טכנאי מחשבים בבית במודיעין

טכנאי מחשבים בבית במודיעין

טכנאי מחשבים בבית במודיעין– אם המחשב שלך לא נדלק, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט לפני פנייה לספק. נתק את המחשב מהחשמל למשך כ-10 דקות ולאחר מכן חבר מחדש ונסה להפעיל אותו.

אם המחשב שלך עדיין לא נדלק לאחר שניסית את שתי השיטות הללו, פנה לספק שלך. ייתכן שהם יוכלו לפתור את הבעיה או להציע עצה בשלב זה.

לעיתים קרובות, המחשב פשוט לא נדלק לאחר שהוצאת אותו מהחשמל. אם למחשב שלכם יש גיבוי סוללה, תוכלו לנסות לנתק אותו מהחשמל למשך כ-10 דקות ולאחר מכן להתחבר מחדש ולנסות להפעיל אותו שוב. אם הבעיה לא נפתרה, פנה לספק שלך.

ניתוק המחשב מהחשמל למשך כ-10 דקות יאפס את המחשב. אם המחשב שלך לא נדלק לאחר מכן, אנא פנה לספק.

כאשר יש לך בעיה עם ספק הכוח של המחשב שלך והוא לא נדלק גם כאשר הוא מחובר לשקע, הנה כמה צעדים שאתה יכול לנקוט:

– נתק את המכשיר מהשקע למשך כ-10 דקות וחבר מחדש.

– אם זה לא עובד, צור קשר עם הספק שלנו.

טכנאי מחשבים בבית במודיעין
טכנאי מחשבים בבית במודיעין

 

טכנאי מחשבים בבית במודיעין

כולנו יודעים כמה וירוס יכול להזיק למחשב האישי שלנו. הדרך הטובה ביותר להימנע מלהידבק בנגיף היא להיות זהירים ולשים לב לבטיחותנו. הנה כמה מהדרכים שבהן תוכל למנוע קבלת וירוס במחשב שלך:

1. אל תפתחו מיילים שאנחנו לא מכירים

2. אל תתפתו ללחוץ על קישורים מפתים כמו "לחצו כאן וקבלו מתנה חינם…..

אם מותקנת במחשב תוכנת אנטי-וירוס, היא צריכה לכלול תכונה המזהה קבצים חשודים. אם יש לך ספקות לגבי הקובץ, אל תפתח אותו כי זה יכול להיות וירוס.

 בסופו של דבר פשוט תבזבז זמן ואולי תמנע מהמחשב שלך לעבוד ביעילות למשך תקופה ארוכה.

אם אינך בטוח מה לעשות, בצע את השלבים הבאים:

1. אל תפתח אימייל שאינך מזהה. 2. אל תבטח בשום קישור מקבוצה או אדם לא ידועים. 3. אם כבר נדבקת בווירוס, פנה לחברת תוכנת האנטי-וירוס שלך לקבלת עזרה.

 

טכנאי מחשבים בבית במודיעין
טכנאי מחשבים בבית במודיעין

התמונה במסך התהפכה לנו ב 90 מעלות / 180 מעלות מה עלינו לעשות כדי לתקן זאת

 אתה מנסה לעבוד או לצפות בסרט ופתאום התמונה על המסך שלך מתהפכת. הפתרון פשוט – הקש על המקשים CTRL+ALT+חץ למעלה.

כאשר התמונה על המסך מתהפכת, ניתן לתקן אותה על ידי לחיצה על ctrl + alt + חץ למעלה. לפעמים התיקון הזה לא עובד ובמקרים האלה אתה צריך ללחוץ על המקשים ctrl + alt + חץ למטה

זה דבר מעצבן ואולי גם היית מתמודד עם זה. אבל אל דאגה, יש כמה שלבים שתוכל לעשות כדי לפתור את הבעיה.

1. לחיצה על ctrl + alt + חץ למעלה אשר יחזיר את תצוגת המסך למצב רגיל.

2. לחיצה על ctrl + alt + חץ למטה אשר יעביר את תצוגת המסך שוב למצב הפוך.

3. לחיצה על ctrl + alt + חץ שמאלה, שיהפוך את התמונה בחלק העליון של המסך ולהיפך.

4. לחיצה על ctrl + alt+ חץ ימינה, אשר יחליף תמונות משני צידי המסך בחזרה למיקומו המקורי

מה עלינו לעשות כאשר האייקון של כפתור הווליום נעלם לנו משולחן העבודה וכיצד נחזיר אותו לעבודה

– לחץ לחיצה ימנית על סרגל הכלים של שולחן העבודה >> הגדרות סרגלי כלים >> הפעל או השבת את סמלי שולחן העבודה >> אישור

– בחר הגדרות מתקדמות >> פתרון בעיות >> השבת את סמלי שולחן העבודה > לחץ על החל > חזרה > החל שוב > אישור

כאשר סמל עוצמת הקול נעלם מסרגל הכלים ושום דבר אחר לא מופיע, אתה יכול להחזיר אותו לעבודה על ידי לחיצה ימנית על סרגל הכלים של שולחן העבודה ובחירה בסמלים של שולחן העבודה.

חלקם קלים לתיקון בעוד שאחרים עשויים לדרוש יותר זמן ומאמץ. כדי להיפטר מסמל עוצמת קול מעצבן, נסה להשבית סמלים בהגדרות סרגל הכלים שלך.

טכנאי מחשבים בבית במודיעין
טכנאי מחשבים בבית במודיעין

מחפש לרכוש מחשב חדש השאלה איזה מתאים לנו?

אנשים היום סקרנים יותר ויותר לגבי הטכניקות החדשות שיצאו. הם רוצים לדעת מה מתאים להם, אבל הם לא מצאו את התשובה בהרבה מאמרים ופוסטים.

הכנו רשימה של כמה מכשירים שיצאו לאחרונה ואנחנו חושבים שהם עשויים להיות מושלמים עבורך. זכור שלפי השימוש שלך, תצטרך מחשב אחר מאשר מישהו שרק רוצה לגלוש באינטרנט או לצפות בסרטוני YouTube.

המכשיר הראשון ברשימה שלנו הוא מחשב שולחני Lenovo Legion 1500 Gaming. יש לו מעבד 6 ליבות מדור 8 Intel Core i7-8700 3.2GHz עם 16GB DDR4 SDRAM ו-1TB NVMe PCIe M2 SSD – שחור

זה מגיע עם גרפיקה ייעודית של NVIDIA GeForce RTX 2080 8GB GDDR6

יש הרבה אפשרויות לבחירה כאשר מחפשים מחשב חדש. קשה לדעת איזה מהם הוא הטוב ביותר עבורנו מבלי להבין איזו משימה ספציפית הוא צריך לעשות.

ישנם חמישה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת רכישת מחשב חדש:

– גודל/מיקום (כמה מקום הוא צריך, איך הוא יאוחסן?)

– מחיר (מה טווח המחירים? אילו סוגי תוספות ניתן להוסיף?)

– תכונות (האם יש בזה משהו מיוחד? יש תכונות או שירותים בונוסים?)

– מותג (אילו מותגים נראים הכי מושכים ומתפקדים היטב באיכות אמינה)

טכנאי מחשבים בבית במודיעין

מחשב נייד יותר נייד וקל יותר לנשיאה ממחשב שולחני, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אנשים שנמצאים כל הזמן בדרכים. עם זאת, מחשבים ניידים הם בדרך כלל פחות חזקים ממקבילים שולחניים שלהם, מה שעלול לגרום לבעיות במשחקים עתירי גרפיקה או תוכנות אחרות. גם למחשבים ניידים לוקח הרבה יותר זמן להתחיל בהשוואה למחשבים נייחים. ככאלה, ייתכן שהם לא יתאימו למשתמשים כבדים שזקוקים לגישה מיידית לעבודתם בזמן שהם בתנועה כגון מעצבים גרפיים או עובדי הזנת נתונים.

מחשבים שולחניים בדרך כלל מציעים ביצועים טובים יותר מכיוון שיש להם יותר כוח עיבוד ו-RAM מאשר מחשבים ניידים. הם גם לוקחים הרבה פחות זמן להתנע ויכולים לתמוך בגרפיקה אינטנסיבית

טכנאי מחשבים בבית במודיעין

אם מחשב לא מתוחזק כראוי, זה יוביל לכאבי ראש מיותרים ולבזבוז זמן על התקנה מחדש. ללא תחזוקה מתאימה, ביצועי המחשב יפחתו ובסופו של דבר יהפכו את המחשב לבלתי שמיש.

עדכון קבוע של מערכת ההפעלה והתוכנה היא רק דרך אחת לתחזוקה נאותה. חשוב לוודא שתוכנת האנטי-וירוס שלך מעודכנת גם כדי למנוע וירוסים ותוכנות זדוניות אחרות להרוס את העבודה או הנתונים שלך.

תחזוקה רשלנית של מחשב עלולה להוביל לבעיות כמו תוכנות זדוניות, ביצועים איטיים, קריסות או אפילו קריסות שיגרמו להחלפת מחשב יקר.

למרות שהמחשב קיים כבר עשרות שנים, יש עדיין שאלות רבות לגבי איך לתחזק אותו כראוי.

בתוך המחשב, יש כונן דיסק קשיח המכיל את המידע החשוב וכן תוכניות שניתן לגשת אליהן. כדי למנוע מהם להיפגם, חשוב שתטפל במחשב שלך ותימנע מאובדן נתונים כלשהם בעתיד.

אחד הדברים המסוכנים ביותר שיכולים לקרות למחשב הוא אובדן נתונים. זה יהיה כל כך בזבוז אם העבודה הקשה, הרעיונות והפעולות שנעשו על ידי המשתמש ייעלמו. אז איך נגן על המחשבים שלנו מפני אובדן נתונים?

באשר לתוכנה, יש הרבה כלים ותוכנות שונות שבהן אנו יכולים להשתמש כדי לשמור על המידע שלנו בטוח. אם אתה מתכנן להפעיל את Windows 10 או MacOS Sierra, עליך לוודא שאתה עושה גיבויים מיד.

טכנאי מחשבים בבית במודיעין מבצע תחזוקת המחשב או המכשיר תמנע כאבי ראש מיותרים ובזבוז זמן על התקנה מחדש וכן תבטיח עבודה איכותית ורציפה יותר של המכונה שלך ללא תקלות

טכנאי מחשבים בבית במודיעין
טכנאי מחשבים בבית במודיעין

למה חשוב לבצע גיבוי מידע בענן שלנו?

אנו מאחסנים את המידע החשוב שלנו בענן. זה נעשה בעיקר כדי שנוכל לגשת אליו מכל מכשיר ומכל מסך.

אבל כשהמחשב ימות, האם אנחנו יכולים פשוט לחזור לענן ולשחזר את כל המידע הזה? מסתבר שבגלל האופן שבו נתונים מאוחסנים במקומות שונים, יהיה קשה יחסית לשחזר את כל המידע הזה בחזרה למחשב חדש.

אנחנו צריכים תוכנית גיבוי לפריטים החשובים שלנו כמו תמונות, סרטונים, קבצי עבודה ושמירת התקדמות למקרה שהמחשב שלנו יקרוס. כדי למנוע אובדן של פריטים אלה, עלינו לאחסן אותם בצורה מאובטחת בכונן קשיח או בכונן הבזק מסוג USB.

שמירת המידע החשוב בתוך המחשב שלנו אינה אתגר יותר. כאשר אנו משתמשים במחשב ואם אנו רואים שהוא כמעט מלא, נוכל פשוט למחוק את הקבצים שאינם נחוצים ולחסוך מקום לקבצים החדשים.

אם אתה חושש לאבד את התמונות, הסרטונים או קבצי העבודה האישיים שלך במחשב, ישנם כלים שתוכל להשתמש בהם כדי לגבות את כל הנתונים שלך בכמה לחיצות פשוטות.

כלים אלו עוזרים לך לעקוב אחר מה שקורה במחשב שלך ולוודא שלא תאבד קבצים חשובים בתהליך.

מחשבים מצוידים בדרך כלל בתוכנת אבטחה כדי לסייע במניעת פריצת המחשב. עם זאת, תוכנות אבטחה אלו עשויות לפעמים להיות מתקדמות מדי ולהקשות על המשתמשים להוציא מידע מהמחשבים שלהם.

הדבר החשוב ביותר הוא לזכור שאם אתה רוצה שהנתונים שלך יישארו בטוחים, עליך לנקוט כמה צעדים מצדך. זה כולל תמיד גיבוי של הקבצים שלך מעת לעת ואחסון גיבוי נפרד למקרה שמשהו יקרה עם חלק מהמחשב שלך.

איך יש לבצע ניקוי ותחזוקת חומרת המחשב?

ישנם דברים רבים שיכולים לגרום לאבק במחשב ובסביבתו להצטבר עם הזמן. בעוד שחלקם כוללים פתיחה תכופה של המחשב, שימוש בשואב אבק עם חיבור למברשת, שימוש במייבש שיער, אנשים שעובדים באזורים לחים צריכים להיזהר עם הנושא הזה, כי מקובל שהם משתמשים במחשבים שלהם בתוך משרדים לחים.

כדי לנקות את האבק ממארז המחשב ולוודא שהוא לא ייכנס לחלקים אחרים של החומרה, עליך להסיר את הכיסוי מהמחשב הנייד או השולחן ולנקות אותו בעזרת מדחס אוויר. אתה יכול להשתמש באוויר דחוס גם בעת ניקוי שולחן עבודה ישן יותר.

ישנן דרכים רבות להרחיק אבק גם במשרד שלך. דרך טובה היא על ידי שינוי מתמיד של המסננים שלך כדי לשמור על זה

טכנאי מחשבים בבית במודיעין– יש אנשים שלא מודעים לעובדה שהאבק עלול לגרום נזק לרכיבים שונים במחשב ולגרום לבעיות חמורות כמו מהירות איטית יותר או כשל מוחלט של רכיב מסוים. וחשוב לשמור על רכיבים אלו נקיים מכיוון שהם תמיד חשופים ללכלוך, אבק ולכלוך.

כדי לשמור על המחשב נקי, השתמש באוויר דחוס כדי להרחיק אבק מהפנים של כל רכיב וגם מסביבו. לאחר מכן השתמש במטלית מיקרופייבר יבשה כדי לנגב את כל חלקיקי האבק שנותרו במחשב שלך.

אחד החלקים החשובים ביותר במחשב שלך הוא המאווררים שלו. מערכות קירור אלו חשובות מכיוון שהן שומרות על המחשב קריר ויציב, ומאפשרות לו לפעול כראוי. ברגע שתתחיל לעבוד עם הרבה אבק במחשב ובסביבתו, תבחין שהוא הופך לאט יותר וקשה יותר להפעלה.

אבק יכול גם להיכנס לחלקים אחרים של המחשב, ולגרום לבעיות שנעות בין ירידה במהירות ועד כיבוי מוחלט. אבק נתקע בחריצים קטנים מסביב למכשיר שלך ואם לא מסומן, זה יכול לעצור לחלוטין את המחשב שלך מלפעול כראוי.

כדי למנוע את כל הבעיות הללו ולמנוע מהן לקרות שוב, כל מה שאתה צריך זה פחית אבק אוויר כדי לבצע ניקוי יסודי סביב המחשב שלך!

טכנאי מחשבים בבית במודיעין
טכנאי מחשבים בבית במודיעין

למה כדאי להזמין טכנאי מחשבים עד הבית?

בעולם המודרני, מחשבים כבר הפכו לחלק מרכזי בחיינו. זה כל כך הרבה שעכשיו אנחנו לא יכולים לדמיין לעשות שום דבר בלעדיו.

המחשב הפך להרחבה הכרחית של חיינו. אנו מבלים שעות מדי יום בחיפוש עבודה ותקשורת ללא כל סיוע.

העסקת טכנאי מחשבים לביתך לא רק חוסכת לך זמן אלא גם כסף. יתר על כן, הטכנאים זמינים 24/7 והם יכולים לעזור בכל הקשור למחשב שלך כולל הסרת וירוסים, קריסות מערכת ותחזוקה כללית.

לא משנה מה הגיל שלך או באיזה סוג עבודה אתה נמצא, אתה צריך מחשב. ישנן סיבות רבות מדוע חשוב להזמין טכנאי מחשבים לביתכם.

טכנאי מחשבים בבית במודיעין
טכנאי מחשבים בבית במודיעין

איך נדע מתי יש לקחת את המחשב למעבדת מחשבים לביצוע תיקון?

כאשר אתה נתקל בבעיות במחשב, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לנסות ולמצוא את מקור הבעיה במהירות האפשרית.

חפש אור לוהט או מהבהב על המסך שלך, מסך כהה, ואם עדיין לא הגיע הזמן להחלפת המחשב, אז יש כמה עצות לפתרון בעיות שאתה יכול לנסות. לדוגמה:

– כבה את כל שאר המכשירים שעשויים להשתמש בחשמל מהמחשב שלך.

– ודא שהמכשירים שלך מחוברים ונטענים בעת השימוש.

– הפעל מחדש את המכשירים שלך. – בדוק שהכל מחובר היטב כדי שלא תפגע בשום דבר בעת הזזתם.

כשמדובר בפתרון בעיה במחשב, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לנסות למצוא את מקור הבעיה. אם אתה מסוגל לזהות את זה, אז יש לך סיכוי לתקן את זה מבלי להיות בטלפון עם טכנאי מחשבים.

ישנן דרכים שונות לזהות את מקור הבעיה. אפשרות אחת היא גורמים חיצוניים כמו פתיחת המארז שלך ובדיקה אם המאווררים שלך עובדים כמו שצריך או חיפוש אחר סימונים כלשהם על לוח האם שלך. אפשרות נוספת היא גורמים פנימיים כגון קביעה אם יש בלאי כלשהו בכונן הקשיח או בזיכרון ה-RAM.

אולי ראית מספר רב של מחשבים שנראים כאילו עברו מלחמה. אתה עשוי גם לראות אינספור בעיות מחשב במדיה החברתית. מהם הסימנים לכך שכדאי לקחת את המחשב למעבדת תיקונים?

תחילה נסו לאתר את מקור הבעיה כמה שיותר מהר כדי שהיא לא תחמיר או תתפשט. זה יעזור לך לזהות את הבעיה במוקדם ולא במאוחר ולוודא שאתה לא מבזבז יותר זמן בניסיון לתקן אותה בעצמך.

אם המחשב הנייד שלך מואט והסוללה שלו לא מחזיקה כל כך הרבה זמן, אז זה יכול להיות אינדיקציה שמשהו לא בסדר בחומרה שלך. זה יכול להיות גם אינדיקציה לתוכנה זדונית או תוכנה פגומה שניתן לתקן במעבדת מחשבים על ידי מומחים.

למה המחשב שלנו נהפך להיות איטי בעבודה?

אם המחשב עדיין עושה בעיות לאחר ביצוע השלבים האלה, אנא צור איתנו קשר! אנו מציעים שירות ייעוץ נעזור לך למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבור המחשב שלך.

מה עושים אם המערכת שלהם מתקשה לענות על הצרכים של העסק שלהם? הם שוכרים טכנאי IT שיכול לנטר ולנהל את כל ההיבטים של תשתית מרכז הנתונים שלהם. כאשר הם לא מצליחים לפתור את הבעיה שלהם בעצמם, הם יזמינו איש מקצוע. יש שני דברים שהם יכולים לנסות תחילה – הפעלה מחדש של המערכת וביטול

לא תמיד קל לזהות את הסימפטומים של בעיה במחשב. הנה כמה דברים שיכולים להיות סימנים לכך שצריך לקחת את המחשב שלך לחנות תיקונים.

לפני שאתה שוכר טכנאי, נסה להפעיל מחדש את המחשב או לנתק אותו ולחבר אותו מחדש. אם הוא עדיין עושה בעיות אז אנחנו מציעים לך אותה!

לפני שאתה לוקח את המחשב שלך לחנות, נסה להפעיל אותו מחדש או לנתק אותו ולחבר אותו מחדש. מדוע זה לא עובד, אז אנחנו מציעים לשלם עבור התיקונים.

מה עושים כאשר המחשב שולחני או מחשב נייד מתחילים להתנהג בצורה מטורפת או לא מאתחלים לאחר הפעלה מחדש, דבר אחד שאתה יכול לנסות הוא לנתק אותו ולהתחבר שוב. אם זה עדיין לא פותר את הבעיה, אל תהסס לפנות אלינו.

טכנאי מחשבים בבית במודיעין

ישנן גישות שונות כיצד לארגן את הכונן הקשיח ולאן הולך המקום. ישנן כמה תוכנות שיכולות למצוא קבצים שאינם בשימוש או מיותרים ולמחוק אותם עבורך.

כמה מהתוכניות הטובות ביותר עבור זה כוללות CCleaner, Disk Cleaner ו- CCleaner Free.

יש כמות גדולה של נתונים שאנחנו צריכים לשמור על המחשבים שלנו. זה יכול להיות בגלל העובדה שאנחנו כל הזמן שולחים, מקבלים ומשתפים מידע. עם זאת, אל לנו להיות מודאגים מדי מכיוון שיש דרכים לפנות מקום בדיסק הקשיח שלך על ידי מחיקת קבצים מיותרים ואיחוד.

אחת השיטות היא מחיקת קבצים זמניים לאחר שנעשה בהם שימוש או קריאה. השיטה האחרת היא להשתמש בכמה תוכניות שיכולות לאתר קבצים שאינך צריך או להשתמש בהם ולעזור לך להסיר אותם כמו גם לאחד את הדיסק הקשיח שלך.

"הגענו לנקודה שבה אין לנו מקום בדיסק הקשיח". – כאן, אנחנו מדברים על הנושא של ניסיון לפנות מקום למידע חדש כאשר האחסון האישי הגיע לגבול. בחלק זה תלמדו על

אין צורך להחזיק בדיסק קשיח מלא בשום אופן, אך מקום בו יכול להיות חיוני. אז מה שאתה צריך לעשות זה לזהות קבצים שאינם בשימוש ולמחוק אותם. את רובם ניתן למחוק באמצעות הכלים המובנים של מערכת ההפעלה.

ראשית, לעת עתה, עליך לוודא שאין בדיסק הקשיח שלך קבצים מיותרים. כמו כן, חשוב לבדוק ידנית האם ישנם קבצים שאינם נחוצים יותר או שאינם בשימוש על ידי תוכנות במחשב ולהסיר גם אותם מהדיסק.

אתה יכול גם לנקוט בצעדים אחרים כגון הפעלת חיפוש קבצים בכונן הקשיח ואיחוד כל הקבצים לתיקיה אחת או יצירת ארכיון של מה שאתה רוצה לשמור, מה שיכול לעזור עם כמה בעיות שבהן אתה עשוי רק

המעבדה המרכזית של מודיעין עד הבית

חשוב לבצע איחוי לדיסק הקשיח לשמור על סדר הקבצים שיהיו רציפים

זו שאלה שרבים מאיתנו שאלו את עצמנו לפני שהגענו לנקודה שבה איננו יכולים להתקין תוכנות נוספות במחשב שלנו.

נראה שהתשובה לשאלה זו אינה קלה כפי שהיא נשמעת כי במציאות אתה צריך לדעת מה אתה עושה ולא מותקן במחשב שלך. לאחרונה חלה התפתחות מבחינה טכנולוגית שעזרה לנו לפנות מקום נוסף בדיסק הקשיח שלנו. זה נקרא SDelete.

במאמר זה, הצלחנו לענות על כל השאלות שלך על איך אתה יכול להפוך את הדיסק הקשיח שלך לנקות שוב בעצמך מבלי לשלם עבור תוכניות יקרות או הורדת תוכנות חסרות תועלת.

זה לא רק הטלפון, המחשבון והמוזיקה שלך שאתה צריך כדי לשמור על המרחב נקי.

טכנאי מחשבים בבית במודיעין
טכנאי מחשבים בבית במודיעין

מה הם כרטיסי ההרחבה בתוך המחשב וכיצד יודעים איזה כרטיס הרחבה לרכוש?

כרטיסי ההרחבה שנמצאים בתוך המחשב הם דבר חדש למדי. הם קיימים כבר כ-15 שנה. עם זאת, על מנת לבקש כרטיס הרחבה חיצוני, תצטרכו לפנות ליצרן לוח האם ולשאול אותם איזה סוג כרטיסי הרחבה הם מספקים. אלה שונים מאלה שבמחשב וישתנו בהתאם לסוג המארז שאתה רוכש עבור המערכת שלך.

במקרים מסוימים, תצטרך לשלם עמלה קטנה כדי לבקש כרטיס חיצוני או לקנות אחד על הסף.

בעת רכישת מחשב, רוב האנשים לא יודעים אילו כרטיסי הרחבה כלולים ברכישה. עם זאת טכנאי מחשבים בבית במודיעין ישנם כמה כרטיסי הרחבה שמגיעים עם רכישת מחשב חדש שאולי לא ידעתם עליהם.

כרטיס ההרחבה הוא עמוד השדרה של המחשב שלך ונמצא בתוך לוח אם. ישנם סוגים שונים של כרטיסי הרחבה אשר ניתן לסווג לפי מקרה השימוש בהם כגון כרטיס גרפי, כרטיס קול או כרטיס משחק. אם אינך בטוח איזה סוג של כרטיס הרחבה עליך לרכוש, שאל את הקמעונאי שלך או קרא מדריכים מקוונים לפני שתסיים את הרכישה.

הדרך היחידה לדעת איזה כרטיס הרחבה לרכוש היא להסתכל על לוח האם.

הבסיס לבחירת כרטיס המסך המתאים לך מבוסס על סוג המשחקים או התוכנות שאתה רוצה לשחק. חשוב לא רק לבחור את החומרה הטובה ביותר אלא גם לוודא שהיא יכולה להיות תואמת למערכת המחשב שלך.

טכנאי מחשבים בבית במודיעין

כרטיסי הרחבה הם אוסף של מעגלים ורכיבים שונים אחרים שניתן להכניס למחשב. כרטיסי הרחבה מאפשרים למשתמשים ליצור מחשב מותאם אישית משלהם. לכרטיסים אלו יתרונות רבים כמו שהם ניתנים לרכישה בתפזורת על ידי החברה וליצור אותם בזמן הצורך על מנת להפחית בזבוז, אין צורך לתכנת אותם, הם קטנים ממחשב שלם וניתן להשתמש בהם עם מספר מחשבים .

  זהו הרכיב הגדול ביותר של המערכת שלך. בהתאם למותג ולדגם, עליך לדעת איזה סוג של כרטיס הרחבה תואם ללוח האם הספציפי שלך.

  עם זאת, ישנם יתרונות גדולים של בניית לוח משלך כמו גם כגון

זיכרון RAM, שטח דיסק ו-GPU של מחשב הם הרכיבים החשובים המובנים. עם זאת, לכרטיס הרחבה יש תכונות נוספות המסייעות בביצועי המחשב שלך.

כרטיס הרחבה הוא רכיב חומרה המותקן במחשב המאפשר לך להשתמש בהתקנים נוספים או להגדיל את כמות הזיכרון וכוח העיבוד. הם משמשים להוספה או שדרוג של חלקי המחשב שלך מבלי להחליף הכל ביחד.

הרבה כרטיסי הרחבה במחשב מגיעים עם כמות מוגבלת של זיכרון. אם ברצונך להתקין זיכרון נוסף במערכת שלך, תצטרך לרכוש כרטיס לא מובנה. כרטיסים לא מובנים ידועים גם בכך שהם נוחים יותר מאשר עמיתיהם המובנים.

אין ספק שיש הרבה מקום אחסון בלוח אם, אבל לא קל להבין איזה כרטיס הרחבה לרכוש. ישנם שני סוגים של כרטיסי הרחבה – מובנים ובלתי מובנים. בעוד שכרטיסים מובנים מגיעים עם תכונות ומפרטים מוגדרים, הכרטיסים הלא מובנים אינם זקוקים להרבה תצורה לפני שהם יכולים לתפקד כראוי.

טכנאי מחשבים בבית במודיעין
טכנאי מחשבים בבית במודיעין

מדוע לתקן את המחשב במעבדה המרכזית של עידן מעבדת מחשבים?

אנו מבינים שזה די בלתי אפשרי לסחוב איתך את המחשב שלך. לכן יש לנו את המעבדה מלכתחילה, אז אתה יכול לבוא ולהשאיר אותה שם. כך, כאשר אתה צריך את המחשב שלך בחזרה, אנו שמחים להחזיר לך אותו.

אם אתה חושש שהמחשב שלך יתוקן על ידי מישהו שלא יודע מה הוא עושה, עידן מעבדת מחשבים זה המקום בשבילך. הטכנאים שלהם עברו הכשרה והסמכה לעזור ולספק את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותיהם.

 

טכנאי מחשבים בבית במודיעין

אם יש לך מחשב נייד של Lenovo והוא הפך לאנגלית, יש כמה דרכים לתקן את זה. אתה יכול להסיר את כל התוכנות במחשב או לעדכן את ההגדרות של המחשב. בדוק אם אתה יכול לשנות את השפה בהגדרות התצוגה שלך לאנגלית.

לנובו הוא אחד המותגים המהימנים ביותר עבור מחשבים ניידים בימינו.   ניתן לתקן זאת על ידי בדיקת הגדרות השפה. אם זה עדיין לא עובד ואין עדכונים לתוכנה שלך,

חלק חשוב בהישרדות הוא הכנה לכל מצב שעלול להתרחש בדרכנו. להחזיק מכשיר שעובד כמצופה הוא חיוני וזה מחייב לוודא שהמכשיר פועל כהלכה בכל הנסיבות. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי בדיקה אם הגדרות השפה במכשיר שלך מוגדרות כהלכה או לא כדי למנוע בעיות עם השפה בעתיד.

 אם אינך בטוח איזו הגדרה גורמת לבעיה, עדיף להיכנס להגדרות של המכשיר ולבדוק מה השתנה.

 אם אינך בטוח איזו הגדרה גורמת לבעיה, עדיף להיכנס לתפריט ההגדרות במכשיר ולבדוק מה השתנה.

אילו סוגי תקלות נפוצות יש בתיקון מחשב נייד?

מחשבים ניידים הם מכונות שבירות ופגומים עלולים לגרום לנזקים יקרים.

סוגי הנזקים הנפוצים ביותר בתיקוני מחשב נייד כוללים שפיכת קולה, אלכוהול, קפה או מים על הרכיבים. הדבר עלול לגרום לנזק נוסף לתיקון אם לא יטופל במהירות.

עם המגוון הרחב של מחשבים ניידים, חשוב מאוד להכיר את התקלות הנפוצות שעלולות להתרחש במחשב הנייד שלך.

טכנאי מחשבים בבית במודיעין

תיקון מחשב נייד הוא עסק מסובך מאוד. ישנם מספר רכיבים בתוך המחשב הנייד, אשר עלולים להקשות על תיקונו והחלפת חלקים. עם זאת, ישנן מספר טעויות שבעלי מחשבים ניידים וטכנאים עושים לעתים קרובות בזמן שהם מטפלים במחשבים הניידים שלהם.

כמה טעויות נפוצות בתיקון מחשב נייד הן:

4) שפיכת נוזלים בתוך המערכת, זה כולל קולה, קפה או מים;

5) החלפת כבלים לא נכונים – לפעמים זה נובע מהחלפת כבל קרוע באחר ממכשיר מסוג אחר; ו

6) תיקונים ברמת לוח האם שניתן לבצע על ידי המשתמש ללא צורך לשלוח לשירות.

מה עושים במקרה של תקלות במקלדת שבזמן שהיא אינה מגיבה?

מקלדת היא חלק מאוד עדין מהמחשב הנייד. זה חלק שאתה צריך לטפל בו ולתחזק למענך. ישנם דברים מסוימים שאתה יכול לעשות במקרה שהמקלדת תפסיק להגיב.

מדוע המקשים מפסיקים להגיב, ישנם שלבים מסוימים שיכולים לעזור לך לפתור את הבעיה:

– הפעלה מחדש של המערכת

– לחיצה על מקשים ביתר כוח

– שימוש במקשים שונים ברצף

המקלדת במחשב הנייד שלך היא חלק עדין מהמכונה. זה יכול להישבר בקלות אם זה לא מטופל כראוי. אם אתה מחפש מידע נוסף על מה לעשות במקרה של תקלה במקלדת, מדריך זה יעזור לך.

אם למחשב הנייד שלך יש נזק משמעותי שנגרם ממפתח שבור במקלדת או פגיעה בו בטעות, עליך לפנות לעזרה מקצועית בהקדם האפשרי. עליך גם לוודא שהנתונים שלך עדיין בטוחים לפני שתעביר אותם למישהו אחר לתיקון או שירות

המקלדת היא אחד החלקים החשובים ביותר של מחשב נייד. המקלדת עדינה ויש להתייחס אליה בזהירות.

כאשר תלחץ על מקשים בעוצמה רבה, אתה עלול לשבור את המפתח או אחד ממרכיביו. אם זה קורה, עליך לפנות מיד לעזרה, אחרת יקשה עליך להקליד ללא כל עזרה חיצונית.

במידה ואתם עומדים בפני תרחיש כזה, אל תשפשפו את האצבעות על המקום בו היה המפתח. זה עלול להחמיר את המצב ולשבור מפתחות נוספים או לגרום לתפקוד לקוי בטווח הארוך.

במקרה שאם ה-Mac שלך לא מגיב לאחר לחיצה על מקש מספר פעמים ויהיה לך קשה להקליד ללא כל עזרה חיצונית, אל תיבהל; כל מה שאתה צריך לעשות הוא ללחוץ על shift-control-Option בו זמנית

טכנאי מחשבים בבית במודיעין
טכנאי מחשבים בבית במודיעין

המחשב שלי מתחמם בצורה חריגה מתכבה ונדלק לבד מה עושים?

אם המחשב מתחיל להתחמם בצורה חריגה, אפשר לכבות אותו לפני שמערכת השבבים תתקלקל.

בשלבים הראשונים של התחממות יתר של המחשב, חשוב לנקוט בפעולה בהקדם האפשרי. כדאי לנסות לבצע תחזוקה בסיסית כמו פתיחת חלון או הפעלת המאוורר עם המחשב.

הסיבות לבעיות במחשבים הן מגוונות ויכולות לכלול בעיות הקשורות לחומרה או לתוכנה. חלק מהבעיות הללו עשויות לדרוש עזרה מקצועית!

ההסבר הנפוץ והסביר ביותר למחשב שנכבה באופן בלתי צפוי הוא ציוד תקול.

הבעיה במערכת השבבים של המחשב יכולה להיות קשורה לזרימת אוויר לקויה, התחממות יתר ובעיות עיצוב פנימיות אחרות. מגוון בעיות חיצוניות עלולות להוביל גם לכשל, כמו ניתוק החשמל או הנחת המחשב על הצד.

אם המחשב שלך נכבה בפתאומיות במהלך האתחול או ההפעלה ואינך מסוגל לפתור זאת בעצמך, ולכן יש לפנות טכנאי מחשבים בבית במודיעין שקול לבקר במרכז שירות לקבלת סיוע נוסף.

האם שווה לתקן מחשב בן 5-6 שאינו נדלק?

 זה עשוי לעלות בסביבות 300-400 ש"ח ועדיף להשקיע 1500 ש"ח ומעלה על חדש שעדיין יעבוד.

עדיף להשקיע במחשב חדש מאשר לתקן ישן.

במקרים מסוימים, כדאי לתקן מחשב שכן הוא עשוי להחזיק עוד שנה והחודש.

 אם המכונית שלך מתקלקלת תוך 5 שנים, אתה אמור להיות מסוגל לתקן את זה תוך 3-4 חודשים עם אותה השקעה.

מה הוא Registry במחשב? וכיצד ניתן לערוך רג'יסטרי?

הרישום הוא כמו מסד נתונים המאחסן את כל ההגדרות והתצורות של המחשב שלנו. הרישום גם עוקב אחר חומרה, מנהלי התקנים ותוכנה במחשב שלך. זוהי סדרה של קבצים במערכת ההפעלה Windows שלך (המכונה מפתח רישום).

עורך הרישום משמש לצפייה במצב הנוכחי של הרישום על מנת לערוך את המידע בו.

בעצם, הרישום הוא כמו מערכת קבצים של מערכת הפעלה. הוא מאורגן לקבצים ותיקיות עם שמות ומטרות שונות כך שתוכל לאתר בקלות את מה שאתה צריך מבלי שתצטרך לגלול ברשימה ארוכה של שמות כדי למצוא אותו.

טכנאי מחשבים בבית במודיעין

רישום הוא מסד נתונים במחשב. הוא מכיל מידע על התוכניות המותקנות במחשב. הרישום מתעד את כל ההגדרות שנעשו במחשב מכל מיני פעולות ועדכונים שנעשו בקבצי מערכת.

מקרה שימוש: רישום משמש בעיקר לניהול ואחסון נתונים הקשורים לתוכניות המותקנות במחשב.

רישום משמש בעיקר לניהול ואחסון נתונים הקשורים לתוכניות המותקנות במחשב.  מעבדת מחשבים

מעבדת מחשבים

טכנאי מחשבים בבית במודיעין

קבצי הרישום ידועים גם כקובץ system.dat וקובץ user.dat. שני הקבצים משמשים לאחסון מידע במחשב, בהתאם למה שקיים לפני הוספתו.

רישום הוא ספר חשבונות המשמש כספרייה שעוקבת אחר שינויים שבוצעו במחשב שלך. הרישום הוא אחד הרכיבים החשובים ביותר במערכת ההפעלה חלונות. קבצי הרישום של מחשב – user.dat ו-system.dat מאוחסנים תחת

התיקיה Windows\System32

עורך הרישום של Windows הוא הכלי המובנה המאפשר לך לערוך את הרישום שלך בקלות רבה. חשב, למשל השעה והתאריך, קבוצות העבודה וכמה סיסמאות.

עורך הרישום הוא כלי שעוזר לך לשנות את הגדרות הרישום במהירות עם הוראות קלות לביצוע שלעיתים זמינות גם באינטרנט.

טכנאי מחשבים בבית במודיעין

בואו נסתכל על היתרונות מול החסרונות בעת שדרוג המחשב. אין ספק שזה מועיל במובנים מסוימים, אבל יש לזה גם חסרונות.

היתרון הכלכלי של שדרוג המחשב שלך על פני קניית מחשב חדש יכול להיות יתרון מוחץ.

לגבי החסרונות – אין הרבה חסרונות בשדרוג המחשב על פני קנייה של חדש, מלבד אובדן הערך של המחשב הישן. אם אינך רוצה למכור או לתרום את המחשב הישן שלך ולהשתמש בו כגיבוי כמו בכל מכשיר אלקטרוני, אז זה עוד חסרון שכדאי לשקול.

ישנם יתרונות וחסרונות בעת שדרוג המחשב. אמנם יש יתרון גדול בקניית מחשב חדש, אבל זה יעלה לך יותר כסף.

כשמדובר בשדרוגי מחשב, קל לראות את היתרונות. ניתן לפקח על שיפורים בביצועי המערכת ומהירות מהירה יותר. החיסרון הוא שלא כל השדרוגים מועילים למחשב שלך באותה מידה. זה החיסרון של שדרוג המחשב במקום לקנות חדש.

החיסרון העיקרי של שדרוג במקום לקנות מחשב חדש הוא שהחיסכון בעלויות שלהם יתאדה כאשר תצטרך לשלם פעמיים עבור תיקונים או חלקי חילוף.

הרשת האלחוטית הביתית שלנו מאפשרת למחשבים להעביר נתונים ולשתף קבצים ומדפסות באופן אלחוטי ללא כבלים?

הפונקציה האלחוטית של רשת ביתית אינה קשורה רק לתקשורת בין מחשבים.

ישנם היבטים רבים נוספים שהרשת האלחוטית מספקת לבתים ולמשרדים שלנו,

טכנאי מחשבים בבית במודיעין

תיקון מחשב נייד הוא תהליך שצריך להיעשות על ידי מומחה. אבל לעתים קרובות, זה גם יקר.

אבל תיקון מחשב נייד לא צריך להיות יקר אם אתה יודע לאן ללכת ולמי לפנות.

תיקון מחשב נייד הוא שירות יקר ויכול להיות תהליך מייאש.

מחשבים ניידים חדשים הם יקרים ולכן אין זה מפתיע שגם תיקוני מחשבים ניידים. עם זאת, ישנם גורמים רבים שמשפיעים על המחיר כמו המותג והדגם.

עבור חברות, מחשבים ניידים הם חלק חשוב יותר ויותר מתשתית הרשת שלהן. ויכול להיות יקר להחליף מחשב נייד כאשר הוא מתקלקל או מתקלקל. גם תיקון המכשיר עצמו עלול להיות יקר – במיוחד בהשוואה לקניית עוד אחד.

טכנאי מחשבים בבית במודיעין
טכנאי מחשבים בבית במודיעין

מה הפתרון הנכון לגיבויים בעסק ובבית לשמור על המידע החשוב שלנו?

אנו תלויים בנתונים שלנו בכל מה שאנו עושים, החל מהעבודה היומיומית ועד לפעילויות בשעות הפנאי.

בכל פעם שאתה משנה את הנתונים שלך, הם מאוחסנים בקובץ חדש שיש לו את הסיומת .bak

הפתרון הנכון לגיבויים בעסק ובבית הוא ליישם את מה שמכונה "כלל 3-2-1"

גיבוי מקוון הוא סוג של אחסון בענן. 

טכנאי מחשבים בבית במודיעין

כאשר הסוללה של המחשב הנייד שלך מתחילה להתרוקן, היא צריכה להיטען. סוללת מחשב נטענת בדרך כלל באמצעות מטען.

ישנם מספר מותגים ידועים של מטענים והם שונים במחיר ובאיכות.

מטען למחשב נייד יכול לעלות בין 10 ל-200 דולר בהתאם לאיכותו, הכוח והקיבולת שלו.

מטען למחשב נייד הוא מכשיר הממיר מתח AC משקע בקיר למתח DC לטעינת מחשבים ניידים. זהו אביזר חיוני ללפטופ ובלעדיו, לא ניתן להשתמש במחשב הנייד.

וריאציות המחיר תלויות ברכיבים הכלולים במטען כגון קצות מתאם וכבלים.  דגמי מטען המגיעים עם מספר טיפים או

מטענים למחשבים ניידים הם אחד האביזרים הנפוצים והחיוניים ביותר למחשבים ניידים.   החדשות הטובות הן שהם בין חלקי המחשב הנייד הזולים ביותר מדי!

טכנאי מחשבים בבית במודיעין
טכנאי מחשבים בבית במודיעין

המחיר תלוי לרוב בתאימות, במותג ובתכונות שמציע מטען מסוים.

למה יש לי פסים לאורך כל המחשב?

ניתן לפתור את הפסים על ידי הקפדה על כך שהמסך יהיה מאונך למקור אור.

להרבה אנשים פשוט יש בעיה עם פסים על מסך המחשב שלהם. הפסים השחורים חלשים, אבל הם שם.

הרוחב של הקווים השחורים הוא בערך סנטימטר או פחות, וזה הדבר הכי מעצבן בהם.

 

טכנאי מחשבים בבית במודיעין

ישנם מספר גורמים שצריך לקחת בחשבון על מנת שנוכל לקבל את ההחלטה הטובה ביותר. ראשית, האם המחשב שאנו רוצים עדיין זמין? אם הדגם אזל מהמלאי אז יהיה קשה למצוא יד שנייה. שנית, האם יש לנו מספיק תקציב למחשב חדש? מוטב יהיה אם ניתן להרשות לעצמה רכישה זו מכיוון שהיא מבטיחה אמינות ואיכות בביצועים. לבסוף, כמה שטח אחסון אנחנו צריכים?

  והתשובה היא שזה תלוי בצרכים ובתקציב שלך.

  לדוגמה, כמה זמן המחשב ישרת את הצרכים הנוכחיים שלך? כמה שטח אחסון יידרש? איזה סוג מעבד אתה צריך וכמה זיכרון RAM

טכנאי מחשבים בבית במודיעין
טכנאי מחשבים בבית במודיעין

מה ההבדל בין מחשב שמיועד לעסק למחשב רגיל

בתעשיית המחשבים קיימים שני סוגים עיקריים של מחשבים: מחשבים עסקיים ומחשבי צרכנים. שני הסוגים משרתים מטרות שונות ויש להם תכונות שונות, מה שאומר שהם לא ניתנים להחלפה.

 למידע נוסף על מה שהופך מחשב למכשיר עסקי או מכשיר צרכני, עיין בפוסט בבלוג שלנו בנושא זה כאן.

לכל חברות המחשבים כמו HP, Lenovo, Dell ועוד יש לפחות שתי סדרות מחשבים:

סדרה אחת מיועדת לשיווק המוני – מטרתה למכור כמה שיותר

המחשב בנוי מראש מחומרים זולים, ופחות אמינים.

 לוח האם רגיש גם לירידות מתח, כך שיהיה חכם להחזיק בספק כוח עילי או התקן UPS כשאתה מפעיל את המחשב העסקי שלך.

לוח האם יהיה רגיש יותר לירידות מתח (זה הדבר שמאפשר לך לדעת שהמחשב הנייד שלך דלוק) כי הוא עשוי מחומרים זולים יותר ופחות אמינים. זה אומר שאם אתה מתכוון להפעיל לחץ כלשהו על המחשב (כלומר לשאת אותו בתיק שלך או לדפוק אותו מכל דבר) אז זה יכול להשפיע על לוח האם, כך שהמחשבים האלה בדרך כלל קצת פחות יציבים.

טכנאי מחשבים בבית במודיעין
טכנאי מחשבים בבית במודיעין

איזה מסך מחשב מומלץ במחיר של עד 1000 ש"ח?

באופן אישי, יש לי צג של Dell שקניתי לפני כחמש שנים. אני מאוד שמח עם זה. למעשה, כשאחותי רצתה לקנות צג מחשב חדש, היא גם הלכה עם דגם של Dell שהצעתי לה.

אחת הבעיות העיקריות במסכי מחשב היא גודל המסך. יש כל כך הרבה סוגים שונים של מסכים לבחירתך – LCD, LED, OLED, 4K ועוד. אבל באופן כללי, אני תמיד ממליץ על מסכי מחשב של Dell.

זהו מותג ותיק ואמין. באופן כללי, אני פועל לפי כלל פשוט – אם למוצר יש אחריות לשלוש שנים והמחיר נמוך מ-1,000$ אז שווה לרכוש אותו.

אני ממליץ על מסכי מחשב של Dell. זהו מותג ותיק אך אמין. ככלל, אני פועל לפי כלל פשוט – אם למוצר יש אחריות לשלוש שנים והמחיר הוא עד 1000 ש"ח אז שווה לקנות אותו.

התשובה לשאלה זו היא שהמסך תלוי בהעדפת המשתמש ובצרכים שלו. הדברים החשובים ביותר הם לבדוק את האחריות ואת המחיר.

יש הרבה אפשרויות שונות למסכים, אז כדאי להקפיד לשקול את האפשרויות לפני רכישת צג. זה כולל דברים כמו אחריות, איכות פיקסל, גודל, איכות צבע וחדות.

תרצה לברר כמה זמן אחריות הם מציעים על מסך המחשב המסוים הזה לפני שאתה קונה אחד. לדוגמה, אם הם מציעים 5 שנות אחריות אז עדיף לך לקנות את מסך המחשב הזה כי יש סיכוי גבוה יותר שהוא יחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר אחר עם פחות אחריות.

טכנאי מחשבים בבית במודיעין

בשוק קיימות אפשרויות רבות לצגי מחשב, ונקודות המחיר יכולות לנוע בין 400 ל-1,000 שקל.

יצא לי טוב עם מסכי מחשב של פיליפס, הן מבחינת איכות הצבע והחדות והן מבחינת האחריות. בנוסף, מסכי המחשב של Samsung Mo.

אתה צריך מסך מחשב אמין כדי שתוכל ליהנות מהמיטב מהיום שלך. רוב האנשים בדרך כלל מבלים זמן רב מול המסכים שלהם, בעבודה או בבית. הגודל המינימלי המומלץ של מסך המחשב כיום הוא 24 אינץ'.

לאנשים רבים אולי יש מספיק כסף רק למוניטור תקציבי והם יחפשו מחירים מתחת ל-$1000 עבור אחד שהוא אמין ומתאים לצרכים שלהם, אבל עם כל המותגים השונים שקיימים, זה יכול להיות קשה להחליט איזה מהם יעבוד הכי טוב. חשוב גם לוודא שאתה מקבל את האיכות הנכונה מבלי לשבור את הכיס.

היה לי מזל טוב עם מסכי פיליפס, במיוחד מכיוון שיש להם גם איכות צבע וחדות טובה, כמו גם אחריות מצוינת. בנוסף לסמסונג מו יש מסכי מחשב באיכות מעולה בהיצע

טכנאי מחשבים בבית במודיעין
טכנאי מחשבים בבית במודיעין

איזה מרכזיית טלפונים כדאי להתקין במשרד?

לכל שלושת סוגי המרכזיות יש יתרונות וחסרונות משלהם. המרכזיה המתארחת היא האפשרות הטובה ביותר עבור חברה קטנה מכיוון שיש לה את הדרישה הקטנה ביותר למעורבות הצוות.

עם זאת, מי שרוצה להשתמש בשירותי VoIP במשרדו יצטרך לרכוש מכשיר אחר שעלול לעלות ביוקר. המרכזייה הדיגיטלית דורשת יותר ידע טכני ומעורבות צוות, אך היא מספקת אבטחת רשת טובה יותר, העברת שיחות מתקדמת, אפשרויות דואר קולי וכו'. המרכזייה המתארחת בענן אינה דורשת עלות מוקדמת אך יש עמלות חודשיות כמו גם עלויות נסתרות אחרות (למשל, תוספת חיובים עבור קישוריות PSTN).

הטלפון האנלוגי הוא הסוג הנפוץ ביותר של טלפון משרדי. טלפונים אנלוגיים הם גם הזולים ביותר לרכישה. ההתקנה עשויה להימשך ימים רבים וכוללת שימוש בטכנאים מיוחדים כדי להתקין את הטלפונים הללו, להגדיר אותם בצורה נכונה ולבדוק את אמינותם לפני שמאפשרים למשרד להשתמש בהם.

מרכזיות ענן עובדות עם טכנולוגיית ענן ויש להן הרבה מאותן תכונות כמו מרכזיה דיגיטלית אבל בלי כל המורכבות.

בעלי עסקים קטנים מודרניים מחפשים לחסוך כסף בכל היבט של הפעילות שלהם. הרוב המכריע לא רוצה להוציא את הכסף על רשת טלפון פרטית, אבל הם לא רוצים להקריב את רמת השירות שהם מספקים ללקוחותיהם. כדי לפתור בעיה זו, חלק מהחברות פנו למערכות טלפון מרכזיות מתארחות.

 הם מספקים לך את כל התכונות שאתה צריך ואתה משלם להם על זה. זה יכול לכלול תיבות קוליות והעברת שיחות, הודעות דואר קולי לדואר אלקטרוני, תוכנות פקסים, תפריטי דיבור אוטומטי ועוד.

מה זה מרכזיה טלפונית למשרד?

הגיע הזמן להיפטר ממערכת הטלפון הישנה שלך.

מרכזיית טלפון משרדית היא מערכת טלפון ברמה עסקית. מערכות אלו מספקות את הפונקציונליות הנוספת שעסקים זקוקים לה בפתרון טלפוני, כמו יכולת העברת שיחות, קיבוץ שלוחות ותא קולי.

מרכזית הטלפון במשרד מותקנת בדרך כלל על ידי ספקי טלפון או ספקי טלקום. שירות מסוג זה כולל בדרך כלל קו אחד או שניים של רשתות טלפון ציבוריות (PSTN), ועד שש מרכזיות סניפים פרטיים (PBX).

מרכזיות טלפון מספקות מערכת טלפון ברמה עסקית. מערכות אלו מיועדות לעסקים הזקוקים לפונקציונליות נוספת, כגון שולחן עבודה חם ושיחות ועידה בווידאו.

מרכזיות טלפון חשובות לחברות מודרניות שצריכות טלפון למקום העבודה. הם משמשים כדי לספק חיבורים באיכות גבוהה, יתירות ואמינות, למקרה שהטלפון במשרד יתקע.

כיצד עובדת מרכזיה טלפונית IP לעסקים?

מוקד טלפוני עסקי זמין עבור החברה שלך כדי להגביר את שירות הלקוחות ולספק את חווית הלקוח הטובה ביותר. זה יכול לעזור לך להשיג יותר לקוחות בכך שתוודא שהלקוחות שלך מקבלים את המידע שהם רוצים כשהם צריכים אותו.

עסקים משתמשים במוקדים טלפוניים לא רק כדי לספק שירות לקוחות, אלא גם כדי לייצר לידים חדשים ולקדם את השירותים והמוצרים שלהם.

מוקד טלפוני עסקי הוא מקום עבודה שיש בו ציוד טלפוני, מחשבים וציוד משרדי אחר המשמש את החברה למענה לפניות טלפוניות ומתן שירות לקוחות. מרכז מסוג זה חשוב מאוד לעסקים מכיוון שהוא יכול לספק ללקוחות דרך ליצור קשר עם מישהו כאשר יש בעיה.

ישנם תפקידים רבים שעובדים במוקד עסקי. תמצאו אנשים שעונים לשיחות הטלפון, מהנדסי תמיכה טכנית ואנשי מכירות. עסקים זקוקים למרכזים מסוג זה מכיוון שהם רוצים להיות מסוגלים להציע ללקוחותיהם את הרמה הגבוהה ביותר של שירות לקוחות.

מוקד טלפוני הוא חלל משרדי המאכלס ציוד טלפוני ואנשי צוות העונים לשיחות לקוחות שמקורן בפינות אחרות של העסק שלך. טיפול זה בשיחות נעשה בשירות ללקוח, והוא מהווה מרכיב מרכזי בשירות הלקוחות.

המפעילים יוכשרו עם פרוטוקולים לסוגי השיחות השונים, כך שיוכלו לטפל בכל מיני פניות מלקוחות. מתן אפשרות לטפל בשפות שונות על ידי סוכנים הדוברים את השפות הללו הופכת את זה ליותר ערך עבור לקוחות בינלאומיים. מוקדים טלפוניים חשובים גם למתן עזרה חיה עם שאלות טכניות לגבי מוצרים, שלא ניתן לפתור באמצעות דואר אלקטרוני או צ'אט.

טכנאי מחשבים בבית במודיעין
טכנאי מחשבים בבית במודיעין

מה הם היתרונות שיש למרכזיה טלפונית למשרד שמתארחת בענן?

מרכזיית טלפון משרדית מבוססת ענן היא פתרון הכל-באחד שמעדכן אוטומטית את התוכן והתכונות שלו.

פרודוקטיביות מוגברת: על ידי שימוש במרכזייה בענן, אתה יכול להתמקד בעבודה שלך במקום לבזבז את זמנך בניהול מערכת הטלפון שלך. זה גם מפחית את האפשרות לשגיאות בניהול וחוסך זמן לצוות ה-IT.

אבטחה משופרת: מרכזיה מבוססת ענן חשופה פחות לפריצה או גניבה מכיוון שהיא מתארחת מרחוק, בשרת מאובטח.

מערכת המרכזיות המסורתית תדרוש שרת נפרד לכל לקוח. יש לכך חסרונות כמו השקעה גבוהה, עלויות התקנה ותחזוקה ארוכות.

לקוחות יכולים לקבל הנחות אם הם בוחרים בחוזה חודשי ולא שנתי.

היתרונות של שימוש במרכזיה משרדית מבוססת ענן:

  1) תחזוקה ועדכונים אוטומטיים. 2) חיוב אחיד המכסה את מערכת הטלפון, האפליקציות, התכונות והשירות הטלפוני ללא כל עמלות נוספות

כתובת ה-IP דומה למספר טלפון שמבדיל בין כל מחשב ברשת. ההבדל היחיד הוא שכתובת IP היא כמו מספר טלפון ללא אזור החיוג.

IPv6 הוא האינטרנט החדש. IPv4 הוא האינטרנט הישן, והוא עומד לגווע בקרוב. למעשה, המערכת עשויה להיגמר מכתובות ה-IP ב-3 בפברואר 2018.

הכתובת של התקן רשת מחשבים ברשת IPv4 היא כתובת IP, בסימון עשרוני מנוקד. זהו מספר של 32 סיביות, שניתן לכתוב כארבעה מספרים בין 0 ל-255 המופרדים על ידי נקודות (לדוגמה 192.168.1.1). המספר הכולל של כתובות אלו הזמינות ברחבי העולם הוא 4 מיליארד (2

IPv6 פותח כדי להתאים לעולם עם יותר מארבעה מיליארד מכשירים פעילים. הוא עושה זאת באמצעות כתובות IP גדולות פי 128 ממערכת הכתובת של IPv4.

מרחב הכתובות IPv6 יכול להכיל כתובות של 2³², וזה מספיק למספר שנים.

ישנם כמה סיבות שיש לקחת בחשבון לפני רכישת מרכזית טלפונים לעסקים ולמשרדים?

הסיבה העיקרית לקנות מרכזית טלפון היא הצורך לנהל עסק עם מספר קווי טלפון.

מערכת PBX ברמה ארגונית תספק יותר פונקציונליות ותכונות כגון: אבטחה, אספקת חשמל מיותרת וחיוב מרכזי.

מרכזיית טלפונים יכולה להיות יקרה ותופסת הרבה מקום, אבל זו בדרך כלל הדרך היחידה שבה חברות יכולות להפעיל מערכת מרכזיה.

עלות מערכת הטלפונים נקבעת לפי מספר השלוחות בשימוש וסוג ציוד הטלפון.

PBX (Private Branch Exchange) היא מערכת טלפון נוספת המספקת פונקציונליות רבה יותר מקו טלפון מסורתי, אך ייתכן שהיא אינה נחוצה עבור רוב העסקים הקטנים.

ציפיות ודרישות ממערכת טלפון משרדית:

– מספר הגזעים הנדרשים וסוגם כגון לשיחות מקומיות או לשיחות בינלאומיות למרחקים ארוכים

– סוג התכונות שתרצה שיהיו לך כגון המתנה, העברת שיחות או שיחות ועידה

– בין אם אתה רוצה מרכזייה ידנית או אוטומטית עם דיילת.

בדיקת מהירות גלישה באינטרנט

סריקת וירוסים

תמיכה טכנית מרחוק