טכנאי מחשבים בהרצליה

טכנאי מחשבים בהרצליה

טכנאי מחשבים בהרצליה– אחראי על פתרון בעיות תוכנה הקשורות לחומרה או תוכנה ולבצע תיקונים במחשבים אישיים, מחשבים ניידים, טאבלטים וטלפונים ניידים.

תחומי האחריות של טכנאי מחשבים בהרצליה כוללים אבחון ותיקון בעיות שקשה לזהות ופתרון בעיות במחשבים.

הדרישות הבסיסיות לתפקיד זה הן – תעודת בגרות או מקבילה לה, הכשרה מתמחה בתחום האלקטרוניקה, תכנות מחשבים או טכנולוגיה הנדסית.

עסק תיקון מחשבים הוא תחום מהיר, מאתגר הדורש ידע וניסיון כאחד.

לטכנאי תיקון מחשבים יש היום ביקוש רב, אבל יש גם הרבה אי הבנה לגבי מה כרוכה בעבודה. בין אם אתה רוצה להקים עסק משלך לתיקון מחשבים או להתקבל לעבודה כטכנאי ביתי, הנה כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שקופצים לתחום.

טכנאי מחשבים בהרצליה הוא מומחה בתחום האלקטרוניקה ובעיקר מחשבים.

אף אחד לא רוצה להיות בלי המחשב שלו הרבה זמן, אז כשהוא מפסיק לעבוד או שיש בעיה איתו, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקרוא לאיש מקצוע. טכנאי מחשבים טוב אמור להיות מסוגל לתקן את הבעיה שלך במהירות וביעילות, מה שיחסוך לך לא רק זמן אלא גם כסף בעלויות תיקון. אנשי מקצוע אלו יכולים לבוא בצורות שונות כגון יועצים עצמאיים, עובדי חברות ציבוריות או עסקים פרטיים.

חלקם עשויים להציע שירותים נוספים כגון שירותי שחזור נתונים או שיעורים על מערכות הפעלה של תוכנה ולהשתמש בכך כדרך להגדיל את הרווחים שלהם בעוד שאחרים עשויים להציע שירותים אלה בתעריף מוזל עם שירותים אחרים כמו התקנת חומרה.

למרות שיש הרבה סוגים שונים של אנשי מקצוע אלה,

סימן <

מה לעשות במקרה שמים פוגשים את הלפטופ?

זרוק את המחשב הנייד שלך מכמה מטרים. העבר אותו לשולחן השני, במקום הפונה לחלון. הפעל תאורה טובה יותר בחדר. הנח אותו על משטח ללא שטיח או הניח משהו כדי למנוע החלקה.

השקיעו במקלדת ועכבר חיצוניים. שמור אותם ליד השולחן שלך, כך שלא תצטרך לחפש אותם בכל פעם שאתה רוצה להקליד משהו או לנווט במחשב הנייד שלך.

שמור אוזניות בהישג יד כאשר אתה רוצה להאזין למוזיקה (או לצפות בנטפליקס) אבל לא רוצה שהקול של כל מה שמתנגן יצא מהרמקולים סביבך – אף אחד לא אוהב את הבחור הזה!

נפוץ שמחשבים ניידים נשברים כאשר נשפכים עליהם נוזלים. אם זה קורה, הסר כל מקורות חשמל, כולל כבלי סוללה ומתאם. לאחר מכן נתק את המחשב הנייד מכל התקנים חיצוניים והנח אותו הפוך לייבוש למשך 24 שעות לפחות לפני שתנסה להפעיל אותו שוב או להשתמש בו שוב.

כשקורים דברים בלתי צפויים ואנחנו לא יכולים לעשות הרבה בקשר אליהם, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לשמור את מסמך העבודה ולאתחל את המחשב הנייד.

נרגיש אסירי תודה על שמירת העבודה שלנו.

 טכנאי מחשבים בהרצליה
טכנאי מחשבים בהרצליה

איך לשמור תקינות המחשב היום יומית?

מחשב מורכב מחלקים רבים, והכי חשוב מלוח האם וספק הכוח. גם למיקרו-שבבים, מעבדים ורכיבים אחרים יש תפקיד גדול בווידוא שהמחשב פועל בצורה תקינה ויעילה.

הרבה פעמים אבק, לכלוך וחלקיקים אחרים מצטברים בתוך מארז המחשב שלך עם הזמן.

תחזוקה שוטפת של המחשב חיונית כדי שהמערכת תפעל בצורה חלקה. זה יכול להיעשות על ידי טיפים פשוטים:

1) השתמש רק בספק הכוח שסופק עם המחשב.

2) הרחק את המחשב והציוד ההיקפי שלו מלחות ואבק ככל האפשר (עם כיסוי מתאים היטב).

בחלק זה, אני הולך לדון כיצד לשמור על בריאות המחשב שלך על בסיס יומי. זה מתחיל בכיבוי המערכת כשהיא לא בשימוש, שכן זה עוזר לחסוך באנרגיה. זה גם עוזר לווסת את הטמפרטורה במכשיר, מה שבתורו ישפר את בריאותו לאורך זמן.

מחשב מורכב מהרבה רכיבים חשמליים כמו לוח אם שמתפקד ומפעיל את כל המחשב. זה מסתמך על זרם שמגיע מאספקת חשמל. שהיא מספקת חשמל לכל שאר הרכיבים בתוך המעטפת הנחוצים כדי שתהליכי המחשוב שלו יפעלו כהלכה.

 טכנאי מחשבים בהרצליה
טכנאי מחשבים בהרצליה

למה חשוב להתקין דרייברים מעודכנים למערכת ההפעלה?

  התקנת מנהלי התקנים חדשים ומשופרים תוודא שהמחשב שלך מפיק את המרב מהחומרה שלו. אתה צריך לדעת כיצד להתקין את מנהלי ההתקנים הללו, כמו גם מהן רוב ההגדרות הבסיסיות בתוכנה

התקנת מנהלי התקנים מעודכנים עבור מערכת ההפעלה היא מיומנות חשובה עבור אנשי IT. התקנת מנהל התקן היא כדי להיות מסוגל לוודא שהמכשיר שבו אתה משתמש יפעל כראוי ובעל הגדרות בסיסיות בתוכנה. לדוגמה, התקנת מנהל התקן מדפסת כדי להדפיס מסמכים.

אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לדעת הוא כיצד להתקין דרייברים מעודכנים למערכת ההפעלה. הסיבה לכך היא שזה יעזור לך להאריך את תוחלת החיים של המכשיר שלך והם בדרך כלל תומכים בתכונות החדשות שאתה רוצה במחשב שלך

תמיד טוב שתהיה לך תוכנית גיבוי למקרה שמשהו ישתבש באחד מהעדכונים האלה, מה שיכול לקרות מעת לעת. לאחר מכן, נלמד אותך על עדכון מנהלי התקנים עבור מערכת ההפעלה.

אנו יכולים לקוות שמנהלי התקנים אלה נקיים מכל שגיאות או באגים, אך זה לא תמיד המקרה. מנהלי התקנים עשויים לתפוס מקום בכונן הקשיח שלנו, אך לעתים קרובות הם גורמים למכשירים שלנו לעבוד הרבה

"<yoastmark

טכנאי מחשבים בהרצליה

מחשבים צוברים אבק, מה שעלול להוביל להתחממות יתר ולנזק. אבק גם מגביר את הסיכון לזיהום ומהווה סכנה לבריאות האדם.

לאבק, לכלוך וחלקיקים אחרים יש כוח משיכה חזק באוויר. כאשר הם מצטברים על כפתור ההפעלה של המחשב, הם יכולים להפריע ולהפריע לביצועי המחשב.. לאחר מכן השתמש בשואב אבק כדי לשאוב את כל הלכלוך שהצטבר במקומות שצריך לנקות.

אחרת, ישנם תרסיסים מיוחדים שניתן להשתמש בהם לניקוי המחשב. אפשר להשתמש בשואב אבק כדי להיפטר מחלקיקים קטנים.

טכנאי מחשבים בהרצליה

על המשתמשים להיות מודעים למה הוירוס המחשב והנזקים שלו למחשבים שלנו.

וירוסי מחשב אינם מזיקים רק לטלפונים ולמכשירים אחרים. הם יכולים גם לגרום נזק למחשבים שלנו בבית או במשרד. ישנן מספר דרכים כיצד הם פועלים, אך וירוסים עלולים בדרך כלל לגרום לחלונות קופצים כאשר אנו מפעילים

 טכנאי מחשבים בהרצליה
טכנאי מחשבים בהרצליה

למה ה-USB של המחשב לא מגיב?

אז מה אתה יכול לעשות אם אתה צריך לחבר הרבה מכשירים?

חיבור של הרבה התקני USB למחשב יגרום ל-USB לפגר ולא להגיב.

  אנו ממליצים לרכוש מרכזיית USB שתחלוק משאבים בין כל המכשירים.

טכנאי מחשבים בהרצליה

טכנאי מחשבים בהרצליה -בטיפול ברעש הנוצר על ידי מאוורר המחשב ויכול להיגרם גם על ידי רכיבים פנימיים אחרים כגון דיסק קשיח. אם אתם חווים זאת, מומלץ לפנות לטכנאי שיבדוק זאת ויוודא שהכל תקין.

ההשפעות יוצרות הרעש של המאוורר והדיסק הקשיח ברורות יחסית.  במצב כזה, מומלץ להתייעץ עם טכנאי או מומחה תיקונים לעזרה.

מחשבים תמיד מייצרים קצת רעש, וזה בדרך כלל לא בעיה.

מערכת הקירור היא חלק חשוב מהמחשב שלך שעוזר למנוע ממנו להתחמם יתר על המידה. ברוב המקרים, תופעה זו נגרמת מתקלה במאוורר המחשב או במערכת הקירור שלו. לפעמים יתכן שהדיסק הקשיח מייצר רעש, למרות

למה המחשב נתקע ומאתחל את עצמו?

התופעה שציינת נובעת ככל הנראה משתי הסיבות הבאות: כשל בזיכרון או התחממות יתר של המעבד. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבדוק אם למחשב שלך יש מספיק זיכרון, ולבדוק אם יש בעיה במודול הזיכרון.

כשל בזיכרון: כאשר יש כשל במחשב, הוא לא יוכל להפעיל.

 : כשל בזיכרון או התחממות יתר של המעבד. כך או כך, חשוב לנקוט בצעדים לתיקון הבעיה כך שהמחשב שלך לא יתקע שוב.

הצעד הראשון הוא לזהות מדוע המחשב שלך מנתק ולאחר מכן לנקוט באמצעים כדי לתקן זאת.

אפשר לשחזר תמונות שנמחקו מהמחשב?

שחזור תמונות שנמחקו מהמחשב שלך היא משימה קלה יחסית.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לכבות את המחשב ולא להדליק אותו שוב כך שכל נתונים חדשים לא ייכתבו לכונן הקשיח. השלב הבא יהיה להשתמש בתוכנת שחזור, כגון Recuva, כדי לאחזר קבצים שנמחקו.

איתור תמונות שאבדו או נמחקו במחשב מעולם לא היה קל יותר. אתה יכול להשתמש בכלים שהוזכרו לעיל כדי למצוא ולשחזר תמונות שנמחקו.

הנה כמה מהדרכים שבהן תוכל לשחזר תמונות שנמחקו ממחשב:

1) השתמשו ב-Recuva, כלי מצוין שמשחזר קבצים מכוננים קשיחים, SSD, USB וכו'.

2) השתמש ב-Microsoft Surface Recovery and Recovery Drive כדי לשחזר קבצים ממכשירי Microsoft Surface.

3) ניתן להשתמש בסייר הקבצים כדי לאתר ולחלץ תמונות שהיו במחשב שלך לפני מחיקתם.

טכנאי מחשבים בהרצליה

4) Windows 10 מציע תכונה מובנית של היסטוריית קבצים שעוקבת אחר שינויים בקבצים באופן אוטומטי; זה גם מאפשר לך לחזור אחורה בזמן לגרסה קודמת אם משהו קורה עם הגרסה העדכנית ביותר של מסמ

אפשר לשחזר תמונות שנמחקו מהמחשב, אבל זה יכול להיות מאתגר.

ישנן שתי שיטות שאנו ממליצים לשחזר את התמונות. האחת משתמשת בתוכנית ביטול מחיקה והשנייה משתמשת בתוכנת שחזור נתונים.   בתוכנית שחזור כלשהי.

ראשית, אנו ממליצים לכבות את המחשב ולא להמשיך להשתמש בו שכן זה יפרט את הקבצים שנמחקו בתיקיות ריקות כך שיהיה קשה לאתר אותם לאחר מכן.

לאחר מכן, נפתח יישום ביטול מחיקה כמו Recuva עבור Windows או Data Rescue עבור MacOS לאחר כיבוי המחשב ובחר את הכונן שמכיל את הדיסק של מערכת ההפעלה שלך (בדרך כלל C:). ל

למה מסך המחשב מרצד?

הבהוב מסך הוא בעיה נפוצה ומתסכלת. לעתים קרובות ישנן סיבות רבות להבהוב מסך, אך מאמר זה יתמקד באחת הנפוצה ביותר.

הדבר הראשון שעליך לעשות אם מסך המחשב שלך מהבהב, הוא להפעיל אותו מחדש. אם הבעיה נמשכת, היכנס לתפריט ההגדרות שלך והפחית את רמת הבהירות. זה יכול לגרום למסך שלך להבהב או שתחווה עומס עיניים וכאבי ראש בגלל שימוש ממושך במכשיר ברמת בהירות כה גבוהה.

ישנן סיבות רבות לכך שהמסך שלך מרצד. הנה כמה מהנפוצים ביותר.

ראשית, הפעל מחדש את המחשב ובדוק אם הבעיה נפתרה. אם לא, כדאי להיכנס להגדרות המסך ולהוריד מעט את הבהירות, זה אמור להפחית את אפקט ההבהוב.

אחת הסיבות הנפוצות ביותר להבהוב מסכי מחשב היא ההגדרות.

על ידי כניסה להגדרות המסך והורדת מעט את הבהירות, זה אמור להפחית את התרחשות הבהוב על המסך שלך.

בדיקת מהירות גלישה באינטרנט

סריקת וירוסים

תמיכה טכנית מרחוק