מעבדת תיקון מחשבים ניידים

מעבדת תיקון מחשבים ניידים

מעבדת תיקון מחשבים ניידים-האם אי פעם הרגשת את הכאב של להיות תקוע בבית עם מחשב מקולקל? עם טכנאי מחשבים ביתיים תוכלו לתקן את המחשב בקלות מבלי לצאת מהבית.

טכנאי מחשבים ביתיים הינה חברה המספקת שירותי מעבדה מקצועיים ללקוחות בביתם. יש לנו צוות של טכנאים מנוסים ומוסמכים שיגיעו עד אליכם הביתה, יאבחנו את הבעיה ויתקנו אותה תוך שעה.

חשוב לציין שאנו מציעים גם תמיכה טכנית או שירותי התקנה מקצועיים ללקוחות בבתיהם.

אם אתם כמו רוב האנשים, אתם כנראה לא רוצים להחמיץ יום עבודה או לימודים. לכן אנשים רבים פונים לשירותי טכנאי מחשבים בנוחות ביתם.

שירותי טכנאי מחשבים יכולים לעזור לכם לתקן את המחשב מבלי לצאת מהבית. הם גם יכולים לעזור לכם להגדיר מכשירים ותוכנה חדשים למשרד הביתי שלך, כך שלא תצטרך להשקיע שעות על כך כשאתם חוזרים הביתה מהעבודה או מבית הספר.

טכנאי מחשבים ביתיים בעין מעבדת מחשבים מסוגלים לתקן את המחשב שלכם מרחוק על ידי חיבור לאינטרנט. אנחנו יכולים לעשות זאת מכיוון שאנו מסוגלים לגשת לאותם כלים ותוכנה שבהם אתה משתמש בעבודה. איך זה אפשרי?

מעבדת תיקון מחשבים ניידים
מעבדת תיקון מחשבים ניידים

השאלה הנפוצה ביותר שאנו מקבלים מלקוחותינו היא האם כדאי להם לקנות מחשב חדש או פשוט לשדרג את הישן שלהם

הלקוח אינו טכנאי מחשבים ואינו יודע כיצד לתחזק את המחשב. אנו ממליצים להם לעבור למחשב חזק ומהיר יותר שיכול להריץ את התוכנות שהם צריכים.

חשוב לציין שהעצה הזו לא מיועדת רק לאנשים שיש להם מחשבים ישנים. זה מיועד גם לאנשים שיש להם מחשבים חדשים והם לא יודעים איך לטפל בהם.

  אנו ממליצים להחליף, במיוחד אם המחשב בן 6 שנים.

הבעיה העיקרית עם מחשבים ישנים היא שהם בדרך כלל איטיים יותר וחסרים תכונות רבות כמו יציאות USB וקישוריות Wi-Fi. עם זאת, ישנן סיבות נוספות שבגללן כדאי לשקול לשדרג את המחשב לפני רכישת מחשב חדש.  .

מעבדת תיקון מחשבים ניידים
מעבדת תיקון מחשבים ניידים

מחשב נייד נכבה כל כמה דקות מה הסיבה?

כאשר מחשב נייד נכבה כל כמה דקות, זה נובע לרוב מחימום יתר של המעבד. זו תוצאה של גופי הקירור לא מסוגלים לפזר את החום מהר מספיק.

כשזה מגיע למחשבים ניידים, יש כמה סיבות לכך שהם נכבים כל כמה דקות. אלו כוללים:

– המאוורר נתקע ולא מקרר את המעבד

– התחממות יתר של ה-GPU

– מאמץ יתר של זיכרון ה-RAM

הכיבוי האיטי של המחשב הנייד יכול לנבוע מבעיות תוכנה, בעיות חומרה או סיבות אחרות. להלן מספר סיבות נפוצות לכיבוי איטי של מחשב נייד:

הסיבה לכך היא שגוף הקירור אינו יכול להעביר מספיק חום מהמעבד.

– אחר: הסוללה עשויה להתרוקן ויש להחליפה או לטעינה מחדש.

מחשב נייד נכבה כל כמה דקות הוא סימן שהוא מתחמם יתר על המידה.

אם אתה מפעיל מחשב ותהליך האתחול נפסק ואתה מקבל את הודעת השגיאה "שגיאת דיסק שאינה מערכתית או שגיאת דיסק… החלף והקש על מקש כלשהו" אז סביר להניח שהכונן הקשיח שלך כשל.

אם הכונן הקשיח שלך כשל, אתה יכול לנסות לתקן את זה על ידי החלפתו בחדש. אם אינך יכול להחליף אותו, תצטרך למחוק את הכונן הקשיח ולהתקין מחדש את Windows.

מעבדת תיקון מחשבים ניידים

מעבדת תיקון מחשבים ניידים ניידים הם המכשיר האלקטרוני הנפוץ והיקר ביותר בשימוש על ידי אנשים כיום. הם משמשים למגוון פעילויות, כולל עבודה, בידור, מפגשים חברתיים ונסיעות.

מסכי מחשב נייד הם שבירים ורגישים לנזק מנפילות. הסיבה לכך היא שיש להם שכבת זכוכית דקה שעלולה להיסדק בקלות אם המחשב הנייד נפל או נחבט חזק מדי. המסך יכול גם להינזק אם הוא נשרט או נשבר בדרכים אחרות. למסכי מחשב נייד יש בדרך כלל תקופת אחריות של שנה אחת או יותר, אבל זה לא אומר שעליך לחכות עד שהמסך שלך ישבר לפני שתיקנו אותו.

ישנן כמה תקלות נפוצות הדורשות להיכנס למעבדת מחשבים מוסמכת שיודעת לטפל בשברים, סדקים, נזקים פיזיים גלויים ונזק פנימי וחיצוני הנדרש מהמכשיר הנייד עצמו.

התקלות הנפוצות הדורשות תיקון הן שברים, סדקים, נזקים פיזיים גלויים ונזקים פנימיים וחיצוניים.

במובן זה, מחשבים ניידים כיום אינם עמידים כפי שהם צריכים להיות.

פעולות קלות שיחסכו לכם תיקון מסך למחשב נייד

מחשבים ניידים הם הכרח במקום העבודה של היום. אבל, אם אתה לא יודע איך לטפל בהם, הם יכולים להיות בזבוז עצום של כסף. במאמר זה ריכזנו כמה שלבים פשוטים שיעזרו לכם לתקן את מסך המחשב הנייד ללא צורך בעזרה מקצועית.

– אם אתה לא רואה שום נזק על המסך או מתקשה לדעת מה קורה עם המסך, אז סביר להניח שהמחשב הנייד שלך כבר ניזוק וצריך להחליף אותו. חשוב שתפנה לעזרה מקצועית לפני שתחליף את המסך בעצמך.

-ישנה אפשרות שאתה מבחין במשהו מוזר שקורה עם התצוגה של המחשב הנייד שלך כמו קווים או פסים המופיעים עליו אז שם

אם אתה בעלים של מחשב נייד, אתה צריך לדעת איך לתקן אותו. אם לא, תצטרך להוציא הרבה כסף על תיקונים והחלפות. כמה צעדים פשוטים שיכולים לעזור להציל אותכם ממצב זה הם כדלקמן:

– נקו את מסך המחשב הנייד שלך עם מטלית או טישו

– הפעילו מעט לחץ עם האגודל על אמצע המסך כדי להסיר לכלוך או אבק

– השתמשו באוויר דחוס כדי לנקות את מסך המחשב הנייד שלכם

– אם המחשב הנייד שלכם עדיין באחריות, פנו תחילה ליצרן לפני הכנסתו לתיקון.

החלפת לוח אם למחשב נייד כמה זה עולה?

 

לוח אם למחשב נייד הוא חלק חשוב מאוד מהמחשב הנייד שלכם. זה עוזר לתפקוד תקין של המחשב הנייד ומספק תמיכה רבה לרכיבים אחרים. אם הוא ניזוק, עליכם להחליף אותו בהקדם האפשרי.

מתי עלי להחליף לוח אם?

ישנן סיבות רבות שכדאי לך לשקול להחליף את לוח האם שלך. כמה סיבות הן:

-יש בעיה בתצוגה או במקלדת שמקשה או בלתי אפשרית להקליד.

-יציאת USB מפסיקה לפעול מעצמה ללא סימני אזהרה לפני או אחרי זה קורה, גם אם חיברתם פריט היקפי

אם מחשב נייד לא יתוקן, זה יכול להוביל לכשל של לוח האם. זו יכולה להיות בעיה גדולה אם אינכם מצליחים לתקן את המחשב הנייד שלכם בקרוב.

החלפת לוח אם למחשב נייד היא החלטה חשובה שצריכה להיעשות בזהירות. במידה ואתם לא בטוחים אם יש צורך להחליף או לתקן אותו, עליכם להתייעץ תחילה עם הטכנאי המחשב הנייד שלכם

מתי עלי להחליף את לוח האם של המחשב הנייד?

מעבדת תיקון מחשבים ניידים
מעבדת תיקון מחשבים ניידים

חשוב לדעת מתי צריך להחליף את לוח האם של המחשב כי אם אין צורך בהחלפה אז תיקון שלו רק יאריך את חייו ויעלה יותר כסף בטווח הארוך. להלן מספר סימנים המצביעים על כך שצריך להחליף את לוח האם של המחשב שלך:

– המחשב פעל לאט יותר ויותר עם הזמן

– המחשב קורס לעתים קרובות

בדיקת מהירות גלישה באינטרנט

סריקת וירוסים

תמיכה טכנית מרחוק