טכנאי מחשבים לבית באזור

טכנאי מחשבים לבית באזור

טכנאי מחשבים לבית באזור-המחשב נועד לתפעל נתונים בתהליך הנקרא חיבור בינארי.

עקרון פעולת המחשב הוא השיטה שבה מגיעים נתונים למחשב לצורך עיבוד. זהו נתוני הקלט המיועדים לעיבוד במחשב.

ניתן לראות זאת כתהליך שבו נתונים מגיעים למחשב לצורך עיבוד.

זיכרון המחשב הוא המקום שבו הנתונים מאוחסנים

זיכרון ה-RAM כולל מדיית אחסון נדיפה וגם לא נדיפה. הראשון הולך לאיבוד במהירות כאשר החשמל הוסר ואילו השני נשאר לאחר הסרת החשמל.

המחשב הוא מכונה מורכבת והיא דורשת תשומות ספציפיות כדי לתפקד. כניסות אלו נקראות הוראות או קודים. קודי הקלט והפלט של המחשב הם הפלט של תוכנית נתונה.

קודי הקלט עבור כל תוכנית נתונה הם נתוני קלט שהמחשב מקבל לעיבוד וקוד פלט הוא תוצאה של עיבוד נתונים במחשב.

נתוני קלט נשלחים למחשב באמצעים שונים כמו חומרה, ציוד היקפי, רשתות או צורות אחרות של תקשורת ויש לעבד אותם לפני שהם יכולים להגיע ליעד המתאים.

טכנאי מחשבים לבית באזור
טכנאי מחשבים לבית באזור

אילו סוגי מחשבים קיימים?

מהמחשבים הראשונים, מכשירים אלו השתנו והתפתחו עם הזמן. הם הפכו קטנים יותר, יעילים וחזקים יותר. המחשבים של היום יכולים לתמוך באלפי משימות ויישומים שונים.

מחשבים משמשים בדרך כלל לשתי מטרות – או לחישובים או ככלי ליצור משהו, בין אם זה אמנות או קוד.

אחד המחשבים המוקדמים ביותר נוצר בשנת 1951 על ידי אלן טיורינג כשהמציא את הרעיון של מחשב שיכול לחשוב כמו בני אדם. מאז גדל הצורך במחשבים להשלמת משימות כמו פיננסים, ייצור או משחקים. דרישה זו הובילה גם לעלייה בכוח המחשוב שהביאה לעלייה במספר המחשבים הניידים והמחשבים השולחניים.

מחשבים עברו שינויים רבים במהלך ההיסטוריה שלהם. המחשבים הראשונים היו גדולים ומסורבלים בגודלם, אך עם הזמן הם הפכו קטנים וחזקים יותר.

כיום יש לנו את אחת מטכנולוגיות המחשב המתוחכמות ביותר – המחשב האישי (PC). זה הפך להיות כל כך פופולרי שהיום כולם יכולים להרשות לעצמם אחד בבית.

למעשה ישנם ארבעה סוגים של מחשבים בעולם: PC, שרת, סמארטפון וטאבלט.

פיתוח המחשבים לעסקים ולפרטיים

PC הוא מחשב אישי המשמש למטרות מחשוב; היא גם נחשבת ליחידה אינדיבידואלית מכיוון שהיא פועלת בפני עצמה ללא צורך במבנה בקרה מרכזי. שרת הוא קטגוריה של מחשבים שיכולים לארח בתוכם התקנים מרובים כמו אחסון נתונים או שאתה יכול להתחבר לנקודות גישה לאינטרנט שדרכן משתמשים ניגשים ליישומים ולשירותים שלהם דרך ממשק מבוסס דפדפן.-

למרות שלמחשבים יש היסטוריה ארוכה, לא ברור מתי יוצר המחשב הראשון. עם זאת, בשנת 1837 נוצר מנוע ההבדלים של צ'ארלס באבאג', בעל יכולת מחשוב של 50 ספרות.

טכנאי מחשבים לבית באזור

המעבד הוא יחידת העיבוד המרכזית של מחשב. היא אחראית על ביצוע הוראות, ביצוע חישובים ותגובה לתשומות מציוד היקפי.

תפקוד המעבד תלוי בסוג המערכת שבה הוא משולב. לדוגמה, זה עוזר להרכיב את כל העיצוב עבור מחשב או מכשיר אחר. זה גם שולט בפונקציות הבסיסיות של המחשב כמו הפעלה ועצירה של התקני חומרה, הצגת יציאות על צגים או רמקולים ויצירת כוח שניתן להשתמש בו לביצוע משימות אחרות כגון הפעלת מאוורר במחשב נייד.

המעבד הוא המוח של המחשב ומה שהוא עושה זה לסייע בחישובים הנדרשים לתוכנות הפועלות במערכת.

מעבדי המחשוב הראשונים תוכננו על ידי ג'ון מאוצ'לי וג'יי פרספר אקרט, שבנו את ENIAC, מחשב אלקטרוני המסוגל לחשב מספר גבוה עד 15 ספרות עם 901 צינורות ואקום.

כשחופרים לעומק בהיסטוריה שלהם, אנחנו מגלים ששני הממציאים זכו בפרס טיורינג על תרומתם למחשוב.

בהקדמה זו, אנו מציגים את עצמנו עם מילת המפתח `מעבד` והרלוונטיות שלה בהקשר שלנו.

יחידת העיבוד המרכזית היא מרכיב מרכזי לתפעול מחשבים. יש לו פונקציה לעמוד בקצב ביצוע ההוראות של התוכנית והוא עושה את החישובים על מנת לקבל את התוצאה הרצויה.

לעתים קרובות משווים מעבדים למוחות אנושיים מכיוון שהם מבצעים חישובים משוכללים במהירויות גבוהות ומריצים תוכניות המטפלות בכל הפעולות השונות במחשב.

טכנאי מחשבים לבית באזור
טכנאי מחשבים לבית באזור

מה זה לוח אם ומה תפקיד הלוח אם במחשב?

אם למחשב שלך יש לוח אם, המחשב נחשב למחשב אישי. אם לא, המחשב נחשב לשרת. עם זאת, זו לא העבודה היחידה של לוח אם במחשב. הוא גם לוקח על עצמו משימות אחרות כמו טיפול בפעולות עבור גרפיקה והתקני קלט כולל מקלדות ועכברים.

אפשר גם לחשוב על לוח האם כיחידת העיבוד המרכזית של המכונה שלך – כל שאר המכשירים מחוברים אליו, כולל המעבד, ה-RAM והכונן הקשיח שלך. זה מאפשר לו לתקשר עם כל הרכיבים הללו. כל הרכיבים הללו מובנים בלוח פיזי אחד שניתן לראות פיזית בתוך המארז עם כל שאר הרכיבים מעליו בצורה משולבת כך שהוא מתפקד איתם בצורה חלקה.

לוח אם הוא מכשיר שמחבר את כל שאר המכשירים במחשב. זה נקרא גם לוח המעגלים הראשי, לוח המערכת או לוח המערכת.

תפקידו של לוח האם לחבר את כל רכיבי המחשב ולוודא שאין הפרעות בזרימת החשמל והנתונים כדי שיוכל לתפקד כיחידה אחת.

לוח אם הוא לא יותר ממכשיר ביניים ששולח אותות לכל הרכיבים הללו והופך אותם למחשב אחד שתוכנת על ידי אדם.

המילה לוח אם פירושה המכשיר המספק את הבסיס לרכיבים הפנימיים של המחשב. הוא דואג לכל עיבוד הנתונים ובקרת הרכיבים.

לוח האם הוא לא רק חלק קטן של חומרה, אלא הוא מסובך במידה ניכרת, במיוחד כשחושבים על איך הוא התפתח עם הזמן ועם הטכנולוגיה. המונח "לוח אם" נובע מהדמיון הפיזי שלו לצורתו של בן משפחה בפועל – האם האם.

לוח האם הופיע כמרכיב מכריע במחשבים מודרניים מכיוון שהוא מקשר את כל שאר הרכיבים ברשת ליצירת מערכת מחשב אחת.

טכנאי מחשבים לבית באזור

המחשבים התפתחו עם השנים והפכו מורכבים יותר ויותר. כדי להבין איך דברים עובדים, צריך לדעת מה יש בתוכם. בואו נסתכל על לוח האם המשמש כיום מחשבים רבים.

רוב האנשים מכירים את המעבד, אבל מה זה בעצם לוח אם? לוח האם הוא כל הרכיבים בתוך המחשב שלך שמחברים חוטים וכבלים ביניהם. ללוח אם יש זיכרון, כוננים קשיחים, יציאות, כרטיסי הרחבה ומעבדים.

לוח האם הוא האלמנט המרכזי של המחשב, זוהי רקמת החיבור הפיזית שמחברת את כל הרכיבים יחדיו.

זכור שזו תהיה ההתנסות הראשונה שלך עם מחשבים והיכרות עם איך הם עובדים.

לוח האם הוא מרכיב מרכזי בכל מחשב. הוא מחבר את כל חלקי המחשב יחד ללא תקלות. זהו סוג של כרטיס הרחבה המספק פונקציות רבות ושונות לחיבור והגדרת התקנים במחשב.

לוח האם מכיל מספר יציאות כמו חריצי USB ו-PCI, המשמשים לחיבור ציוד היקפי שונים למחשב כמו כוננים קשיחים, כרטיסי זיכרון ועוד. הדבר היחיד שאתה צריך לזכור בעת בניית מחשב משלך הוא שחיבורים אלה חייבים להישמר ברורים מכיוון שהם המסלולים שבהם זורם החשמל בכל המערכת.

טכנאי מחשבים לבית באזור
טכנאי מחשבים לבית באזור

למה יש לנו מסך שחור עם כיתוב no bootable device found בעת הדלקת המחשב?

זה יכול לקרות כשהמחשב לא יודע איפה לאתחל את Windows, זה יכול לנבוע מכמה סיבות: הגדרות BIOS, סדר BIOS ב-BIOS לא חוקי או חי.

המחשב אינו ניתן לאתחול

הודעת השגיאה המוגדרת כאן פירושה שהמחשב שלך אינו מסוגל להפעיל את Windows מכיוון שאין כונן דיסקים במחשב שלך. ישנן סיבות רבות לשגיאה זו, אך הנפוצה שבהן היא שיש לך כונן דיסקים אבל הוא נותן לך שגיאה האומרת שלא ניתן למצוא דיסק חוקי.

אם בעיה זו נגרמת על ידי הגדרות ה-BIOS, תוכל לשחזר את המחשב על ידי שינוין. אתה רק צריך להגדיר מגשר כדי למנוע מהמחשב אתחול ל-Windows.

אם בעיה זו קרתה עקב הגדרת BIOS שגויה, והצלחת לתקן אותה, אנא שתף אותנו בחוויה שלך!

  הנה כמה סיבות לכך שזה קורה.

טכנאי מחשבים לבית באזור

א. הגדרות BIOS/סדר אתחול ב-BIOS לא חוקי:

– אתחול תחילה מהתקליטור/DVD

– שנה את הגדרות ה-BIOS שלך ל-"UEFI" וגם וודא שלוח האם שלך תואם לזה.

– ודא שהכונן הקשיח שלך מוגדר בעדיפות האתחול הראשונה של Windows בעת האתחול לאחר מסך ה-BIOS POST (עם זאת, ייתכן שזה לא יעבוד עבור כל לוחות האם).

– ודא שמנהלי התקן ה-USB שלך מעודכנים

– הסר את התקנת תוכנת האנטי וירוס והתקן אותה מחדש

– ודא שאין לך מערכות הפעלה אחרות מותקנות במחשב

איזה מחשב כדאי לנו לרכוש נייד או נייח שאלה של ביצועים?

נכון שמחשב נייד נוח לנשיאה, אבל הוא לא טוב כמו מחשב שולחני לביצועים. בנוסף, הוא אינו תופס יותר מדי מקום כך שניתן להעביר אותו בקלות.

מחשב שולחני עם מפרט טוב מאפשר התאמה אישית של הרכיבים לפי צרכי הלקוח. זה מגדיל את תוחלת החיים שלהם ומספק ביצועים טובים יותר.

אם אתם קונים מחשב שניתן לתת מענה לצרכיו של לקוח ספציפי, אז מחשב שולחני עדיף על מחשב נייד.

מחשבים שולחניים מציעים יותר אפשרויות התאמה אישית ומאפשרים יותר ביצועים. עם זאת, מחשבים ניידים מציעים ניידות אשר מועילה כאשר אתה צריך לעשות את העבודה שלך מחוץ למשרד.

איזה מחשב כדאי לקנות? שולחן עבודה או מחשב נייד? כמו ברוב הדברים, הכל תלוי בכמה מקום אתה צריך ובמה אתה צריך שהמחשב שלך יעשה תוך כדי תנועה. אם אתה מתכנן לעבוד בעיקר בבית ורוצה את הגמישות לשימוש בשתי הסביבות, שקול לרכוש מחשב שולחני.

איפה מומלץ למקם את הראוטר כדי לקבל את עוצמת הקליטה הטובה ביותר?   

יש למקם את הנתב קרוב לעמדת מחשב לקבלת קליטת אינטרנט מיטבית. אם הנתב רחוק מדי מהמחשב, זה עלול להפחית את עוצמת אות ה-Wi-Fi. הצבתו בחדר ללא מוצרי אלקטרוניקה אחרים תקטין גם את עוצמת האות.

לא משנה היכן נמצא הנתב שלך, תמיד עדיף לשים אותו קרוב ככל האפשר למחשב או לתחנות האלחוטיות שלך. לכן, פרטי המיקום יכולים להשתנות בהתאם למספר המחשבים שנמצאים באזור אחד ועד כמה הם קרובים זה לזה.

אין תשובה אוניברסלית היכן כדאי למקם את הנתב כדי לקבל את מירב הכוח. מה שחשוב זה כמה זה קרוב לעמדת המחשב שלך ומה אתה מנסה להשיג.

המיקום המומלץ ביותר לנתב, ללא קשר לאיזה סוג, הוא הכי קרוב שאפשר למחשבים שלך. זה מבטיח שהאות שלך מקבל את הקליטה הטובה ביותר תוך שמירה על בטיחות הנתונים שלך כאשר הם מונחים בחדר עם קירות או רצפות בטון. אם אתה רוצה אינטרנט רק בחדר מסוים ולא אכפת לך מהחדרים האחרים, מקם אותו בקצה המרוחק של החדר במקום ליד קיר חיצוני או חלון וודא שאין פתחי אוורור AC בקרבת מקום כדי שהם יוכלו. לא להפריע לעוצמת האות.

טכנאי מחשבים לבית באזור

מבוא: מאמר זה מספק אסטרטגיות על היכן למקם נתב לביצועים וטווח טובים יותר, ללא קשר אם

זו אחת השאלות הנפוצות ביותר שנשאלות על ידי בעלי בתים חדשים. מיקום הנתב יכול להשתנות בהתאם לצרכים ולהעדפות של משק הבית שלך.

בממוצע, מומלץ למקם את הנתב במיקום בעל קו ראייה ברור ובמרחק של כ-10 רגל מתחנות מחשב. עם זאת, אם יש לך מכשיר אחר שאתה רוצה להשתמש בו לכיסוי אינטרנט מחוץ לסלון, אתה יכול להעביר אותו לאזור זה

טכנאי מחשבים לבית באזור
טכנאי מחשבים לבית באזור

מדוע המחשב לא נדלק ואינו מראה סימני חיים?

לפעמים, חיבור רופף לחשמל הוא הבעיה. לפעמים, זו יכולה להיות סתם תקלה במערכת שמנחה אותה לא להידלק.

כאשר אתה מחבר את המחשב לחשמל והוא לא נדלק כלל, יש כמה דברים שאתה צריך לבדוק: האם כבל החשמל מחובר? בדוק אם יש חיבורים רופפים או פריטים שעלולים להפריע לכבל החשמל. אם לא מגיע רעש מהמחשב או שנורות LED לא נדלקות, נסה לנתק את כבל החשמל ולחבר אותו בחזרה. אם זה לא פותר את הבעיה והמחשב שלך עדיין לא נדלק, נסה לחפש מקור אחר של חשמל לידך כמו שקע ליד או שקע בקיר.

המחשב כל כך בסיסי שאנחנו שוכחים לבדוק אם הוא מקבל את הכוח שהוא צריך. מה יכולה להיות הסיבה לכך שהמחשב לא נדלק?

אם אתה תוהה למה המחשב שלך לא נדלק, זה יכול להיות חיבור רופף לחשמל.

כיצד ניתן לבצע שחזור מערכת הפעלה למחשב?

אם יש לך Windows 10, אתה יכול להשתמש בסרגל החיפוש "שחזור מערכת" או "איפוס מערכת". משם, הקלד את שם נקודת השחזור המתאימה למערכת שלך והמשך.

אם יש לך מערכת הפעלה ישנה יותר, כמו Windows 7 או Vista, השתמש בשחזור מערכת בתקליטור ההתקנה שהגיע עם המחשב שלך.

שחזור מערכת הוא כלי מערכת שנועד לשחזר את הגדרות המחשב ואת התוכניות שבחרת בעבר.

1. אם אתה משתמש ב-Windows 10, תצטרך לעבור לשורת החיפוש בשורת המשימות ולהקליד "שחזור מערכת" או "איפוס מערכת"

2. בצד שמאל של המסך, לחץ על 3 הנקודות האנכיות בחלק העליון של המסך ובחר אפשרויות נוספות מהתפריט הנפתח

3. בשחזור מערכת, בחר כיצד אוכל לבצע שחזור מערכת?

טכנאי מחשבים לבית באזור

שחזור מערכת ההפעלה של המחשב למצבה המקורי נעשה רק במקרים בהם ישנן סיבות קיצוניות לכך. הדבר הטוב ביותר לעשות יהיה לגבות את הנתונים שלך ולשחזר את המערכת ברגע שהיא יציבה.

שחזור מערכת ההפעלה של המחשב מתרחש כאשר יש סיבות קיצוניות לכך. הדבר הטוב ביותר לעשות יהיה לגבות את הנתונים שלך ולשחזר את המערכת ברגע שהיא יציבה.

אם נראה שהמחשב שלך אינו פועל כראוי ואתה רוצה לשחזר אותו, הנה מה שעליך לעשות.

במצב שבו מערכת ההפעלה נדבקה בווירוס מגעיל כלשהו ואינה פועלת, ניתן להשתמש בשחזור מערכת. זה יעזור להסיר את הווירוס מהמחשב שלך. זה גם ישחזר את ההגדרות שנדבקו מראש בנגיף ובכך יקל על הטכנאים להיפטר מהם.

אם אתה משתמש במחשב שלך במשך זמן מה, רוב הסיכויים שיש כמה הגדרות שאולי שינית ושינויים אלה עלולים להפריע לביצועי המחשב שלך או להפוך אותו לבלתי שמיש. ניתן להסיר הגדרות אלו או לאפס אותן בלחיצה אחת.

כיצד לשחזר מערכת הפעלה למצבה המקורי: תהליך שחזור מערכת הפעלה דורש שני שלבים. ראשית, עליך להתקין מחדש את מערכת ההפעלה במחשב שלך ושנית, לבצע איפוס להגדרות ששונו לאחר ההתקנה מחדש. איך לעשות את זה:

טכנאי מחשבים לבית באזור
טכנאי מחשבים לבית באזור

איך לחבר את המדפסת למחשב בצורה ישירה.

1) חיבור מחשב נייד למדפסת באמצעות USB: הדרך הקלה ביותר לחבר את המחשב הנייד שלך היא באמצעות כבל ה-USB שהגיע עם המכשיר שלך. ניתן לחבר כבל זה לאחת מהיציאות הבאות במחשב הנייד שלך:

– אם למחשב שלך יש רק סט אחד של יציאות זמינות, עליך לחבר את קצה הכבל ליציאת "A" או "B"

– אם יש שתי קבוצות של יציאות זמינות, עליך לחבר לכל יציאה אחרת מלבד "A". המדפסת תצטרך כמטר אחד של כבל להתקנה נכונה. האורך לא משמעותי, אז אל תדאג בקשר לזה.

חיבור המדפסת למחשב ישירות הוא דרך מהירה הרבה יותר. אתה לא צריך לעבור את תהליך ההתקנה ולאחר מכן לבחור בין Wi-Fi או USB כפי שהוזכר בשאלה הקודמת.

טכנאי מחשבים לבית באזור

רוב המדפסות בימינו מגיעות עם יציאת USB וקישוריות Wi-Fi, כך שתוכל לחבר אותן דרך יציאות אלו.

עם זאת, אם למדפסת שלך אין קישוריות זו, אתה צריך דיסק התקנה עם מנהלי התקנים. אתה אמור להיות מסוגל למצוא אותו בקופסה או במסמך שהוא הגיע איתו. ישנן דרכים אחרות לחבר מחשב נייד למדפסת מבלי להתקין מנהלי התקנים – אתה יכול גם להשתמש ב-Bluetooth, אבל זה יעבוד רק אם שני המכשירים תואמים ל-Bluetooth.

יכול להיות קשה לחבר מדפסת למחשב ללא דיסק התקנה. למרבה המזל, יש הרבה דרכים לעשות זאת. דרך אחת כזו היא על ידי חיבור המחשב הנייד שלך באמצעות USB או Wi-Fi ולאחר מכן חיבור המדפסת באמצעות USB או Wi-Fi.

שימו לב שמאמר זה מדבר בעיקר על חיבור מחשב עם יציאת Ethernet ולא חיבור אלחוטי.

כיצד ניתן לטפל כאשר המחשב מרעיש חשיבות המאוורר במחשב ותדירות הניקיון שלו?

מארז המחשב הוא השם הרשמי של המארז המכסה את לוח האם של המחשב שלך. הוא נמצא לעתים קרובות מאוד בסביבה מאובקת וזה הופך אותו למקום עבודה מלוכלך יותר.

אם לאחרונה ביליתם שעות בניקוי המחשב וגיליתם שהוא עדיין משמיע רעש, אולי אתם תוהים מה בדיוק עושה את הרעש. אחד הגורמים הנפוצים ביותר לרעש מאוורר מעצבן מניסיוני האישי היה הצטברות אבק על גוף הקירור או מאוורר הקירור.

  ייתכן שיש חסימה בתוך המארז שלך. תחילה עליך לזהות היכן

לפעמים נראה שהרעש המגיע מהמחשב הוא רק טינטון. אבל לקחת זמן להבין את הבעיה יעזור לך למצוא פתרון.

שאלנו כמה מומחים בתחום זה מה הם ממליצים.

ישנם מקורות רעש רבים ושונים במחשבים וחלקם אינם מזיקים וניתנים לתיקון באמצעות תיקונים פשוטים, אך אחרים דורשים עזרה נרחבת יותר. מצד שני, אם אתה רואה אורות מוזרים או שומעים רעשים מוזרים המגיעים מהמחשב שלך, עליך להזעיק עזרה מקצועית מיד.

בחלק זה נסביר כיצד לזהות את מקור הרעש ולהתמודד איתו ולהתמקד ברעשי מאווררים שהם אחד מסוגי הרעשים הנפוצים ביותר שתוכלו לחוות כאשר המחשב שלכם פועל.

מעבדת מחשבים
מעבדת מחשבים

טכנאי מחשבים לבית באזור

כאשר אתה מוחק או מפרמט קבצי כונן קשיח במחשב שלך, הנתונים מתועדים במה שנקרא "טבלת קבצים שנמחקו". זוהי רשימה של שמות הקבצים והספרייה שבה הם אוחסנו במקור. אתה יכול לשחזר את הקבצים שנמחקו על ידי שימוש בתוכנה חינמית בשם Deleted File Recovery

אם אתה רוצה לשחזר תמונות שנמחקו מהמחשב, חשוב להשתמש בתוכנה חינמית כמו שחזור קבצים שנמחקו. בואו נסתכל איך הכלי הזה יכול לעזור לנו לעשות זאת.

 . אתה יכול לשחזר קבצים שנמחקו מהכונן הקשיח שלך.

זו שאלה שאנשים רבים שואלים את עצמם כשהם מוחקים תמונות ממצלמת הטלפון והמחשב הנייד מבלי להבין שהתמונה עדיין על הכונן הקשיח של המחשב שלהם.

התשובה: אתה יכול לשחזר תמונות שנמחקו מהכונן הקשיח שלך.   תיקיה זו מכילה את כל הגרסאות הקודמות של קבצים שנשמרו לפני שהוחלפו בחדשות.

שחזור קבצים לאחר קריסת המערכת

מחיקת קבצים מהמחשב שלך היא משימה פשוטה, אבל היא לא תמיד קבועה.

למה אנשים מוחקים קבצים? מה אם תמחק משהו חשוב כמו תמונות או סרטונים?

שחזור קבצים שנמחקו קל כאשר אתה יודע מה אתה עושה וכיצד להתגבר על המכשולים הללו.

טכנאי מחשבים לבית באזור
טכנאי מחשבים לבית באזור

כיצד ניתן לשחזר קבצים שנמחקו מסל המיחזור?

לפעמים אפשר לשחזר קבצים שנמחקו בטעות, או שאתה יכול להשתמש בתוכנה כלשהי כדי לשחזר את הקבצים בעצמך.

 לאחר זיהוי היכן הוא ממוקם, תצטרך לבחור בו וללחוץ על שחזור קבצים שנמחקו.

קבצים שנמחקו נשארים בסל המיחזור למשך כ-10 ימים לפני שהם נמחקים לצמיתות. כדי לשחזר קבצים שנמחקו לפני שזה קורה, כל מה שהמשתמש צריך לעשות הוא לבצע את השלבים הבאים:

לחץ על סל המיחזור ובחר "Shift Delete"

אם אינך רואה את הקובץ שלך ברשימה, אל תדאג! אתה יכול להשתמש בתכונה אחרת של Windows בשם גישה מהירה כדי לאתר את הקבצים.

 לפעמים לא ניתן לשחזר קבצים ולא נותרת ברירה אלא למחוק אותם לצמיתות. מאמר זה ייתן לך כמה טיפים כיצד תוכל למצוא ולשחזר את הקבצים שנמחקו.

הסיבות לכך שהקבצים נמחקו:

1 הקובץ נמחק בטעות על ידי לחיצה על לחצן המחיקה פעמיים, לחיצה על command-shift-delete, או לחיצה על כפתור "מחק הכל" ב-Finder

2הכונן הקשיח שלך קרס

טכנאי מחשבים לבית באזור
טכנאי מחשבים לבית באזור

גיבוי בענן או גיבוי על דיסק נייד חיצוני?

לחברות דיגיטליות יש טכנאי מחשבים לבית באזור לגיבוי למקרה חירום. חברות דיגיטליות מגבות לשרתים הפנימיים שלהן ומחברות אותם עם דיסקים ניידים חיצוניים. חברות מאחסנות את הנתונים שלהן על הדיסקים האלה כדי שלא ייאלצו לאבד נתונים אם יתרחש אסון.

דיסק נייד חיצוני ניתן לרכוש בכל חנות מחשבים או חנויות מקוונות. עלות הדיסק הנייד נמוכה וניתן לגבות מידע עסקי או אי. זו הסיבה שהיא הפכה לתוכנית גיבוי פופולרית עבור חברות דיגיטליות.

גיבוי נתונים לדיסק נייד חיצוני הוא האפשרות הזולה ביותר לעסקים. חברות משתמשות בו כדי להגן על המידע העסקי והאי שלהן, וזה חשוב מכיוון שניתן לגשת אליו מכל מחשב או מכשיר.

 זה חוסך לך עלויות גדולות וזמני השבתה

טכנאי מחשבים לבית באזור
טכנאי מחשבים לבית באזור

איך גיבוי בענן מסייע לעסקים קטנים לשמור על המידע של העסק שלהם?

על מנת לתחזק את העסק שלהם, עסקים קטנים חייבים לגבות את הנתונים שלהם בענן. שירותי גיבוי בענן יכולים לעזור להם להגן על המידע של החברה ולהבטיח את התנהלותה התקינה.

עסקים מכל הגדלים, חייבים תחילה לנקוט בצעדים לגיבוי הנתונים שלהם ולנהל את התהליך בצורה בטוחה ומאובטחת.

התוכנה הזמינה לגיבוי נתונים, זמינה גם בענן. בדרך זו, ניתן לגשת אליו מכל מקום ואין צורך להתקין אותו במחשב. קל גם לגבות קבצים כאשר הם מאוחסנים באתר או מחוץ לאתר גם באחסון.

 על מנת להבטיח את התנהלותה התקינה. זה בעצם על מי משקיע בתהליך ולמה.

אין צורך לדאוג גם אם העסק הקטן או העסק הגדול שלך מתחילים מחדר מעונות. כיום הענן הפך לאחת הדרכים היעילות ביותר לגבות את הנתונים שלך, מה שנותן לך שקט נפשי ומאפשר לך להתמקד במה שחשוב: יצירתיות ורגשות.

מה עושים שתקף אותנו וירוס הכופר?

השתמש בזמנך ככותב לקידום עצמי במקום לרכישת פרסום. הקפד לשווק את עבודתך באופן שאינו כולל היפר-קישורים או שיתוף פרטי הקשר שלך

וירוס כופר הוא איום שיכול לקרות לכל מחשב שהוא מדביק. למרות שסוג זה של תוכנות זדוניות מכוון בדרך כלל למחשבים אישיים ולאנשים פרטיים, ידוע שהוא מכוון גם לתאגידים.

וירוס הכופר הוא סוג של תוכנות זדוניות שמדביקות מחשבים, מצפינות נתונים ומונעות מהמכונה לגשת לקבצים.

וירוס הכופר הוא אחד הווירוסים המזיקים ביותר עד כה. זה הפך לאיום אבטחה בקנה מידה גדול בגלל היכולת שלו להצפין קבצים חשובים בלי שום דרך לעזור להם לחזור.

הפתרון הטוב ביותר למצב זה הוא קבצי גיבוי שאינם מאוחסנים במחשב שלך.

טכנאי מחשבים לבית באזור
טכנאי מחשבים לבית באזור

טכנאי מחשבים לבית באזור

ה-Universal Serial Bus או USB הוא מפרט שבאמצעותו ניתן לחבר התקנים ומחשבים. הוא שוחרר לראשונה בשנת 1996 ומאז עבר מספר תיקונים.

USB הוא תקן לחיבור מחשבים לציוד היקפי. תקן ה-USB הציע חלופה של חיבור תקן אחד במחשבים אישיים עבור מכשירים שונים, במקום חיבור היציאה המקבילית הישנה בשימוש במחשבים ישנים. הפיתוח של USB פתח שוק חדש לגמרי עבור יצרנים רבים. לדוגמה, כעת ניתן לחבר רמקולים בלוטות' למחשב ללא צורך בחוטים נוספים או מתאמים.

תקן ה-USB הוא תקן לחיבור ציוד היקפי, כמו מצלמות דיגיטליות, מדפסות ועכברים. מאז הוא אומץ על ידי אפל ורוב המכשירים האחרים ברחבי העולם.

כבל USB הוא מערכת מחברים המחברת מכשירים אלקטרוניים למחשבים אישיים או מכשירים אחרים. סוג המחבר משתנה בהתאם למכשיר שאתה מחבר.

מדפסת HP

מדפסת HP

מה מומלץ מקלדת אלחוטית או קווית?

המשתמש הממוצע לא צריך לדאוג לגבי המקלדות הקוויות או האלחוטיות מכיוון ששניהם פונקציונליים באותה מידה. עם זאת, עבור שחקנים בעלי ביצועים גבוהים וכאלה שמשחקים בסביבה מקצועית, טכנאי מחשבים לבית באזור

טכנאי מחשבים לבית באזור

טכנאי מחשבים לבית באזור

זו שאלה שהייתי צריך לשאול את עצמי. פעם חשבתי שאם למדפסת יש רק חיי מחסנית אחת, אז הם יקרים. אחרי הכל, הם מחליפים רק את המחסניות שלהם פעם בשנה!

טונרים שונים תואמים בגלל הדרישות של כל מדפסת.

מדפסות משולבות הן מדפסות המכילות טונר ותוף ביחידה אחת. הסיבה לקיומה של מדפסת מסוג זה היא כדי לחסוך במקום ולשמור על עלויות נמוכות למדפסת. לדוגמה, עם מדפסת משולבת, אינך צריך לרכוש מחסנית דיו חדשה כאשר הדיו מתחיל להתמעט.

מדפסות משולבות מתוכננות בעזרת מדפסת הזרקת דיו. הטונר מוחל על התוף הפוטו-מוליך המקובע על מכלול התוף.

הסיבה להתאמה פשוטה מאוד.  טכנאי מחשבים לבית באזור

טכנאי מחשבים לבית באזור

מה זה מחשב all in one?

All-in-one הם מחשבי PC הפועלים על Windows או Mac. יש להם מסך מגע והם מגיעים גם בגורמי צורה שונים כמו מחשבים ניידים, טאבלטים ולוחות. הם פופולריים מאוד בקרב צרכנים מכיוון שהם משלבים ביצועים עם ניי

  הם נוחים כי אינך צריך לדאוג מהסתבכות חוטים או חיבור למחשב.

  הוא חזק מספיק למשחקים, אבל הוא תוכנן גם לעבודה מקצועית כמו עיצוב גרפי.

מהם הסוגים השונים של מחשבי All-in-One? מהן החוזקות והחולשות שלהם? מהו המחשב הכל באחד הפופולרי ביותר בשנת 2018?

מחשבי הכל באחד מקבלים יותר פופולריות עם כל מהדורה. All-in ones הוצגו לראשונה לצרכנים על ידי

טכנאי מחשבים לבית באזור
טכנאי מחשבים לבית באזור

מעבדי אינטל לעומת AMD איזה מעבד יותר טוב למחשב שלנו?

גם למעבדי AMD וגם לאינטל יש יתרונות וחסרונות.

מעבדי אינטל לעומת AMD איזה שבב עדיף?

 אם אתה רק מחפש צרכי מחשוב בסיסיים כמו גלישה באינטרנט או אור

מעבדי אינטל לעומת AMD איזה מעבד עדיף למחשב שלנו? מדווחים כי מעבדי אינטל הם הבחירות הטובות ביותר מבחינת ביצועים, יעילות צריכת חשמל ויעילות.

כשזה מגיע למעבדים, AMD ואינטל היו הבחירה של אנשים רבים. לאחרונה, AMD הוכרה כיצרנית המעבדים המובילה בעולם בעוד אינטל לא הייתה בשלושת הראשונים.

Intel Core i7-8700K לעומת AMD Ryzen 7

טכנאי מחשבים לבית באזור

– עברו על רשימת השלבים הזו על מנת להסיר עודפי קפה שעלולים להצטבר לאחר שפיכה.

– היזהר לא לנתק אף אחד מהמכשירים הניידים האחרים שלך בזמן תיקון המחשב הנייד שלך. הסיכוי לפגיעה במכשיר אחר הוא גבוה עקב נחשול מתח והמוליכות הכללית במים.

–   אחרת, לוח האם יתכלה וייפגע.

לשמור לוח האם נקי מאבק

שלבים כיצד להסיר ולנקות את לוח האם:

1) הסר את כל הברגים המחזיקים את לוח המקלדת במקומו.

2) הפוך את המחשב הנייד כך שהחלק התחתון פונה כלפי מעלה. הרם את אחד הקצוות של לוח המקלדת כדי להפריד אותו מנקודות ההרכבה שמתחתיו.

אם לא תבצעו את הניקוי במהירות, תתחילו תהליך של קורוזיה בלוח האם. הקורוזיה גורמת לנזק כבד ללוח האם ולכן עלות התיקון תהיה רבה.

נושא נזקי המים אינו מוגבל רק למחשבים ניידים, שכן מכשירים אלקטרוניים רבים ניזוקים מנוזלים/נוזלים.

טכנאי מחשבים לבית באזור
טכנאי מחשבים לבית באזור

הרכיב הכי חשוב במחשב הוא ספק כוח למחשב לשמור על יציבות לוח האם

ספקי כוח זמינים כעת במגוון גדלים וצורות, עם רמות תפוקה שונות. ישנם שלושה סוגים עיקריים של ספק כוח – מודולרי, חצי מודולרי וקבוע.

ישנם מספר רכיבים המרכיבים את המחשב. המרכיב החשוב ביותר הוא אספקת החשמל למחשב. אם מתרחשת תקלה באספקת החשמל, היא עלולה להוביל לפגיעה בלוח האם ולמנוע מהמחשב לפעול כראוי.

טכנאי מחשבים לבית באזור
טכנאי מחשבים לבית באזור

טכנאי מחשבים לבית באזור

ניתן לראות מסכי LED בכל פינה בחיי היומיום שלנו. אבל מי היה מאמין שהם יחליפו בסופו של דבר את מסכי ה-LCD הישנים?

מסך ה-LED המודרני היה סטנדרט בתעשייה מאז שיצאו לראשונה. הם הרבה יותר יעילים וצורכים פחות חשמל מקודמיהם, מסכי ה-LCD.

מסכי LED הפכו לסטנדרט החדש בתצוגות מחשב. אמנם צגי LCD קיימים כבר הרבה זמן. עם זאת, עם עלייתם של צגי LED, מסכי LCD מתפוגגים לאט.

אין תשובה ברורה לשאלה זו. הכל תלוי מה אתה קונה ומאיפה אתה קונה את זה.

בדיקת מהירות גלישה באינטרנט

סריקת וירוסים

תמיכה טכנית מרחוק