רבים של תוכנות וירוסים עם פונקציות שונות. אתה יכול לקבל וירוס ממקל USB שזוהם על ידי מחשב אחר.

מהן כמה דוגמאות לשיטות עבודה מומלצות למניעה?

– השתמש בתוכנת אנטי-וירוס כדי לנטר את פעילות המכשיר ולוודא שהם נשארים מעודכנים על מנת להתעדכן בשיטות חדשות להתפשטות וירוסים.

טכנאי מחשבים לפיד

חשוב להסתכל על היתרונות ארוכי הטווח של תשתיות אינטרנט כגון סיבים אופטיים ו-ADSL.

אמנם אין תשובות ברורות, אבל להלן מדריך שיעזור לך להחליט איזו תשתית אינטרנט אידיאלית עבור העסק שלך.

מומלץ להצטייד בחיבור ADSL מכיוון שהוא מציע איזון טוב בין עלות וביצועים. אפשרות טובה נוספת תהיה סיבים אופטיים, המציע מהירויות קישוריות נהדרות ומבטיח חיבור אינטרנט יציב.

בזק, תשתית סיבים אופטיים, היא האפשרות הטובה ביותר לעסקים בעלי צרכים עתירי נתונים גבוהים. הוט, לעומת זאת, עדיף לחברות שצריכות להעביר נתונים מינימליים.

על פי סקר ובדיקה ברחבי הרשת ניתן להבין כי התשתיות המובילות בשוק כיום הן בזק והוט, למרות שלכל אחת מהן יתרונות וחסרונות. על סיבים אופטיים:

  לא ניתן לחסום אותו על ידי חומות אש כמו DSL או Hot can כי הם לא מסתמכים על אותות כמו שני אלה.

לגבי DSL או Hot:

  • איזה ראוטר מומלץ לרכוש לגלישה ליציבות ברשת האינטרנט ?

    נתבי WiFi נחוצים לתפעול חלק של כל בית עם שירות אינטרנט. הם מאפשרים לנו להתחבר לגלים ולגלוש באינטרנט ללא חוטים.

    עם זאת, כפי שאתה יכול לדמיין, נתב ה-WiFi שלך לא תוכנן להתמודד עם כל אתר או אפליקציה שאתה יכול לחשוב עליהם. לנתבי Wi-Fi רבים יש טווח מוגבל ויכולים להתקשות להגיע למרחקים ארוכים.

    לנתבי WiFi יש שימושים רבים. הם יכולים לעזור לך להתחבר לרשת ה-WiFi המקומית שלך בבית, להתחבר לחברים שלך במהלך משחק Fortnite, או אפילו לאינטרנט לצורך מחקר ועבודה.

    הנתב הטוב ביותר עבורך ייקבע לפי כמות רוחב הפס הדרושה לך ומספר המכשירים שיחברו אליו. אם הם מפוזרים על פני מספר קירות בבית שלך אז נתב תלת-בנד הוא אידיאלי.

    לסטודנטים או לאלה שצריכים הרבה רוחב פס, מומלץ AC1750. עבור אנשים שרק רוצים גישה לאינטרנט במכשיר אחד כמו המחשב הנייד שלהם, מחשבי נטבוק הם נהדרים מכיוון שהם קטנים יותר בגודלם מרוב הנתבים וקלים יותר לנשיאה.

    נתב WiFi חשוב לשימוש ביתי, אך גם לחברות ובתי ספר. בבחירת הנתב, חשוב שיספק חיבור יציב. לדוגמה, אם אתם מחפשים את נתב ה-WiFi הטוב ביותר למשחקים, תרצו לחפש דגם שמציע רוחב פס רב יותר מנתבי WiFi סטנדרטיים.

איזה ספק כוח מומלץ להתקין במחשב נייח לשמור על לוח האם מקצרים?

יחידת ספק הכוח היא הלב של לוח האם של המחשב שלך. הוא ממיר את זרם ה-220 וולט שמספק שקע החשמל לשני מתחים עיקריים: 12 וולט ו-5 וולט, השולחים לכל רכיבי המחשב.

שימוש בספק כוח שגוי עלול לגרום למחשב שלך להתחמם יתר על המידה.

אם אתה מחפש ספק כוח אמין, זול וחזק למחשב שולחני, עיין בהמלצה שלנו למטה.

ספק הכוח הוא אחד הרכיבים החשובים ביותר במחשב שלך. הוא מספק את המתח הדרוש לכל הרכיבים הפנימיים, כמו גם חשמל עבור הצג שלך והתקנים היקפיים כגון מקלדת ועכבר.

לפני שאתה רוכש ספק כוח חדש, אתה צריך לדעת אילו מהם תואמים ללוח האם שלך.

ליתר ביטחון, בדוק את רשימת לוחות האם התואמים באתר היצרן לפני רכישת ה-PSU החדש שלך.

ישנם גם סוגים שונים של ספקי כוח: ליניארי, מיתוג ומצב דופק/מתג. בתוך סוגים אלה, יש גם וריאציות בפעולה הנוכחית כמו אישור 80 PLUS ברונזה או כסף או מה שמכונה 80 PLUS פלטינה.

  • איך בוחרים מקלדת למחשב – איזה סוגים יש וכמה זה עולה?

    מקלדות מחשב מגיעות בהרבה סוגים ומחירים שונים. בהתאם לצרכים ולהעדפות שלך, אתה יכול לבחור איזה סוג מתאים לך.

    סוגי מקלדת מחשב

    Scroll Lock – מקש זה משמש למעבר בין מצב רגיל ו"החזק Shift". הוא משמש בעיקר להפסקת הגלילה בזמן הקלדת מסמך.

     הוא משמש בעיקר מתכנתים, מהנדסים או אנשים שמשתמשים בתווים מדעיים בעת כתיבת מספרים

    הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג המקלדת שאתה רוצה. האם אתה רוצה אחד עם לוח מקשים נומרי? האם אתה רוצה אחד עם מקשי מאקרו? מצד שני, אם הידיים שלך כואבות או פרקי הידיים שלך מרגישות לא בנוח על מקלדות פשוטות, אז מקלדות לא ארגונומיות עשויות להיות אידיאליות עבורך.

    אם אתה רוצה חוויה אישית עוד יותר, בדוק התאמה אישית שלך

    יש מבחר עצום של מקלדות מחשב, עם מגוון רחב של תכונות, גדלים ומחירים. לא תמיד מדובר בעלות, אלא במציאת המקלדת המעשית עבורכם.

    ישנם שלושה סוגים של מקלדות – מתגים מכניים (כמו אלו שנמצאים ברוב מקלדות המשחקים), מתגי ממברנה (כמו מקלדות ממברנות או מחשבים ניידים) ומתגי כיפת גומי.

    המחיר של מקלדת תלוי במידה רבה בכמה מתקדמת אתה רוצה שהמקלדת שלך תהיה; אם אתה מחפש פשטות וניידות,

תיקון מחשב נייד עד בית הלקוח כולל איסוף והחזרה

עידן מעבדת מחשבים הוא ספק שירות מלא של תיקון מחשבים ניידים באתר. הטכנאים המיומנים שלנו יאספו את המחשב הנייד מבית הלקוח ויחזירו אותו, בתוך מסגרת זמן נתונה.

לעידן פריסה רחבה ומקיפה של טכנאי שטח מיומנים, הנותנים מענה מהיר ואיכותי לכל הלקוחות. מועדי קבלת קהל אינם מהווים בעיה עבורנו שכן אנו מחויבים במלואם לספק ללקוחותינו שביעות רצון מרבית

עם הגידול במספר הלקוחות שעובדים מרחוק וגם בגלל שאנשים רבים נאלצים להשתמש במחשבים הניידים שלהם בבית, חברות המספקות שירות לקוחות באתר זמינות בהיקפים גדולים ובאיכות שירות גבוהה.

כיצד לספק שירות לקוחות באתר בזמן?

מתן שירות לקוחות באתר במחשב נייד יכול להיות די מאתגר עם מיקומו ולוחות הזמנים של הלקוח. עם זאת, זה קל עם חברה כמו עידן אשר מספקת שירותים באתר עם טכנאים משלהם, איסוף והחזרה.

תיקון מחשב נייד באתר הוא אסטרטגיית שירות הלקוחות האולטימטיבית.

מה תפקידו של כרטיס הרשת במחשב

עבור משתמש מחשב ממוצע, ניתן לראות בכרטיס רשת ציוד היקפי אופציונלי שמתחבר ללוח האם. עם זאת, עבור מהנדס רשת ו/או מנהל, זהו כלי חיוני.

תפקידו של כרטיס הרשת במחשבים מודרניים הוא הרבה יותר מסתם מתן חיבור פיזי למחשבים אחרים פיזית באותו LAN או ברשתות אחרות. אפשר להשתמש בכרטיס כגשר בין רשתות ומערכות משובצות בתוך ה-LAN שלכם ואפילו התקנים מחוברים כמו שרתים או נתבים. תגלו גם שהוא יכול לעשות הרבה יותר מסתם לספק כתובות IP – כמו למשל לספק חיבור אלחוטי למכשיר שלכם!

 אנחנו גם מדברים על התוכניות העתידיות שלהם, הכולל

כרטיסי רשת הם המכשירים ההיקפיים הפופולריים ביותר שלא תמצאו בתוך מחשב. הם נתפסים בדרך כלל כרכיב הכרחי עבור כל מכשיר לחיבור לאינטרנט או למחשב אחר.

כרטיסי רשת מגיעים בזנים ובצורות שונות, בהתאם לשימוש ולמטרה שלהם. ניתן למצוא אותם במחשבים שולחניים, מחשבים ניידים, נתבים, מתגים, מודמים ועוד. חלקם בנויים עם כבלי נחושת בעוד חלקם כוללים כבלי סיבים אופטיים.

כרטיס הרשת הוא חלק חשוב בכל מחשב. זה מאפשר למחשבים לתקשר עם מחשבים אחרים ברשת ולשתף מידע.

טכנאי מחשבים לפיד

גיבויים נעשים באינטרנט. הם מאוחסנים באתר שלך או באתר החברה בשרת ענן. גיבוי לענן אומר שתהיה לך גישה לקובץ הגיבוי שלך מכל מקום, מה שמקל עליך לגשת ולשחזר מכל נקודת זמן.

הדבר הראשון שעולה על הדעת כשאתה שומע גיבוי הוא התועלת והנוחות שלו. עם גיבוי, אתה יכול לשחזר בקלות את כל נתוני האתר גם אם הם אבדו או נפגמו.

אם האתר מגבה לענן, קל ונוח לבצע גיבוי בכל מחשב או מכשיר.

הנה כמה מהיתרונות של גיבוי בגיבוי אתר:

– קל לשחזר קבצים מהמחשב או מהמכשיר שלך.

– ניתן ליצור גיבויים מותאמים אישית שאינם תלויים בתוכנות חיצוניות.

– זה מקל על שחזור האתר שלך אם הייתה בעיה בלתי צפויה

ישנן סיבות רבות מדוע עלינו לגבות את תוכן האתר שלנו למערכות אחסון בענן. אלה כוללים שחזור נתונים, הימנעות מזמן השבתה ותהליך הגיבוי הוא הרבה יותר קל אם האתר שלך מתארח במערכת מחשב הפועלת על שירות אירוח אתרים.

על מנת שאתרים יפעלו כראוי, הם זקוקים לעדכונים ושינויים מתמידים שנעשו לאורך זמן. אם עדכונים או שינויים אלו יאבדו כתוצאה מקריסת אתר או מכל סיבה אחרת, הדבר עלול לגרום להחמצת הזדמנויות להצלחה עבור בעלי העסקים והחברה שלהם.

מה זה ביוס במחשב? כל המידע על איפוס והגדרות?

ה-BIOS של המחשב הוא הדבר הראשון שנטען כאשר המחשב מאתחל. זה בעצם הקוד שאומר למחשב מה לעשות ואיך לאתחל. ניתן לעדכן אותו בתוכנה וחומרה חדשים, אך בדרך כלל אין צורך לעדכן אותו.

איפוס ה-BIOS משנה מספר הגדרות על מנת שהמערכת תאתחל כהלכה, כולל הגדרת התאריך והשעה במחשב. כאשר אתה חווה קריסות או בעיות אחרות במערכת שלך, BIOS יכול לפתור אותן ולעתים קרובות יחזיר את המחשב שלך למצב ברירת המחדל שלו, לפחות באופן זמני פותר מגוון תקלות.

כדי להיות מסוגל להשתמש בתכונות החומרה והתוכנה של המחשב, יש לאפס את ה-BIOS (מערכת קלט/פלט בסיסית). הגדרות ה-BIOS של התקן נגישות בדרך כלל דרך מפתח ספציפי במחשב.

ה-BIOS שולט כיצד המחשב מאתחל, איזו חומרה מותקנת, והוא מתעד נתונים על המערכת שלך כך שתוכל לגשת אליה ולשלוט בה לאחר כיבויה. זה גם מאחסן מידע על מה שהוגדר לפני הכיבוי.

ה-BIOS היא תוכנית השוכנת על הלוח הראשי של המחשב. הוא מותקן מלכתחילה לאחר השלמת ההתקנה והפעלת רצף בדיקות עבור החומרה של המחשב האישי. תוכנית זו מנהלת את כל הפונקציות וההגדרות החיוניות של המחשב האישי שלך והיא אחראית גם על טעינת מערכות הפעלה, מנהלי התקנים וכו'.

עדכוני ה-BIOS חיוניים כדי שהמחשב שלך יפעל בצורה אופטימלית.

טכנאי מחשבים לפיד
טכנאי מחשבים לפיד

טכנאי מחשבים לפיד

 אם למשתמש יש מערכת הפעלה Windows, הוא צריך ללחוץ על F2. עם מערכת הפעלה של Apple Mac, הם צריכים ללחוץ על Cmd+Option+P+R.

הקלד את שם המשתמש והסיסמה שלך במסך הכניסה. בדרך כלל יהיו לו שלוש תיבות בחלק העליון של המסך עם תפריט נפתח עם פרטי חשבון.

אם במקרה נקלעתם למצב שאתם צריכים להיכנס ל-BIOS של מחשב ואינכם יודעים כיצד לעשות זאת – השתמשו במדריך זה.

בכל מחשב קיימת שיטה שונה לכניסה ל-BIOS. לדוגמה, למחשבי Windows יש לחצן מקלדת שיביא את תפריט האפשרויות. אם זה לא עובד, "לחץ על f2" במסך הראשי של המכשיר שלך יביא תפריט נוסף שבו תוכל לשנות הגדרות. התהליך זהה לכל סוגי המחשבים כשהמחשב מופעל ברגע שהמסך מודלק.

טכנאי מחשבים לפיד
טכנאי מחשבים לפיד

מה זה overclocking לבצע במחשב?

אוברקלוקינג היא אחת הדרכים להגביר את מהירות המחשב שלך. את המעבד, או יחידת העיבוד המרכזית, ניתן לבצע אוברקלוק כדי להגביר את התדר והמהירות שלו.

באופן כללי, אוברקלוק אסור לעשות בבית וזה לא מומלץ למתחילים. אוברקלוקינג עלול לגרום נזק למעבד של המחשב או לחלקים אחרים של לוח האם. רוב האנשים שעושים אוברclock למחשב שלהם עושים זאת כי הם רוצים להשתמש בו בתנאים קיצוניים כמו משחקים או עיבוד וידאו.

תכונת overclocking משמשת להגדלת התדר או מהירות השעון של המעבד וגם את הזיכרון למחשב.

רכיבים מסוימים ניתנים ל-overclock לתדר גבוה יותר ממה שפורסם במקור על ידי היצרן. תכונה זו אינה מומלצת עבור מחשבים המשמשים לעבודה כבדה כגון משחקים.

אוברקלוקינג לא מוגבל רק למעבדים. לחלק מהמחשבים יש רכיבים אחרים שניתן לבצע אוברקלוק כברירת מחדל כדי לגרום להם לבצע ביצועים טובים יותר, כמו כרטיסים גרפיים וזיכרון. בעוד שרוב המחשבים המיינסטרים אינם תומכים ב-overclocking, ישנם כמה המאפשרים זאת כברירת מחדל. בדרך כלל זה נובע מעלויות ייצור זולות יותר ועיצוב פשוט יותר של מחשבים ניידים או שולחניים אלה.

כמו בכל שדרוג או שינוי אחר, אוברקלוקינג נעשה תמיד על אחריותך בלבד ועליך לוודא שאתה יודע מה אתה עושה לפני כן.

טכנאי מחשבים לפיד
טכנאי מחשבים לפיד

טכנאי מחשבים לפיד

החיבורים בלוח האם משמשים לחיבור מכשירים ותתי מערכות שונים. הנמכרים ביותר בלוח אם זה הם חיבורי SATA ו-IDE.

התחל עם הנמכרים ביותר, הם:

– חיבור SATA המתאים לכונני CD ודיסקים קשיחים.

– IDE עשה את אותה עבודה כמו SATA במחשבים ישנים

חיבורי SATA ו-IDE היו שניים מהחיבורים הפופולריים ביותר על דיסקים קשיחים לפני שה-USB הגיע.

סביר להניח שללוח האם של המחשב שלך יש את החיבורים הבאים:

 

בדיקת מהירות גלישה באינטרנט

סריקת וירוסים

תמיכה טכנית מרחוק