מעבדת מחשבים בפתח תקווה – מה רצוי שתשאלו לפני שתבחרו

כל אחד מאיתנו משתמש במחשב מסיבות כאלה ואחרות. יש כאלה שמשתמשים במחשב לשימוש אישי ויש כאלה שמשתמשים במחשב לשימוש עסקי. מהסיבה הזאת החיפוש אחר מעבדת מחשבים בפתח תקווה הוא הגיוני במיוחד. הרי רק מעבדה מנוסה יכולה לבצע תיקון אפקטיבי, כזה שיאפשר לכם להשתמש במחשב. אם המחשב תקול, לא בטוח שיהיה לכם שווה ישר להחליף אותו במחשב חדש. הרי ההוצאות הכספיות של תיקון מחשב ישן יהיו נמוכות בהרבה בהשוואה להוצאות על רכישת מחשב חדש. רגע לפני שאתם מכניסים את המחשב למעבדה כזאת או אחרת, אנו מציעים לכם להיות זהירים. יש לא מעט מעבדות מעולות שיעשו את העבודה בצורה הכי טובה שיש. מצד שני יש מעבדות שעלולות לעשות עבודה פחות טובה, כזאת שתשלמו עליה ביוקר. אז מה אתם צריכים לשאול את עצמכם לפני שתכניסו את המחשב למעבדת מחשבים אצל טכנאי מחשבים? המשיכו לקרוא את המאמר הבא שהכנו לכם בנושא.

מעבדת מחשבים בפתח תקווה
מעבדת מחשבים בפתח תקווה

 

האם חשוב לגבות את המידע על המחשב?

לפני שתתחילו לחפש אחר מעבדת מחשבים בפתח תקווה, עליכם לדאוג כי המידע מגובה. בחלק לא קטן מהמקרים אחרי התיקון חלק מהמידע עלול ללכת לאיבוד. לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו תאבדו את כל המידע שנמצא על המחשב. במקרה שאין לכם יכולת לשמור את המידע שנמצא על המחשב, חשוב שתבהירו את זה למעבדה עצמה. כך אולי המעבדה עם הכלים שעומדים לרשותה תצליח לגבות את המידע עבורכם. כמעט כל אחד מאיתנו יכול למצוא במחשב האישי או במחשב העסקי אינפורמציה חשובה שאסור שתלך לאיבוד. אל תביאו את עצמכם למצב שבו תצטרכו תתבאסו על כך שהכנסתם את המחשב לתיקון.

שווה לכם לתקן את המחשב הישן?

החלפת לוח אם ASUS
החלפת לוח אם ASUS

תיקון המחשב בעזרתה של מעבדת מחשבים בפתח תקווה זוהי ברירת המחדל. אך אולי בכלל לא שווה לכם לתקן את המחשב? יכול להיות כי יהיה לכם משתלם יותר להחליף את המחשב. אומנם לרוב זה לא מה שקורה בפועל, אך חובה עליכם לשאול את השאלה הזאת. כך לא תשלמו סכומים גבוהים על התיקון של המחשב, אך בסכום דומה הייתם יכולים להביא מחשב חדש. הרי תמיד ישנה העדפה להחליף את המחשב, כל עוד זה יותר משתלם לכם. אם לא תשאלו את השאלה הזאת מראש, תוכלו למצוא את עצמכם משלמים סכומים גבוהים שלא בצדק. אם תדעו שמשתלם לך לתקן את המחשב, תעשו זאת מבלי להתחרט.

המחשב הנוכחי מספק את הרצונות שלכם?

כאשר אתם מכניסים את המחשב אל מעבדת מחשבים בפתח תקווה יש לכם הזדמנות לשדרג אותו. לא תמיד יהיה לכם זמן להכניס את המחשב למעבדה על מנת להתאים אותו אליכם. כעת במסגרת התיקונים השונים, תוכלו בין היתר גם לבצע את השדרוגים הדרושים. לכן כדאי לכם לשאול את עצמכם האם המחשב מספק את הרצונות שלכם. אם לא, תוכלו להסביר לכל מעבדה מה לא מספק אתכם. אנשי המקצוע מיד יבינו מה צריך לעשות על מנת להתאים אותו אליכם. כמובן שלא תמיד יהיה אפשר לשדרג את המחשב הקיים, אך לעיתים זה לגמרי אפשרי. זה יכול לחסוך לכם את הצורך לשלם על מחשב חדש לחלוטין.

הרכבת מחשב חדש
הרכבת מחשב חדש

תוך כמה זמן תצטרכו את המחשב בחזרה?

עוד לפני שתכניסו את המחשב אל מעבדת מחשבים בפתח תקווה, עליכם להעמיד קווים אדומים. בכל זאת המחשב הוא חלק אינטגרלי מהחיים שלכם, ולא תוכלו להמשיך בשגרה בלעדיו. לכן תנסו להבין כמה זמן תוכלו לשרוד בלי להשתמש במחשב. יש כאלה שיכולים להשאיר אותו מספר ימים או שבועות בתיקון, העיקר שהוא יחזור כמו חדש. אחרים מספרים כי הם לא יכולים להשאיר את המחשב בתיקון יותר מכמה שעות. זה בעיקר רלוונטי עבור בעלי עסקים שהמחשב שלהם הוא הכלי שאיתו הם עובדים. ברגע שהמחשב נמצא בתיקון, הפעילות העסקית כולה לוקה בחסר. אם תציבו את הקווים האדומים מראש, תוכלו לבחור את מעבדת המחשבים המתאימה לכם. זאת שתעמוד בקריטריונים שלכם ללא עוררין.

כמה כסף תוכלו לשלם על התיקון עצמו?

גם עניין התקציב הוא עניין חשוב כאשר תכניסו את המחשב אל מעבדת מחשבים בפתח תקווה. לא תמיד יהיה לכם סכום בלתי מוגבל לתיקון של המחשב, ולכן חובה להבין כמה כסף תוכלו לשלם. ברגע שיש לכם תקציב מוגדר בראש, לא תמצאו את עצמכם משלמים סכומים גבוהים שלא בצדק. תדעו בדיוק כמה תוכלו לשלם על התיקון, אך עדיין לא להכניס את עצמכם לצרות. יש כאלה אחרי שהם מתקנים את המחשב, הם מבינים שהם עשו טעות. יש לכם אפשרות להקדים תרופה למכה, ולהכין את עצמכם לכל תרחיש. בדרך הזאת תוכלו לבחור מעבדת מחשבים שתפורה למידות שלכם.

הרכבת מאוורר קירור למעבד
הרכבת מאוורר קירור למעבד

האם מעבדת מחשבים בפתח תקווה מספקת אחריות?

התיקון של המחשב הוא תיקון משמעותי, כזה שמביא איתו השלכות להמשך. לא תרצו להגיע למצב שאף אחד לא מוכן לקחת אחריות על התיקון שבוצע. לכן לפני שהמעבדה תתחיל לבצע את התיקון, תוודאו כי ישנה אחריות. אחריות על התיקון ועל החלקים שהמעבדה מתקינה בו. כך תביאו את עצמכם למצב שבו יהיה לכם אל מי לבוא בתלונות במקרה של בעיה. כמו כל מוצר חשמלי, גם במחשב עלולות להופיע בעיות שונות ללא כל התראה מוקדמת.

כמה זמן המעבדה מספקת שירות ללקוחותיה?

בעת החיפוש אחר מעבדת מחשבים בפתח תקווה, עליכם לתת עדיפות למעבדות מנוסות. כאלה שמספקות שירות תקופה ארוכה, ותוכלו להיות בטוחים שהם יעשו את העבודה. לא תרצו להכניס את המחשב שלכם למעבדה שאין לה ניסיון בכלל. הניסיון הוא פרמטר חשוב שאמור להסיר את כל סימני השאלה כל האפקטיביות של הטיפול. רק כך תדעו כי בסופו של יום כאשר המחשב יחזור לבית או יהיה תקין לחלוטין. לא תמצאו את עצמכם חוזרים אל הנקודה שבה אתם נמצאים היום.

האם המעבדה מספקת שירות תיקונים מרחוק?

לא תמיד ישנה חובה להגיע פיזית אל מעבדת מחשבים בפתח תקווה. ישנן מעבדות שונות ברחבי העיר שמספקות שירות תיקונים מרחוק. כלומר תוכלו לקבל שירות תיקונים גם מבלי שיהיה עליכם למעבדה עם המחשב. השירות ניתן בזכות תוכנות שונות המאפשרות לטכנאים של המעבדה להשתלט על המחשב. הרי חלק מהבעיות עשויות להיפתר על ידי מספר פעולות פשוטות. רק לקחת את המחשב למעבדה זוהי משימה לא קלה. יש לכם אפשרות פשוט לקבל את שירות התיקונים הרצוי גם מבלי שתצאו מהפתח של הבית.

עד כמה אתם סומכים על המעבדה?

קשה לסמוך על מעבדת מחשבים בפתח תקווה מבלי שתכניסו אליה את המחשב. אך לאחר שיחה ראשונית עם המעבדה עצמה כבר הספקתם לגבש לעצמכם כל מיני דעות מסוימות. אם יש לכם ספק לגבי המעבדה, מוטב כי לא תכניסו אליה את המחשב שלכם. לא סתם צצות לכם תחושות בטן לא טובות על מעבדה כזאת או אחרת. תמיד אמורה להיות סיבה שמלבה את התחושות הללו, ולרוב היא גם סיבה מספיק מוצדקת. אנו מציעים לכם להכניס את המחשב רק למעבדה שאתם סומכים עליה בעיניים עצומות. כזאת שתעשה את העבודה לשביעות רצונכם וללא בעיות עתידיות.

בדיקת מהירות גלישה באינטרנט

סריקת וירוסים

תמיכה טכנית מרחוק