טכנאי מחשבים לעסקים – המפתח לראש שקט

טכנאי מחשבים לעסקים

טכנאי מחשבים לעסקים-אנו מציעים שירותי תיקון מחשבים עם מעבדה שיכולה לשמש מעבדת מחשבים ניידת עד לבית הלקוח

אם אתם מחפשים חברה אמינה לתיקון מחשבים, חשוב למצוא חברה שיש לה מעבדה שבה הם יכולים לעשות את כל סוגי תיקוני המחשב

הדבר החשוב ביותר כאשר עוסקים בתיקון מחשבים הוא היכולת לזהות ולתקן במהירות את הבעיה. קשה מאוד למצוא חברת תיקון מחשבים טובה מבלי שתהיה לה גישה למעבדה.

אנו מציעים לא רק שירותי שחזור נתונים בכונן קשיח חיצוני, אלא גם שירותים פנימיים כמו תיקוני לוח אם ושדרוגי זיכרון.

כטכנאי מחשבים, תהיה לכם גישה לחלקים של המחשב שלכם שאתם צריכים כדי לתקן אותו.

תיקון מחשבים זו המומחיות שלנו! אנו מסוגלים לספק את כל השירותים שאתם צריכים עבור המחשב האישי או הנייד שלכם

טכנאי מחשבים יכול לעלות בין 200 ל-350 ש”ח לביקור בית תלוי במיקום. מחיר זה תלוי בסוג העבודה שצריך לעשות.

טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

עלות טכנאי מחשבים בעת ביקור בית בבית הלקוח

טכנאי מחשבים בבית הלקוח מיועד בדרך כלל לאנשים שאין להם תקציב למקצוען IT במשרה מלאה ורוצים לבצע כמה תיקונים קלים בעצמם. זה יכול לכלול כל דבר מהחלפת נתב מיושן ועד הגדרת צג נוסף או מדפסת.

העלות הממוצעת של טכנאי מחשבים בבית הלקוח היא בסביבות 150 לשעה כאשר רוב השירותים אורכים 2-3 שעות וחלקם לוקח יותר זמן בהתאם למה בדיוק צריך לעשות.

טכנאי מחשבים הוא אדם המתקן ותחזק מחשבים. הם נקראים בדרך כלל כאשר המחשב מתקלקל. אם הבעיה אינה מסובכת מדי, ניתן לתקן אותה על ידי הטכנאי עצמו. עם זאת, אם הבעיה דורשת עבודת תיקון נרחבת יותר, יהיה עליהם לפנות למעבדה המרכזית שלנו לבדיקה יותר מקיפה ולבצוע תיקון המחשב

טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

שאלות נפוצות בנושא טכנאי מחשבים

1. אם אין קול, תבדוק את הגדרות הקול במחשב שלך.

2. כתובת IP היא מזהה ייחודי למכשירים המחוברים לאינטרנט.

3. הרכיבים הדרושים להקמת רשת ביתית בסיסית הם: כבל Ethernet, נתב ויחידה משולבת של מודם/נתב

טכנאי תמיכה שולחניים בחברות נאלצים פעמים רבות להתמודד עם מגוון בעיות שיכולות להתעורר כאשר הם עובדים על מחשבים. אחד הנפוצים ביותר הוא קול שלא מגיע מהמחשב. אם אתם מוצאים את עצמכם במצב זה,מה עליכם  לעשות

טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים

מהי כתובת IP? ומהו DHCP?

1. כתובת IP היא מזהה המשמש לזיהוי התקנים ברשת. זה בדרך כלל מוקצה למכשירים על ידי היצרן שלהם, או אוטומטית כשהם מתחברים לרשת. בדרך כלל זה כתוב כארבעה מספרים המופרדים על ידי נקודות, כגון 192.168.0.1

1 אתם צריכים רכיבים כגון כבלי Ethernet, נתב ומודם, וספק כוח כדי להגדיר רשת ביתית בסיסית

אם אתה חושד שהמחשב שלך כשל, אולי כדאי שתעיין בהגדרות המדפסת במחשב הלקוח. אולי הם נמחקו או הועברו בטעות, ולכן הם חסרים כעת. אם זה המקרה, אז הגיע הזמן לרכוש מדפסת ומערכת חדשה!

לאחר ההתקנה, הלקוח אומר שהיא יכולה לראות את תיקיות הפרופיל הקודמות במסמכים ובהגדרות, אבל כשהיא מנסה לפתוח אותה, היא מקבלת אה. זה כנראה בגלל קובץ פגום במחשב שלה.

תקלה נפוצה לא ניתן לעבוד עם המדפסת לאחר התקנה מערכת הפעלה חדשה

הלקוח אינו יכול לפתוח את תיקיות הפרופיל הקודמות. הפתרון היחיד לבעיה זו הוא לתת למחשב שלך שירות על ידי טכנאי מחשבים מנוסה

להלן מספר טיפים כיצד תוכל להתמודד עם מצב זה:

– אם אפשר, נסו לברר מה גורם לבעיה ולתקן אותה לפני שתתייאשו.

כאשר לקוח מתלונן על מדפסת ומערכת חדשה לגמרי, חשוב להתייחס לתלונותיו ברצינות ולספק להם את התמיכה הדרושה. חשוב גם לשים לב לבעיה שהם חווים ולנסות להבין מה השתבש.

לאחר ההתקנה, הלקוח אומר שהוא אינו יכול לראות את תיקיות הפרופיל הקודמות במסמכים ובהגדרות, אבל כשהוא מנסה לפתוח אותה, היא מקבלת הודעת שגיאה

אם אתם חושדים שהמחשב שלכם כשל, עליכם לבצע את השלבים הבאים:

– הפעילו את המחשב מחדש

– פתח את מנהל ההתקנים ב-Windows 10 על ידי לחיצה על Windows+X או לחיצה ימנית על מחשב בשולחן העבודה שלך

– קליק ימני על יציאות (COM & LPT)

– הסר את כל התקני ה-USB המחוברים למחשב שלך

– נסה להתקין את המדפסת

\

המחשב לא מצליח לעלות את מערכת ההפעלה מה הסיבה?

קובץ מערכת חסר או פגום יכול להיגרם על ידי דברים רבים כגון:

– וירוס התוקף את המחשב שלך.

– השחתת קבצים ממקור חיצוני.

– בעיית חומרה במחשב שלך.

טכנאי מחשבים לעסקים

אם אתה מפעיל את Windows 8 ו-Windows 10, אין כלי כזה שיתקן את הבעיה הזו. במקרים אלו, עדיף להתקין מחדש את מערכת ההפעלה מעותק גיבוי של הכונן הקשיח או באמצעות דיסק שחזור.

המשתמש לא גיבה את המחשב מזה זמן רב והקובץ חסר. על המשתמש לגבות את המחשב שלו באופן קבוע כדי למנוע הודעת שגיאה זו.

טכנאי מחשבים לעסקים בתמיכה בשולחן העבודה הם האנשים העיקריים שמטפלים ברוב בעיות המחשב. הם אלו שמאבחנים ופותרים בעיות הקשורות למחשבים, מדפסות והתקנים היקפיים אחרים.

משתמש מתלונן שבכל פעם שהוא מחבר מכשיר USB 2.0 למחשב שלו, הוא מקבל הודעת שגיאה "התקן USB לא מזוהה…" מה יכול להיות?

הבעיה היא ככל הנראה עם מנהל ההתקן או החומרה.

זו לא שאלה שהיית שואל את עצמך כל יום. עם זאת, אם אתה טכנאי תמיכה בשולחן העבודה ומישהו מתקשר אליך עם בעיה זו, חשוב שתדע מה לעשות.

גיבוי מידע ממחשבים ישירות לענן

חשוב לגבות את המחשב בשירות אחסון בענן כך שתמיד תוכל לשחזר את הנתונים שלך במקרה של תקלה בכונן הקשיח או אם הכונן הקשיח פגום.

הרבה חברות מציעות שירותי אחסון בענן לצורך גיבוי הנתונים שלנו. חברות כמו גוגל, מיקרוסופט ודרופבוקס הן כמה דוגמאות. לאפל יש iCloud שנועד לגבות את המכשירים והמחשבים שלנו.

הרעיון מאחורי השירותים הללו הוא שהם יאפשרו לנו לגשת לקבצים שלנו מכל מקום ובכל זמן מבלי שנצטרך לדאוג לאובדן הנתונים שלנו או שיושחתו על ידי וירוס או משהו אחר.

הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות תמיד כשאתם מגבים את המחשב שלכם הוא לוודא שאתם מגבים את הנתונים במחשב שלכם. אם יש סיכוי שאתם עלולים לאבד את הנתונים שלכם, עדיף לגבות אותם במקום בטוח. google

מה זה אוברקלוקינג? מהם היתרונות של אוברקלוקינג?

Overclocking הוא תהליך שבאמצעותו מהירות השעון של המחשב מוגברת מעבר למפרטים המדורגים שלו. זה מושג בדרך כלל באמצעות שימוש בתוכנה, כלי עזר לביצוע אוברקלוקינג או שינויי חומרה.

ניתן לבצע אוברקלוקינג במעבד, GPU, זיכרון RAM ורכיבים אחרים. היתרונות של אוברקלוקינג הם בכך שהוא יכול להגביר את הביצועים ולהפחית את צריכת החשמל.

האם צריך לכבות את המחשב בסוף כל יום?

התשובה לשאלה זו תלויה באדם. יש שאוהבים לכבות את המחשב שלהם בסוף כל יום בעוד שאחרים מעדיפים להשאיר אותו פועל כדי להשתמש בו כמכשיר גיבוי.

 בעלי מחשבים מסוימים עשויים לרצות לחסוך את חיי הסוללה של המחשב שלהם ולכבות בסוף כל יום, בעוד שאחרים עשויים לרצות להבטיח שהם תמיד יוכלו לחזור לעבודה במהירות במקרה שמשהו יקרה.

לחלק מהאנשים אולי לא אכפת לנצל את חיי הסוללה של המחשב הנייד שלהם ולהשתמש במטען נייד כאשר הם צריכים כוח נוסף, בעוד שאחרים לא רוצים לדאוג אם הם יכולים לטעון את המחשב הנייד שלהם במהלך היום.

קשה לענות על שאלה זו כי היא תלויה במקרה השימוש. לדוגמה, אם אתה סטודנט ויש לך הרבה עבודה לעשות, אז אתה צריך להשתמש במחשב הנייד שלך מכיוון שהוא מאפשר לך לעבוד בכל מקום. מצד שני, אם אתה כותב שצריך לייצר תוכן בבית ולא רוצה את המחשב שלך כל הזמן, אז נייח אולי עדיף.

בדיקת מהירות גלישה באינטרנט

סריקת וירוסים

תמיכה טכנית מרחוק